Skocz do zawartości

Sandero Stepway 0.9TCE lpg


Pipper

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jak się sprawdza takie zestawienie?

Potrzebuje pracowóz z trochę większym prześwitem niż 12cm i pędzony lpg.

Szukać z 1.6 pod lpg, czy 0.9TCE pod lpg?

Jak się sprawdza start and stop? Czy da się to wyłączyć?

Pozdrawiam,

Szymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

star/stopu nie wyłączysz

dacia sandero stepway to tylko oplasticzony tani kompakt, nie polecam zjezdzać z utwardzonej drogi :skromny:

Do zjazdu w lasy i pola mam traktor w postaci Sorento 1gen ;)

Czyli do mojego zastosowania Daczka-taczka sprawdzi się idealnie :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wrocławiu jechałem taksówka loganem 0.9TCE - 310 tysięcy i kierowca chwalił. Poza głośnikami bardzo słabej jakości które się zepsuły zaraz po gwarancji - no ale to jest pierdoła imo

Głośniki i wygłuszenie już czekają na pojazd i montaż :oki:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

Głośniki i wygłuszenie już czekają na pojazd i montaż :oki:  

Napiszę Wam, że z wgłuszeniem/Audio fabrycznym/ prowadzeniem jest zdecydowanie lepiej niż przypuszczałem  ;]

Świetny pojazd dla mnie  :jem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 od razu go zabezpiecz antykorozyjnie

Ale Panie Kolego, tam jest zalane pięknie w profile, wygłuszając obejrzałem wnętrze drzwi, bagażnik - podłoga i boczki aż po sufit, tylną klapę.

Wszystko pięknie zalane siuwaxem.

W przyszłym tygodniu postaram się zerknąć pod wykładzinę podłogową i pod podsufitkę  ;]

Progi "doleję" konserwantu, a spód może pomaluję U-Pol Raptor, żeby kamienie nie darły  :oki:

Ogólnie pojzd super, do tego stopnia, że Sorento i Megane moje idą pod koniec roku dalej świat i kupuję drugą taką samą pchełkę  :jem:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To porob jeszcze foty jak to wygląda:) a jak spalanie? Te lpg montuja w fabryce czy w pl dokładają?

Foty mam, ale w necie nie publikuję.

Spalanie będę mógł określić po 3-4 zbiorniku, po pierwszym jest 6,1l lpg

Instalacja zamówiona z pojazdem jako "fabryczna", Landi Renzo.

Zbiornik 32l netto w kole, pod maską ład i porządek, wlew pod klapką, przełącznik w desce.

Robota jak z fabryki, przełącza szybko i niezauważalnie, wtryski cykają głośniej niż benzynowe, norma  :oki:

Gwarancja producenta, nie dealera, to najważniejsze  :oki:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Foty mam, ale w necie nie publikuję.

Spalanie będę mógł określić po 3-4 zbiorniku, po pierwszym jest 6,1l lpg

Instalacja zamówiona z pojazdem jako "fabryczna", Landi Renzo.

Zbiornik 32l netto w kole, pod maską ład i porządek, wlew pod klapką, przełącznik w desce.

Robota jak z fabryki, przełącza szybko i niezauważalnie, wtryski cykają głośniej niż benzynowe, norma  :oki:

Gwarancja producenta, nie dealera, to najważniejsze  :oki:

 

Jaki silnik? Podziel się fotami, nie bądź taki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foty mam, ale w necie nie publikuję.

Spalanie będę mógł określić po 3-4 zbiorniku, po pierwszym jest 6,1l lpg

Instalacja zamówiona z pojazdem jako "fabryczna", Landi Renzo.

Zbiornik 32l netto w kole, pod maską ład i porządek, wlew pod klapką, przełącznik w desce.

Robota jak z fabryki, przełącza szybko i niezauważalnie, wtryski cykają głośniej niż benzynowe, norma  :oki:

Gwarancja producenta, nie dealera, to najważniejsze  :oki:

 

Obys jak najluzej cieszyl sie bezawaryjna jazda i tym zabezpieczeniem antykorozyjnym.

W firmowym Dusterze ciagle cos z LPG sie krzaczy, gakt ze inny silnik i ASO, ale obrych opinii o "fabrycznych" LPG w Renault/Dacia to za wiele nie slyszalem.

