Skocz do zawartości

Teraz na poważnie :) auto na 40stke


Quna

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka razy jako pasażer ale mam kolegę który ściąga z Ameryki perełki i je odbudowuje. Miał np. coś takiego:

http://otomoto.pl/oferta/ford-mustang-fastback-ID6yfrkF.html?action=show&id=6002872405&utm_source=serviceletterManageAd&utm_medium=email&utm_campaign=diplayLink#xtor=EREC-55-[id1]-20151221-[diplayLink]-1040812@1-20151221182437

Na drugim miejscu byłby 450SL w budzie R107 z lat 70-tych :)

No i ? Jak wrazenia po jexdzie? Bo kak przez moment rozwaxalem tego typu auto na drugie w rodzinie to jak sie przejechalem to do kulania sie do pracy 5 dni w tygodniu to nym nie zdzierzyl.... Jako trzecie do lansu w niedziele i pucowania w sobote ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ? Jak wrazenia po jexdzie? Bo kak przez moment rozwaxalem tego typu auto na drugie w rodzinie to jak sie przejechalem to do kulania sie do pracy 5 dni w tygodniu to nym nie zdzierzyl.... Jako trzecie do lansu w niedziele i pucowania w sobote ok

 

Nie wiem czy pytasz o mustanga którym jechałem jako pasażer (dość świeży model), takiego oldtimera czy może Mercedesa o którym wspomniałem. Znam ludzi którzy każdym z tych aut jeżdżą na co dzień i chyba to lubią bo bywają też na spotach, zlotach itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Przez weekend testowałem Leona Cupre. Za 110 tys zł dostaje się naprawdę fajna zabawkę. Z trakcja nie ma żadnych problemów , a setkę robi w 6s

 

obcujac z tym autem praktycznie codziennie mam zgola odmienne zdanie

 

chca kozystac z tych 280KM w miescie trakcji - brak

 

na trasie OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez weekend testowałem Leona Cupre. Za 110 tys zł dostaje się naprawdę fajna zabawkę. Z trakcja nie ma żadnych problemów , a setkę robi w 6s

No przepraszam- nie ma cudów ;) . Też testowałem Cuprę (wersję 280 z DSG) i przy zdecydowanym przyspieszaniu kontrola trakcji daje o sobie znać (w 265 pewno będzie podobnie, bo moment obrotowy mają ten sam - 350 Nm).  Na mokrym nie ma cudów - będzie go mocno przyhamowywać, no ale taki urok mocnych FWD.

 

Fakt faktem - jak się przełączy na tryb Cupra, to ten samochód jest po prostu genialny  :drive:

 

110k zł - to  chyba za wersję 3-drzwiową Cupra 265 z manualem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez weekend testowałem Leona Cupre. Za 110 tys zł dostaje się naprawdę fajna zabawkę. Z trakcja nie ma żadnych problemów , a setkę robi w 6s

 

Na mokrym nie ma problemów z trakcją powiadasz...

 

Faktem jest, że szpera robi robotę i jeśli ośka to tylko ze szperą mechaniczną, ale to nie to..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem wersje 265 km w manualu. Wiadomo, że nie jest to 4x4 i przy bucie kontrola trakcji czasem wkracza do akcji. Podobało mi się to, że to wybraniu trybu comfort auto staje się ciche i takie cywilne. Jednak jak się wybierze tryb cupra , to aż się chce jeździć! Spalanie na duży plus! Jednak daleko tej Cyprze do golfa r...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem wersje 265 km w manualu. Wiadomo, że nie jest to 4x4 i przy bucie kontrola trakcji czasem wkracza do akcji. Podobało mi się to, że to wybraniu trybu comfort auto staje się ciche i takie cywilne. Jednak jak się wybierze tryb cupra , to aż się chce jeździć! Spalanie na duży plus! Jednak daleko tej Cyprze do golfa r...

