Jump to content

Wymiana śrób na szpilki


proshotter

Recommended Posts

szpilki są fajne boo masz możliwość zakładania rożnych wielkości dystansów....i nie musisz przy tym właśnie jak przy śrubach kupować dłuższych...ja osobiscie jestem zadowolony i polecam...ah i tak jak co roku problem z tym gdzie ja położyłem śruby do felg stalowych a gdzie do alusow :hmm:

ah wad - brak :oki:

Edited by roach
Link to comment
Share on other sites

szpilki są fajne boo masz możliwość zakładania rożnych wielkości dystansów....i nie musisz przy tym właśnie jak przy śrubach kupować dłuższych...ja osobiscie jestem zadowolony i polecam...ah i tak jak co roku problem z tym gdzie ja położyłem śruby do felg stalowych a gdzie do alusow :hmm:

ah wad - brak :oki:

 

a tak to, gdzie ja położyłem nakrętki :)

Link to comment
Share on other sites

Pozostając przy temacie...

Śmiga ktoś na dystansach przelotowych bez centrowania ?

Zawsze kupowałem z centrowaniem, bo ponoć felga nie może się opierać na samych śrubach. Gdyż nie są przystosowane do przenoszenia sił ścinających...

Ale już chyba Z 5 raz widzę rajdówkę tzn cc/sc do kjs która tak śmiga, i nic się nie dzieje...

Jak to jest :P

Link to comment
Share on other sites

Kumpel miał bez centrowania to koła trochę biły. Na mój rozum felga nie będzie już tak wycentrowana w osi bez kołnierza na dystansie, stąd to bicie  ;)

Edited by Grzechu46
Link to comment
Share on other sites

Pozostając przy temacie...

Śmiga ktoś na dystansach przelotowych bez centrowania ?

Zawsze kupowałem z centrowaniem, bo ponoć felga nie może się opierać na samych śrubach. Gdyż nie są przystosowane do przenoszenia sił ścinających...

Ale już chyba Z 5 raz widzę rajdówkę tzn cc/sc do kjs która tak śmiga, i nic się nie dzieje...

Jak to jest :P

Sruby raczej wytrzymaja. Kolnierz jest po to, aby kolo bylo idealnie w osi piasty i nie bilo.

W rajdach nawet nie wywazaja kol, bo jedno dohamowanie i pozamiatane.

pozdrawiam,

Kuba.

Link to comment
Share on other sites

a tak to, gdzie ja położyłem nakrętki :)

nakrętki mam tylko jedne :phi: ....

@@proshotter jeździłem bez centrowania....i każdy mi mówi ze kola falują...przy hamowaniu tragedia 8] czyli wygląda głupio i niebezpiecznie ah i chyba felgi się uszkadzają przy tym....

Link to comment
Share on other sites

ja miałem przez jakiś czas w Coupe dystans z centrowaniem ale felgę bez odpowiedniego pierścienia no i koło nie odpadło ale nie było to w pełni bezpieczne anu komfortowe. Centrowanie to jedno ale śrub generalnie lepiej na ścinanie nie obciążać i tyle.

Link to comment
Share on other sites

Ból ze szpilkami robi się jak trzeba piastę wymienić.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

 

Nie wiem czy będzie problem. Szpilki wkleja się na bardzo mocnych klejach do gwintów. Kleje te poddają się gdy element podgrzejemy np. lampa lutownicza

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.