Moze poprawili zabezpieczenie antykorozyjne, bo jak dotad na 3-4 letnich Loganach rdza wcale ewenementem nie byla.

Wiesz moze, czy jest teraz jakis inny silnik gazowalny w Renault (nie Dacia) poza 1,6 i tym co kupiles?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obys jak najluzej cieszyl sie bezawaryjna jazda i tym zabezpieczeniem antykorozyjnym.

W firmowym Dusterze ciagle cos z LPG sie krzaczy, gakt ze inny silnik i ASO, ale obrych opinii o "fabrycznych" LPG w Renault/Dacia to za wiele nie slyszalem.

Moze poprawili zabezpieczenie antykorozyjne, bo jak dotad na 3-4 letnich Loganach rdza wcale ewenementem nie byla.

Wiesz moze, czy jest teraz jakis inny silnik gazowalny w Renault (nie Dacia) poza 1,6 i tym co kupiles?

W tych nowszych podobno już już lepiej z zabezpieczeniem, w razie czego temat prosty do ogarnięcia :)

Obecnie montują instalki Landi Renzo, nie wiem co wcześniej było kładzione, ale też różne opinie o wcześniejszych słyszałem.

Z silnikami 1,6 uważałbym, tak jak i 2.0, to konstrukcje Nissana, a tam głowic nie poprawili, więc może być jaza z gniazdami zaworowymi przy lpg.

Jako pracowóz sprawdzi mi się idealnie, do zabawy mam jeszcze teraz Sorento, ale szukam czegoś mocniejszego niż Sorento 2,4 ;)

Równowaga musi być zachowana -> jeden zarabia kasę, drugi ją zużywa  ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...

Foty mam, ale w necie nie publikuję.

Spalanie będę mógł określić po 3-4 zbiorniku, po pierwszym jest 6,1l lpg

Instalacja zamówiona z pojazdem jako "fabryczna", Landi Renzo.

Zbiornik 32l netto w kole, pod maską ład i porządek, wlew pod klapką, przełącznik w desce.

Robota jak z fabryki, przełącza szybko i niezauważalnie, wtryski cykają głośniej niż benzynowe, norma  :oki:

Gwarancja producenta, nie dealera, to najważniejsze  :oki:

 

Jak sprawuje się 0,9TCe na lpg? Duży masz już przebieg? Pytam, bo silnik ten ma wadę konstrukcyjną, wtryski benzyny nie obmywają trzonków zaworowych i są problemy z jazdą na kiepskiej benzynie, co nie wróży nic dobrego podczas jazdy na "suchym" lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawuje się 0,9TCe na lpg? Duży masz już przebieg? Pytam, bo silnik ten ma wadę konstrukcyjną, wtryski benzyny nie obmywają trzonków zaworowych i są problemy z jazdą na kiepskiej benzynie, co nie wróży nic dobrego podczas jazdy na "suchym" lpg.

Sprawuje się świetnie, obecnie to lekko ponad 13kkm i jeszcze 2,5 roku gwarancji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawuje się świetnie, obecnie to lekko ponad 13kkm i jeszcze 2,5 roku gwarancji ;)

 

Przebieg póki co malutki. 

W każdym bądź razie jakby pojawił się problem (czego szczerze nie życzę) braku mocy podczas porannego ruszania to daj znać zanim odstawisz do serwisu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg póki co malutki. 

W każdym bądź razie jakby pojawił się problem (czego szczerze nie życzę) braku mocy podczas porannego ruszania to daj znać zanim odstawisz do serwisu. 

Ok, będę obserwował sytuację  :oki:

Na razie po opadach śniegu jeżdżę troszkę większym "czołgiem", czyli Sorento I gen  ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam, 

 

Posiadam Dacie Logan MCV 0.9 TCe z fabrycznym LPG. Przebieg to 37 tyś. 

 

Od około 15 tyś zmagam się z coraz gorszą pracą silnika na LPG oraz pracy na zimno na PB. Auto potrafi szarpać oraz tracić moc na LPG, bez wyrzucenia żadnych błędów. 

