Skocz do zawartości

Montaż, demontaż serwa.


roach

Rekomendowane odpowiedzi

Spuszczasz płyn z lewej i prawej, żeby Ci nie nachlapało na wszystko. Odkręcasz przewody od pompy a następnie dwie śruby trzymające pompę do serwa i ściągasz ją uważając, żeby nic ci tam nie wpadło lub wypadło. Odpinasz przewód podciśnienia od serwa (wyciągasz na się ten plastikowy grzybek z króćcem z boku). Teraz wyciągasz zawleczkę trzpienia przy pedale hamulca i wysuwasz trzpień mocujący "dźwignię" serwa do pedału. Potem odkręcasz 4 nakrętki przy zespole pedałów uważając, żeby któraś nie wpadła pod wygłuszenie. najlepiej, żeby przy tej operacji druga osoba trzymała serwo albo przynajmniej przy jego zakładaniu bo jak robiłem to samemu to myślałem, że mnie zaraz szlag trafi. W każdym razie w tym momencie serwo powinno wyjść a zespół pedałów trzymać się tylko na lince gazu i sprzęgła. 

 

Co do wydobycia go z komory i wsadzenia innego to się nie wypowiem bo ja nie miałem w tym momencie silnika :phi: Dla mnie najłatwiejsza opcją jest opuszczenie silnika o kilka centów.

Edytowane przez rusala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a żeby niepotrzebnie demolować pół auta....tak na szybko można podłączyć inne serwo tylko pod waz o kolektora i zobaczyć czy silnik świruje ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Panowie a żeby niepotrzebnie demolować pół auta....tak na szybko można podłączyć inne serwo tylko pod waz o kolektora i zobaczyć czy silnik świruje ??

Jeśli obstawiasz, że przez uszkodzone serwo może silnik świrować to tak jak rusala napisał, nie ma sensu podpinanie innego serwa, wystarczy, że odłączysz serwo od kolektora i zaślepisz króciec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak to nie serwo....serwo jedynie daje o sobie znać jak energicznie pompuje pedał hamulca w tedy obroty rosną do pewnego momentu ( dalej nie idą choćbym nie wiem jak pompował ).....myślałem ze to serwo daje ciała  ale to nie to......

 

mankament mam taki ze jak odpalę auto to przez chwile chodzi fajnie potem jest  charakterystyczny dźwięk   zasysanego powietrza w kolektorze plastikowym ( szum dość głośny) jakiś czujnik...może sonda lambda tylko nie mam na podmianę :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczelny...zawór jest bo inaczej bym tego nie podłączył do serwa. Choć widziałem dwa przewody do sc...jeden ma zaworek gdzieś na środku a drugi jest 2w1 czyli ten co ja mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W seju 1.1spi i 900 były zawory na przewodzie (+ niebieskie kolanko wchodzące do serwa) a w 1.1mpi chyba zawór był już tylko w kolanku. Chyba, że ten zawór puszcza, ale pewnie to jakaś nieszczelność w dolocie.

Edytowane przez barkor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no slychac ze cos gdzie zaciaga. Zatkaj dolot i wtedy uslyszysz lepiej

tylko dlaczego dźwięk jest słyszalny dopiero po chwili pracy silnika po 10sekundach ok. ok lecę do garażu.

 

edit: silnik gaśnie po zatkaniu przepustnicy...

Edytowane przez roach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.