erjotes Napisano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2016 perypetie swapowe ciag dalszy dawca: albea 2002/2003 1.2 16v 80km biorca cc 900 ecu MM z 1.2 16v 86km silnik odpala bez problemu, chodzi rowno przy delikatnym wciskaniu gazu wchodzi na obroty przy gwaltownym wcisnieciu strzela w dolot, dlawi sie i dopiero wchodzi na obroty zastanawia mnie kwestia rozrzadu w 80km kolo rozrzadu na wale jest takie: w 86km jest takie jak widac klin jest przesuniety. nr walow w obu silnikach sa takie same stad moje dywagacje czy roznice w kole moze powodowac zly zaplon i strzelanie w dolot. z tym ze w gre wchodzi jeszcze kolo zebate na walku ktos rozpracowywal temat? mial podobny problem? jakie powinno byc wyprzedzenie zaplonu w tym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2016 Przy tych sterownikach kolo musisz miec takie jak w 86. Ewentualnie w twoim kole wywal klin i zrob sam w dobrym miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 14 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2016 sam juz nie wiem wychodzi na to ze w 86km byly i jedne i drugie kola co komplikuje mocno sprawe po numerach sterownika tez ciezko cos wywnioskowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2016 ogolnie musisz miec kolo tak jak pisalem powyzej, bo na tym kole z przestawionym klinem ustawisz rozrzad dobrze, tylko zaplon bedzie ustawiony w innym miejscu niz rozrzad. Mialem to samo w 1.4 8v. Po zlozeniu na przestawionym kole obroty jalowe byly dobre itp, ale przy wkrecaniu na obroty strzelal w dolot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.