 

ASO wielokrotnie wykonywało autokalibrację LPG, bez żadnego rezultatu. Generalnie stwierdzili że problemu nie widzą skoro komputer też to nie widzi. 

 

Komputer LPG zablokowany, bez możliwości obsługi przez zewnętrzne serwisy. 

 

Czy kolega Kraviec ma może jakiś pomysł? 

Edytowane przez Datex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Datex napisał:

Witam, 

 

Posiadam Dacie Logan MCV 0.9 TCe z fabrycznym LPG. Przebieg to 37 tyś. 

 

Od około 15 tyś zmagam się z coraz gorszą pracą silnika na LPG oraz pracy na zimno na PB. Auto potrafi szarpać oraz tracić moc na LPG, bez wyrzucenia żadnych błędów. 

 

ASO wielokrotnie wykonywało autokalibrację LPG, bez żadnego rezultatu. Generalnie stwierdzili że problemu nie widzą skoro komputer też to nie widzi. 

 

Komputer LPG zablokowany, bez możliwości obsługi przez zewnętrzne serwisy. 

 

Czy kolega Kraviec ma może jakiś pomysł? 

Wieść gminna niesie, że coś w głowicy z zaworami... U mnie do sprzedaży wszystko ok. A w przypadku lpg to jakiś zaworek w instalacji się przytyka .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 
 
Posiadam Dacie Logan MCV 0.9 TCe z fabrycznym LPG. Przebieg to 37 tyś. 
 
Od około 15 tyś zmagam się z coraz gorszą pracą silnika na LPG oraz pracy na zimno na PB. Auto potrafi szarpać oraz tracić moc na LPG, bez wyrzucenia żadnych błędów. 
 
ASO wielokrotnie wykonywało autokalibrację LPG, bez żadnego rezultatu. Generalnie stwierdzili że problemu nie widzą skoro komputer też to nie widzi. 
 
Komputer LPG zablokowany, bez możliwości obsługi przez zewnętrzne serwisy. 
 
Czy kolega Kraviec ma może jakiś pomysł? 
Odstąpić od umowy kupna
  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
W dniu 14.03.2019 o 22:16, bielaPL napisał:

Odstąpić od umowy kupna

 

To ma sens w pierwszym roku rękojmi, wtedy wadę uznaje się za obecną w dniu zakupu i gwarant musi udowodnić, że jej nie ma. Po roku to kupujący musi udowodnić, że wada jest - opinia rzeczoznawcy. ASO wtedy albo spuszcza gacie i idzie na ugodę, albo decyduje się na sąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...
W dniu 6.01.2017 o 00:06, Kraviec napisał:

 

Przebieg póki co malutki. 

W każdym bądź razie jakby pojawił się problem (czego szczerze nie życzę) braku mocy podczas porannego ruszania to daj znać zanim odstawisz do serwisu. 

Witaj,

Od maja w garażu Renault Captur z 2013 roku gości, dziś zamontowany LPG. Przebieg 86kkm, na początku było po odpaleniu na zimno delikatnie nierówną pracę czuć. 2 zbiorniki benzyny z dodatkiem liqui moly do czyszczenia zaworów i śmiga jak zły. Odczucia są takie, że lepiej niż lżejsza i 3 lata młodsza nowa Dacia... 

Jeździ się tym super.

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...
W dniu 1.07.2022 o 15:18, Pipper napisał(a):

Witaj,

Od maja w garażu Renault Captur z 2013 roku gości, dziś zamontowany LPG. Przebieg 86kkm, na początku było po odpaleniu na zimno delikatnie nierówną pracę czuć. 2 zbiorniki benzyny z dodatkiem liqui moly do czyszczenia zaworów i śmiga jak zły. Odczucia są takie, że lepiej niż lżejsza i 3 lata młodsza nowa Dacia... 

Jeździ się tym super.

Pozdrawiam 

jaki silnik, ile kosztowało auto, ile lpg? ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bielaPL napisał(a):

jaki silnik, ile kosztowało auto, ile lpg? ;] 

Jedyny pod LPG, czyli 0.9tce, karton mleka :piwko: pojazd 35, LPG 3kpln, ale już się zwróciło... Captura dostała moja mama na święta, my wróciliśmy do CR-Vek 🙃

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.