halomistrz Napisano 3 Września 2016 Udostępnij Napisano 3 Września 2016 Koledzy,czy silnik wentylatora chłodnicy jest rozbieralny? Podejrzewam zawieszone szczotki i trochę zapieczone tulejki (był spalony bezpiecznik za akumulatorem po wymianie wentylator "połączony na krótko" zaczął działać ale niezbyt długo i zamilkł a bezpiecznik cały-uruchamiałem zwierając na przekaźniku) a i jeszcze pytanie drugie,gdyby był nierozbieralny to muszę kupić nowy ,wersja do 1,1 mpi kosztuje ok 140-150zł do wersji spi lub 900-tki jest tańszy.Wiem że te wentylatory różnią się tzw."pająkiem" a czy same silniczki z wiatrakiem są zamienne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Września 2016 Udostępnij Napisano 4 Września 2016 jest rozbieralny. Wyczysc go dokladnie bo pewnie sporo tam masz rdzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halomistrz Napisano 4 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2016 dzięki za info,a mam jeszcze pytanko,jak wentylator mi ruszył to nie obracał się zbyt szybko (w innych autach wentylatory mają duże obroty,"aż gwiżdżą") czy jest szansa że nie jest spalony? Wyczyszczenie ,nasmarowanie i poprawa szczotek to nie problem, aby nie był spalony.A gdybym wziął sam silnik z wentylatorem od 900-tki to będzie on pasował do "pająka" w 1,1 MPI? gniazdo na silniczku takie same? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 4 Września 2016 Udostępnij Napisano 4 Września 2016 Wrzuć sobie wentylator od klimy z passata bez problemu wchodzi w koszyk mpi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.