RMKCS Posted October 24, 2016 Share Posted October 24, 2016 Witam,mam mały problem,szukałem tu po forum jakiejś odpowiedzi,ale nie mogę nic konkretnego znaleźć,otóż mam Seicento 1.2 8v 75km,zakupiłem całe kompletne punto mk1 ze skrzynią 6b,chciał bym ją założyć,ale słyszałem ze trzeba coś przerabiać,mógł by mi ktoś konkretnie napisać co i jak?Z góry dziękuję!Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtala Posted October 24, 2016 Share Posted October 24, 2016 skoro skrzynia z punto 1 to nie wiem jak z mocowaniem lapy, czy sa sruby pod alu banana czy nie, moze byc tak, ze bedziesz potrzebowal stalowego banana. Wybierak przekladasz ze swojej skrzyni wraz z kielichami polosi 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RMKCS Posted October 24, 2016 Author Share Posted October 24, 2016 Okey,nie ma miesjca na sruby po alu banana,więc będę potrzebował stalowego banana,kurcze na allegro stalowego znaleźć nie moge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtala Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 i bedzie ci go bardzo ciezko znalezc Ja szukalem jakies 2 tygodnie i wkoncu przelozylem obudowe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RMKCS Posted October 25, 2016 Author Share Posted October 25, 2016 Lewarek zostaje z seicento ? Wybierak może być ze skrzyni vanowskiej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barkor Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 całe kompletne punto mk1 ze skrzynią 6b Jesteś pewien, że to jest 6biegowa skrzynia? Bo coś tu się nie zgadza. W punto mk1 skrzynie 6biegowe były wyłącznie z silnikami 1.1. Z silnikami 1.2 8V montowali tylko 5biegowe skrzynie, chyba, że poprzedni właściciel tego punto zamontował sobie taką skrzynię we własnym zakresie. Lewarek zostaje z seicento ? Wybierak może być ze skrzyni vanowskiej? Jeśli masz oryginalnie skrzynię vanowską na mokrych półosiach i lewarek bez podciąganego wstecznego to potrzebujesz jeszcze wybierak, dźwignię z linkami oraz półosie z seicento z podciąganym wstecznym. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafi278 Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 On kupił właśnie punto 1,1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RMKCS Posted October 25, 2016 Author Share Posted October 25, 2016 Silnik mam z punto 1 1.2 ,teraz dokupiłem punto 1.1 z 6b,dzwignia zmiany biegów od seja zostaje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtala Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 jezeli masz teraz skrzynie c.514 to zostaje wybierak i lewarek z sc 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barkor Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Silnik mam z punto 1 1.2 ,teraz dokupiłem punto 1.1 z 6b,dzwignia zmiany biegów od seja zostaje? Aha no to wszystko się zgadza:) Odnośnie dźwigni to napisałem Ci wyżej, zależy jaką masz obecnie w seju. Powinna być z podciąganym wstecznym. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RMKCS Posted October 25, 2016 Author Share Posted October 25, 2016 Dobra,dzięki wielkie za pomoc,jak napotkam jakieś problemy to napisze . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cio Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 Aha no to wszystko się zgadza:) Odnośnie dźwigni to napisałem Ci wyżej, zależy jaką masz obecnie w seju. Powinna być z podciąganym wstecznym. Że się tak podepnę, Lewarek z wciskanym wstecznym z ccs nie pasuje do skrzyni 6b? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barkor Posted October 26, 2016 Share Posted October 26, 2016 (edited) Że się tak podepnę, Lewarek z wciskanym wstecznym z ccs nie pasuje do skrzyni 6b? Nigdy nie miałem do czynienia z lewarkiem z wciskanym wstecznym, ale raczej będzie pasować. Chodzi generalnie o wybierak. W seju były dwie skrzynie, z podciąganym wstecznym i suchymi półosiami oraz bez podciąganego i z mokrymi. Ta skrzynia z mokrymi półosiami to jest skrzynia z 900setki tylko z dzwonem pasującym do silników FIRE i wybierak nie podchodzi do żadnej innej skrzyni montowanej z silnikami FIRE, dlatego trzeba zmienić wybierak, a jak zmieni się wybierak to i lewarek z linkami bo nie będą pasować. W ccs pomimo, że jest wciskany wsteczny a nie podciągany to wybierak raczej na pewno pasuje do skrzyni 6b (bo w ccsie były przecież skrzynie z suchymi półosiami). Jeśli wybierak pasuje to i wciskany lewarek razem z linkami również podejdzie. To tak na logikę, ale może ktoś się jeszcze wypowie kto miał do czynienia konkretnie z lewarkiem z ccsa. Edited October 26, 2016 by barkor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RMKCS Posted October 27, 2016 Author Share Posted October 27, 2016 Może ktoś podesłać mi zdjęcie stalowej łapy skrzyni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtala Posted October 27, 2016 Share Posted October 27, 2016 (edited) Edited October 27, 2016 by Wojtala 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RMKCS Posted October 27, 2016 Author Share Posted October 27, 2016 Dzięki serdecznie ,właśnie mam ją u Siebie i jest taka sama. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtala Posted October 27, 2016 Share Posted October 27, 2016 no to masz szczescie, ja kiedys dlugo szukalem i skonczylo sie na przekladce obudowy aby zalozyc alu banana 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RMKCS Posted October 27, 2016 Author Share Posted October 27, 2016 Gościu ma jeszcze jedną łapę ,jeżeli ktoś by chciał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RMKCS Posted October 28, 2016 Author Share Posted October 28, 2016 Że tak zmienię temat,powoli seja rozbieram,jako że mam silnik i skrzynie wyjętą,chciał bym odciążyć koło zamachowe,jak myślicie warto ? Setup na którym będzie jezdzil: 1.2 8v 75KM Dolot weglarskiego mag sport Wydech przelotowy fi 43 mag sport Skrzynia 6 speed Warto coś jeszcze zmienić by lepiej to szło ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtala Posted October 28, 2016 Share Posted October 28, 2016 warto, proponuje Pana Otoczaka +48 888 826 066 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RMKCS Posted October 28, 2016 Author Share Posted October 28, 2016 Oki dzięki za info,jutro się z nim skontaktuje,do jakiej wagi proponowalibyscie stoczyć zamach? Druga kwestia to komputer,jako że mam seryjny z 1.2 może dało by się coś przy nim dlubnac? Jak znacie kogoś kto by to ogarnął to piszcie . Z góry dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barkor Posted October 29, 2016 Share Posted October 29, 2016 (edited) Mi Otoczak zjechał obecne koło na 3,2kg, przy tak krótkiej skrzyni jaką ty będziesz miał to takie koło jak najbardziej się sprawdzi. Jak powiesz mu że ma odchudzić na maxa w bezpiecznych granicach to zrobi w przedziale 3,2-3,6kg zależy jak wyjdzie, ale myślę że 4kg już by wystarczyło. W a-grupowej rajdowej homologacji dla seicento jest podana minimalna waga dla odchudzonego koła zamachowego i jest to właśnie 4kg. Tu masz aukcję Otoczaka: http://allegro.pl/tuning-lekkie-sportowe-kolo-zamachowe-kjs-1-4mili-i6583232819.html Ja zawsze dogadywałem się przez "Pytanie do sprzedającego" i po prostu wysyłałem mu koło z umówioną gotówką i karteczką z informacją ile ma odchudzić i adresem zwrotnym w środku a on odsyłał już zrobione. Edited October 29, 2016 by barkor 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.