rwIcIk Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 TJA, czyli wstępną komorę spalania - piszą, że mercedes miał to od początku, Ferrari wdrożyło w 2015 r., Reno wdrożyło w tym roku, a Honda dopiero rozważa Może wreszcie, przynajmniej w mocy silników, zaczną wyrównywać się szanse. Po ostatnich poprawkach aerodynamicznych widać, że RedBull zaczyna rywalizować z Mercem. Ferrari zmienia kadry ds. aerodynamiki. http://f1.dziel-pasje.pl/F1_news-22879-Honda_rozwaza_wdrozenie_technologii_TJI.html http://f1.dziel-pasje.pl/F1_news-22881-Ferrari_potwierdza_zmiany_w_strukturach_technicznych.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 czytając temat myślałem, że będzie o hurtowej wymianie silników u HAM w ostatni weekend Honda musi wprowadzić TJI jeżeli chce się liczyć w walce. Gdzieś czytałem jaką to daje zmianę w skuteczności silnika spalinowego, nie pamiętam cyferek, ale dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 4 Września 2016 Udostępnij Napisano 4 Września 2016 Honda rozważa bo jest gotowa wspomóc się konkurencją, chyba sami nie ogarniają. Dalej nie mogę przeżyć tego że Honda zrobiła tak kiepski silnik jak i układy odzyskiwania energii mając najwięcej czasu. Życzę im jak najlepiej bo choć lubię Mercedesa to znudziła mnie już dawno jego dominacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 4 Września 2016 Udostępnij Napisano 4 Września 2016 Honda zrobiła tak kiepski silnik jak i układy odzyskiwania energii mając najwięcej czasu. zdaje się AMuS ostatnio podawał, że ERS Hondy jest najlepszy w stawce obecnie - wnioskowali z analizy danych GPS chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 7 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2016 A widzieliście nowe opony? Zdjęcie z porównaniem rozmiarów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Września 2016 Udostępnij Napisano 7 Września 2016 ciekawe jak z waga ich bedzie? bo mechanicy beda mieli ciezko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 8 Września 2016 Udostępnij Napisano 8 Września 2016 ciekawe jak z waga ich bedzie? bo mechanicy beda mieli ciezko nie będą - opony może swoje ważą ale felgi przy tym sa tak lekkie, żę praktyczie czujesz w rękach samą wagę opon (które też są lżejsze niż zwykłe do osobówek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniekvip20 Napisano 8 Września 2016 Udostępnij Napisano 8 Września 2016 Znaczy się co? Wymyślono super lekką felgę do tych kapci? Opona sporo szersza więc będzie cięższa, felga podobnie. Mechanicy na siłownie pakować :d RBR do Merca ma kawał drogi jedynie Ferrari pokonali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 10 Września 2016 Udostępnij Napisano 10 Września 2016 Znaczy się co? Wymyślono super lekką felgę do tych kapci? Opona sporo szersza więc będzie cięższa, felga podobnie. Mechanicy na siłownie pakować :d RBR do Merca ma kawał drogi jedynie Ferrari pokonali. nie będą to aż tak znaczące różnice w masie w cywilnym aucie felga z oponą waży w pytę... szersza felga z szerszą oponą waży w pytę + odczywalne jeszcze trochę felga stalowa 15" z oponą wazy coś około 20 kg. z alusem możę nieco mniej (choć oszałamiającej różnicy nie ma) w F1 felga z oponą nie waży więcej niż 10kg więc nawet + 1 kg nie zrobi istotnej różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 10 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2016 felga stalowa 15" z oponą wazy coś około 20 kg. z alusem możę nieco mniej (choć oszałamiającej różnicy nie ma) Cywilna felga alu waży więcej od stalowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 10 Września 2016 Udostępnij Napisano 10 Września 2016 Cywilna felga alu waży więcej od stalowej Mozliwe. Nie wazylem. Opieralem sie na wadze recznej pi x oko (takie amatorskie narzedzie do pomiaru wagi - co jak dupohamownia)Wysłane z deski do krojenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 (edytowane) Miałem koło z czasów Kubicy w rękach. Jakie to było lekkie Mechanicy z nowymi kołami sobie poradzą. Edytowane 11 Września 2016 przez Novy81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 zdaje się AMuS ostatnio podawał, że ERS Hondy jest najlepszy w stawce obecnie - wnioskowali z analizy danych GPS chyba Faktycznie tak piszą „Poziom odzyskiwania energii został w tym roku podwojony i osiąga już topowy poziom. Nie mogę powiedzieć czy jest lepszy od innych, ale można śmiało stwierdzić, że jest to obszar bardzo wyrównany.” Zostaje silnik spalinowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Miałem koło z czasów Kubicy w rękach. Jakie to było lekkie Mechanicy z nowymi kołami sobie poradzą. jeżeli masz na myśli te 'koła' z bolidów reklamowych to one nie mają prawdziwej wagi, to były pokazówki tylko. Realnie koło waży trochę ponad 11kg, sama opona obecnie waży ca 8,5kg, felgi ok 3-3,5kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 jeżeli masz na myśli te 'koła' z bolidów reklamowych to one nie mają prawdziwej wagi, to były pokazówki tylko. Realnie koło waży trochę ponad 11kg, sama opona obecnie waży ca 8,5kg, felgi ok 3-3,5kg. no to jest jakieś 2 x mniej niż z cuwilnego auta wiec raczej wielce pakować na siłowni nie muszą z tego powodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 no to jest jakieś 2 x mniej niż z cuwilnego auta wiec raczej wielce pakować na siłowni nie muszą z tego powodu pewnie, że nie. Masa nowych opon, wg Pirelli, ma wzrosnąć ok 1kg/szt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Znaczy się co? Wymyślono super lekką felgę do tych kapci? Opona sporo szersza więc będzie cięższa, felga podobnie. Mechanicy na siłownie pakować :d RBR do Merca ma kawał drogi jedynie Ferrari pokonali. W F1 używa się felg wykonanych ze stopów magnezu z czymś tam. Generalnie jest to bardzo mocne i zarazem bardzo lekkie. Opona sama z siebie nie jest ciężka, felgi tam są lekkie (nie dość że 13", to jeszcze z lekkiego stopu). Trochę więcej bieżnika i trochę więcej felgi wiele wagi nie zmieni. Byle 16" koło do cywilnego samochodu będzie dużo cięższe. A mechanicy F1 to i tak sportowcy - kiedyś czytałem, że poza tym że poza trenowaniem obsługi bolidu, mają też regularne treningi fizyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.