BOGUSS Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 (edited) Jak w temacie auto z UPG. Jak zdemontować układ wydechowy? Teoretycznie katalizator powinien być przykręcony na 3 śruby do kolektora a w tym autku wygląda na przyspawany do kolektora, czy tylko mi się tak wydaje? Znalazłem fotki, u mnie właśnie tak wygląda. Czy po obcięciu rury tuż za kolanem umożliwi podniesienie głowicy? Edited July 17, 2018 by BOGUSS dodanie fotki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtala Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 a po co chcesz to ucinac ?? Odkręć kolektor wydechowy od głowicy i ją ściągnij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BOGUSS Posted July 17, 2018 Author Share Posted July 17, 2018 Przecież osłona termiczna ogranicza dostęp do śrub. Raczej wątpię, nawet po usunięciu tej osłony cokolwiek udało się odkręcić bez strat. Pas przedni z atrapą też utrudnia maksymalnie dostęp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzyczek00 Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 Nie ma takiego kolektora z odkrecanym katem w seju. Sviagnij zderzak i odkrec kolektor. I tak musisz plyn spuszczac wiec sciagnij chlodnice i zrobisz spraeniej n8z z taka kombinacja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BOGUSS Posted July 17, 2018 Author Share Posted July 17, 2018 Oberwałem osłonę termiczną, śruby mocujące były obrobione na okrągło. Odkręciłem na razie 6 z 8 śrub kolektora i walczę dalej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BOGUSS Posted July 18, 2018 Author Share Posted July 18, 2018 Głowica zdemontowana, przepalona uszczelka na 1 cylindrze plus zawory do regeneracji czy wymiany. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.