Tak- ta zmiana trybów jest bardzo fajna :)  Jeden samochód, a z tym "ficzerem" to tak jakby dwa różne samochody :) Fajnie jak samochód powarczy trochę i jest sztywny, kiedy jedzie się samemu i chce się trochę pobawić jazdą, ale jak głośno jest cały czas i trzęsie nawet na autostradzie to człowieka może trafić (wiem, bo tak mam ;) ) i fajnie, że jest taka opcja przełączania. Spalanie faktycznie zaskakujące jak na tą moc i pojemność - ja po mieście pojeździłem w trybie Comfort, a po S i A w trybie Cupra i nie oszczędzałem (oczywiście jeździłem po niemieckiej autostradzie) i miłe zaskoczenie bo wyszło 10.5. Jak na 2.0 turbo to rewelacja, bo mi w wolnossącym 1.6 przy dynamicznej jeździe wychodzi niewiele mniej.

 

Jesli chodzi o Golfa R - nie jeździłem. Jedynie macałem w salonie i widziałem trochę testów. W testach pochwalają 4motion - to przewaga. Golf R ma trochę lepsze materiały (ale przyznam, że w Leonie są już i tak dobre, więc jest to moim zdaniem jest już nieistotne). Mocy w Golfie R na papierze jest trochę więcej niż w Cuprze (ciekawe rzeczy wyczytałem - Cupry 280 mają wg. tego co piszą na forach właściciele 293-302 KM). Moim zdaniem największy minus Golfa to stylistyka - szczególnie jak porównuje się wersje kombi Leona i Golfa. Poza tym ponad 30 000 wyższa cena (a w golfie trzeba jeszcze dołożyć adaptacyjne zawieszenie DCC, które w Cuprze jest w standardzie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez weekend testowałem Leona Cupre. Za 110 tys zł dostaje się naprawdę fajna zabawkę. Z trakcja nie ma żadnych problemów , a setkę robi w 6s

 

o ile komuś nie przeszkadza wnętrze (materiały) które nie przystoi nawet Dacii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

STI ? też mocno używane.

 

Tak mocno, ze sa chyba w tym momencie dwa z 2013 z malymi przebiegami z PL salonu w okolicy 120k :)

Fakt, ze to jest troche gimnazjum ale czy nie o to chodzi w aucie na 40stke? Zreszta AMG tez bynajmniej subtelny nie jest. Jakikolwiek muscle car tez nie.

 

Jesliby napiac troszke budzet i przezyc FWD to za 135k mozna wyjac nowke z salonu Type-R i nawet dadza ubezpieczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mocno, ze sa chyba w tym momencie dwa z 2013 z malymi przebiegami z PL salonu w okolicy 120k :)

Fakt, ze to jest troche gimnazjum ale czy nie o to chodzi w aucie na 40stke? Zreszta AMG tez bynajmniej subtelny nie jest. Jakikolwiek muscle car tez nie.

 

Jesliby napiac troszke budzet i przezyc FWD to za 135k mozna wyjac nowke z salonu Type-R i nawet dadza ubezpieczenie.

 

Jesli STI czy AMG to gimnazjum, to nie wiem jak okreslic Type-R ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wprowadź w życie to co piszesz, chyba że wprowadzasz w taki sposób, jak odnosisz jakość Seata do marki Dacia

przeciez od 3 postów nie komentuję wnętrza seata a inny wątek ciągniemy - wątek komentowania... chyba to mi wolno?

czyli co mam wprowadzić w życie? jak odnoszę jakość seata do dacia? normalnie... Wnętrze seata dla każdego kto ma oczy i zmysł dotyku trąci tandetą. Nie byłby to problem właśnie w Dacii itp. ale w grupie VAG zalatuje cięciem kosztów ponad miarę... upraszczając: wnętrze Leona jest fatalne. i wierzę że może się podobać fanboyom, albo ujść u osób które mają to w sumie gdzieś... ale jak ktoś bierze pod uwagę takie "detale" - to VAG tutaj odpada w przedbiegach...

w związku z czym: ponieważ zaliczam się do osób które takie rzeczy widzą... nikomu bym go nie polecił. bo są HH które i jadą, i nie trącą tak "jakością", w podobnych cenach.

i wybacz: ale będę komentował wg uznania :) przykro mi jeśli sprawia Ci to ból...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem 40'sto latkowi nie wypada jeździć Imprezą - to samochód dla młodych ludzi. 

