Greggp Napisano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2016 Podczas zapalenia łapie tak jakby się lekko zapowietrzal muszę po kręcić 2-3 sekundy dłużej niż zdrowy jtd, zawsze tak samo ciepły czy zimny, i nie ważne ile stoi czy to minuta czy dzień. Samochód jeździ nie kopci przyspiesza ale do normalnego 105 km to mu brakuje Podczas gwałtownego przyspieszania ma jakby chwilę przerwy ok 3000obr później normalnie jak na niego Nie mogę się połączyć FES em więc błędów nie znam ale będę próbował Miałem uszkodzony łącznik elastyczny przed turbo wymieniłem jest trochę lepiej Odpiecie przepływomierza nic nie zmienia Turbo swiszcze podczas przyspieszania nie znalazłem nieszczelności Przepływomierz po wyjęciu wygląda jak nowy zero kurzu, brudu itp chyba oryginalny Filtry olej zmienione Czy jest tam jakiś czujnik doładowania jakieś podciśnienia? Na co jeszcze zwrócić uwagę Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greggp Napisano 27 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2016 Dzisiaj załatwiłem multiscan i udało mi się połączyć od strzału Błędów kupe ale po zgaszeniu nie było nowych zobaczę co wyskoczy jutro Jakie parametry silnika logować by sprawdzić jego kondycję i powyższe zachowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greggp Napisano 28 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2016 Wyczyścilem czujnik doładowania i przetrwa przed 3000tys obr zniknęła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.