Skocz do zawartości

silnik wentylatora chłodnicy seicento 1,1 mpi


halomistrz

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy,czy silnik wentylatora chłodnicy jest rozbieralny? Podejrzewam zawieszone szczotki i trochę zapieczone tulejki (był spalony bezpiecznik za akumulatorem po wymianie wentylator "połączony na krótko" zaczął działać ale niezbyt długo i zamilkł a bezpiecznik cały-uruchamiałem zwierając na przekaźniku) a i jeszcze pytanie drugie,gdyby był nierozbieralny to muszę kupić nowy ,wersja do 1,1 mpi kosztuje ok 140-150zł  do wersji spi lub 900-tki jest tańszy.Wiem że te wentylatory różnią się tzw."pająkiem" a czy same silniczki z wiatrakiem są zamienne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za info,a mam jeszcze pytanko,jak wentylator mi ruszył to nie obracał się zbyt szybko (w innych autach wentylatory mają duże obroty,"aż gwiżdżą") czy jest szansa że nie jest spalony? Wyczyszczenie ,nasmarowanie i poprawa szczotek to nie problem, aby nie był spalony.A gdybym wziął sam silnik z wentylatorem od 900-tki to będzie on pasował do "pająka" w 1,1 MPI? gniazdo na silniczku takie same?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.