Mam takie samo zdanie. Sorry ale jako daily to wygląda dla takiej osoby dziwnie... no jak wół syndrom Krzysztofa Ibisza ;).  Podobnie będzie z większością Hot-hatchy (Civic Type-R, Focus ST, Astra OPC, Megane RS, A45 AMG)

Wiadomo są też tacy, którzy mają w nosie jak są odbierani 

Kiedyś w firmie w której pracowałem był gość koło 50-ki (pan dyrektor), który dojeżdżał Astrą H OPC - nie tylko dla mnie to wyglądało dziwnie.

 

@@jimbo22 - każdy ma prawo do własnej oceny, ale IMHO wnętrze Leona III jakościowo nie wyróżnia się in minus od najpopularniejszych modeli w tej klasie. Stylistycznie to faktycznie od kilku osób słyszałem że jest rozczarowujące.  

No ale - to moje subiektywne zdanie, Ty masz swoje   :ok: . Zastrzegam że fanboyem żadnej marki nie jestem. Trochę tu Off Topic wyszedł.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem 40'sto latkowi nie wypada jeździć Imprezą - to samochód dla młodych ludzi. 

Marek  ja  rozumiem  ze  tobie  tyłek  wisi  - ale  sa  tacy  co  w  wieku  40  maja  mentalnie  i  żywotnie  dużo  mniej  - ja  np  jestem  młodym  człowiekiem  i  gdybymnie bylo stać jeździłbym  STI ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale jako daily to wygląda dla takiej osoby dziwnie... no jak wół syndrom Krzysztofa Ibisza

A może po prostu facetowi takie auto się podoba, ma odpowiednie parametry, dobrą cenę i jest niezajechane?

Może się to niektórym wydać dziwne, ale wiele osób naprawdę kupuje auto do jazdy, a nie żeby "pasowało" do jakichś wydumanych, sztucznych wyobrażeń i przesądów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek  ja  rozumiem  ze  tobie  tyłek  wisi  - ale  sa  tacy  co  w  wieku  40  maja  mentalnie  i  żywotnie  dużo  mniej  - ja  np  jestem  młodym  człowiekiem  i  gdybymnie bylo stać jeździłbym  STI ;]

tez bylem wielkim fanem... zawsze STI to było auto marzeń. ale również wyrosłem... do 40 mi daleko jeszcze dość...

uważam, że po 2005 roku przestało być interesujące :) nadeszły czasy lanosa, potem kolejne generacje zbierały mieszane opinie...

przerzuciłem się bardziej na marzenie o klasie GT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem 40'sto latkowi nie wypada jeździć Imprezą - to samochód dla młodych ludzi. 

 

Dlatego duzo lepiej zaleczac midlife crisis Corvette :)

 

W ogole nie rozumiem takiego gadania, ze np dyrektorowi nie wypada jezdzic hothatchem. Co to w ogole znaczy nie wypada? Dyrektorem jest w pracy, a poza moze lubi akurat auta tego gatunku. A moze nie przystoi do wieku? Czyli co, jak bede mial 50tke to zostanie dla mnie tylko Passat w dieslu (o ile jeszcze w ogole beda diesle) albo inne nudne do porzygu auto?? Idiotyczne myslenie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się pewnie nie znam, ale 40'sto latek to wygląda przyzwoicie w M3 czy C63AMG czy ostatecznie w RC-F lub RS5. Niestety te samochody są raczej poza granicami cenowymi podanymi na początku wątku. 

 

Jak miałem 30 to podobno całkiem dobrze wyglądałem w M6 ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, a mi się wydawało że niezależnie od wieku w M6 wygląda się jak handlarz narkotyków albo raper albo jakaś krzyżówka w/w...

 

tak sobie dobierając fury do wieku  to Ferrari tylko na 70tke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się pewnie nie znam, ale 40'sto latek to wygląda przyzwoicie w M3 czy C63AMG czy ostatecznie w RC-F lub RS5. Niestety te samochody są raczej poza granicami cenowymi podanymi na początku wątku.

IMVHO 40 latek do S3 tez pasuje ... (No dobra musze pare kg zgubic ..)

ba jestem pewny, ze jesli sie nie wystrasze, ze sie Audi rozleci, a Mustang pojdzie, to to jest moj pierwszy kandydat na nastepne auto ...

81313374c9ddcf7cfc12793bfb219e10.jpg

d33b1b04793bdc71ce6122342cea27fb.jpg

d571bc242ffdb57cfc29a85ed6192f76.jpg

Zle jako sedan nie wyglada, siedzenia sa dosc wygodne ...

Wzor mi sie podoba ...

63a7a088237da7ba6ac1c8c242ce27f8.jpg

Tylko ze to VAG i to jest przerazajace, ze to auto tak dobrze jezdzi ...

Tylko nie wiem, czy to w PL za 120k kupi ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMVHO 40 latek do S3 tez pasuje ... (No dobra musze pare kg zgubic ..)

ba jestem pewny, ze jesli sie nie wystrasze, ze sie Audi rozleci, a Mustang pojdzie, to to jest moj pierwszy kandydat na nastepne

To juz lepiej M2 czy ostatecznie CLA45 AMG, choć ten ostatni jest porażająco brzydki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To juz lepiej M2 czy ostatecznie CLA45 AMG, choć ten ostatni jest porażająco brzydki.

Coz jestem ograniczony do 4 drzwii przez , ty juz sie pozbyles kiddos - Ja Sie musze meczyc przez min 12lat...

Po Ford dochodze do wniosku Ze chyba VAG Nie moze Byc gorszy...

A45 jak dodasz opcje to mi wychodzi US$60k I czekasz pol roku ... S3 Ze wszystkimi opcjami wystawie na ulice za US $48k - sugerowane ceny Audi maja niewiele wspolnego z rzeczywistoscia... a Po Dieselgate rynek to jeszcze bardziej uregolowal...

Albo zobacze jak RS3 bedzie jezdzilo...

Sam niewiem - takie glosne myslenie, pewnie Sie przestrasze I znow pojde jakas Toyota albo Lexus kupic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMVHO 40 latek do S3 tez pasuje ... (No dobra musze pare kg zgubic ..)

 

ja  wiem ze  u Ciebie  to  egzotyczna  marka, dlatego  też  uwaga  wyjasniam  

to  poniżej  to  jedyne  dopuszczalne  nadwozie do  S3/RS3 

mtm-rs3-8v-7.jpg?itok=pneTwcPM

 

sedan  został  zrobiony  z  jakichs  niezrozumiałych  przyczyn  ;] 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez bylem wielkim fanem... zawsze STI to było auto marzeń. ale również wyrosłem... do 40 mi daleko jeszcze dość...

uważam, że po 2005 roku przestało być interesujące :) nadeszły czasy lanosa, potem kolejne generacje zbierały mieszane opinie...

przerzuciłem się bardziej na marzenie o klasie GT :)

widzisz  Ty  wyrosłeś a  ja   kiedyś  bede  miał impreze  GD 

 

a  że  i  GT by  sie  jakies  przydało   :hmm: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zobaczymy  ;] 

 

sbROOOOOOOOOO ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem ze u Ciebie to egzotyczna marka, dlatego też uwaga wyjasniam

to poniżej to jedyne dopuszczalne nadwozie do S3/RS3

mtm-rs3-8v-7.jpg?itok=pneTwcPM

sedan został zrobiony z jakichs niezrozumiałych przyczyn ;]

A Nie odwrotnie? Hatch jest tanszy z $5k ale mi Po prostu Nie pasuje

To Mozna rownie dobrze sobie Golf R kupic I zostawic nastepne $5 w kieszeni...

Dwa jezdzilem duzo sedan, hatch raz I.... Moze to subiektywne ale sedan jest lepiej wywazony

Audi - Ja wiem czy egzotyczna, zaloze sie Ze sprzedaje sie wiecej niz w PL , a najwieksze pod wzgledem ilosci sztuk modele to : no 1 Q7, no 2 - Q5, no 3 - S3

Total za 2015 Audi 23,088 sztuk, A3 to 5,443 a z tego ... 62% to S3 . Mozna powiedziec Ze my lubimy EU auta ale takie co Sie odpychaja a Nie takie zdechlaki jak w EU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzisz Ty wyrosłeś a ja kiedyś bede miał impreze GD

a że i GT by sie jakies przydało :hmm:

zobaczymy ;]

sbROOOOOOOOOO ;]

Z tego Sie nigdy Nie wyrasta albo masz albo nie ...

Ci co Nie maja pojda I kupia BMW 318 (chyba nizszego Nie ma ) I zadowola Sie tymi 100kW. Ci co maja pojda nawet Octavian RS kupia z 162kW... posmieja Sie jak ten z 318 powacha zapach spalonej gumy (I to Nie kondom ) i pomachaja mu w tylnym lusterku.... ... No chyba Ze Ma ktos parcie na znaczek to wtedy Ja przepraszam - ide do domciu I patrze jak sasiada trafia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMVHO 40 latek do S3 tez pasuje ... (No dobra musze pare kg zgubic ..)

ba jestem pewny, ze jesli sie nie wystrasze, ze sie Audi rozleci, a Mustang pojdzie, to to jest moj pierwszy kandydat na nastepne auto ...

81313374c9ddcf7cfc12793bfb219e10.jpg

d33b1b04793bdc71ce6122342cea27fb.jpg

d571bc242ffdb57cfc29a85ed6192f76.jpg

Zle jako sedan nie wyglada, siedzenia sa dosc wygodne ...

Wzor mi sie podoba ...

63a7a088237da7ba6ac1c8c242ce27f8.jpg

Tylko ze to VAG i to jest przerazajace, ze to auto tak dobrze jezdzi ...

Tylko nie wiem, czy to w PL za 120k kupi ....

IMO Audi 3 jest dla kobiet. Sedan trochę ratuje sytuację ale jednak. Dla mężczyzny to raczej od 4 w górę.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Nie odwrotnie? Hatch jest tanszy z $5k ale mi Po prostu Nie pasuje

To Mozna rownie dobrze sobie Golf R kupic I zostawic nastepne $5 w kieszeni...

Dwa jezdzilem duzo sedan, hatch raz I...

nie,  nie  odwrotnie  

 

w audi  najmniejszym  sedanem   było  audi  80 / audi  A4 

 

 

mniejszego  nie  było  

 

po  przejeciu  audi  przez  vag  zaczeto  klepać audi  A3  ( klon golf4) z  lepszym  wyposazeniem  itp 

 

teraz  zrobili  sedana  na  bazie A3   i  IMO  to  auto  nie  wyglada ( moze  i jeździ   :drive: :nie_wiem:   ) ale  to   :gay:  takie  luźne  skojarzenia  ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ci co Nie maja pojda I kupia BMW 318 (chyba nizszego Nie ma ) I zadowola Sie tymi 100kW

 

nie  wiem  jak  teraz   ale  314 też było  i  nawet  114 

 

i  miało  to  w  okolicy 73kW  :lol: ( nie  wiem  czemu  haham :nie_wiem: moje  DU ma  71kW )  ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO Audi 3 jest dla kobiet. Sedan trochę ratuje sytuację ale jednak. Dla mężczyzny to raczej od 4 w górę.

4 Nie daje ci tyle zabawy... I cena Nie ta... 3lata - 120k kms I akurat gwarancja Sie skonczy... Trzymac VAG Po gwarancji Nie odwazyl bym Sie- zwyczajnie sie boje ... ale jak mowie to rozmyslania, Nic Nie kupuje w tym roku ani w przyszlym... Dopiero Hultaja kupilem do rozwalania do pracy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak teraz ale 314 też było i nawet 114

i miało to w okolicy 73kW :lol: ( nie wiem czemu haham :nie_wiem: moje DU ma 71kW ) ;]

Wow, jestem pewien Ze 318 to u mnie minimum Teraz...

Edit: Az popatrzylem, 316 Az 45 aut na placach u wszystkich dealerow w calej Oz ale mic Sie zgadza 100kW...

Dla porownania 320 jest 307 sztuk na placach, 330 - 241 sztuk I 340 - 107 sztuk . A wiec de facto to auto sluzbowe Nie dla klienta prywatnego ale jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz zrobili sedana na bazie A3 i IMO to auto nie wyglada ( moze i jeździ :drive::nie_wiem: ) ale to :gay: takie luźne skojarzenia ;]

Poskarze sie Mrs Ozi Ze lesbijka jestem

Thx, ciekawie- czyli dawno 80 to A4 , a Nie A3 jak myslalem...

Czyli dawne 100 to dzis A6....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.