Skocz do zawartości

ecar od taurona dostępny w Katowicach


format

Rekomendowane odpowiedzi

Na tę chwilę do wyboru Renault Zoe lub BMW i3.

Cennik:

Cytuj

Cena za kilometr jazdy: 0,00 zł
Cena za minutę jazdy: 0,24 zł
Cena za minutę parkowania: 0,24 zł

Minimalna kwota zamówienia: 0.5 zł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Joki napisał:

Jak wejdą z tym u mnie to sprzedaję swoje autka.

:)

Promocja jakaś na start, która pewnie szybko się skończy.

Zanim coś takiego zrobią u nas to już promo nie będzie.

No i u nas najtaniej to PGE jest w stanie coś takiego zrobić, nie Tauron, oczywiście jeżeli wogole pójdą na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ZUBERTO napisał:

No i u nas najtaniej to PGE 

Coś latem słyszałem, że ktoś szykuję autka na minuty ale coś ani widu ani słychu.

:nie_wiem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, ZUBERTO napisał:

Ja tylko 2x skuter widziałem, chyba nie za wiele ich?

Skutery w centrum na pęczki. Codziennie mijam ich kilka zaparkowanych. Tylko brać.

Ale wolę rower.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ZUBERTO napisał:

Promocja jakaś na start, która pewnie szybko się skończy.

to tak w uzupełnieniu

Cytuj

Z regulaminu wynika, że docelowa opłata ma wynieść 1 zł za minutę korzystania z samochodu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

W końcu znalazłem chwilę by przejechać się golfem.

Na tę chwilę ranking wygląda tak:

i3 > eGolf > leaf > zoe

 

Przy czym tylko Zoe jest autem którego bym nigdy nie kupił.

 

 

tapatalked

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, format napisał:

W końcu znalazłem chwilę by przejechać się golfem.
Na tę chwilę ranking wygląda tak:
i3 > eGolf > leaf > zoe


tapatalked
 

 

Mógłbym prosić o lekkie rozwinięcie tematu.

Jakieś plusy i/lub minusy każdego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Mógłbym prosić o lekkie rozwinięcie tematu.
Jakieś plusy i/lub minusy każdego? 
Słaby ze mnie literat, więc w telegraficznym skrócie.
i3, bardzo dopracowany, wygodny samochód, szokująco dużo miejsca w środku i bagażniku względem sylwetki która sugeruje że to maluch. To zwykły, współczesny kompakt. Prowadzenie mimo opon szerokości łyżwy bardzo dobre, od zera do 70-80km/h moja dupo hamowania ocenia że zbiera się lepiej niż moja dwustukonna Astra.

eGolf jak to Golf, dojrzały, bardzo dopracowany samochód, cały czas traci trakcję poniżej 50km/h, trudno więc realnie ocenić jak to się zbiera, fajnie się jeździ z adaptacyjnym tempomatem w elektryku, tak jak w Astrze używam głównie ACC w trasie, tak tu świetnie się to sprawdza w mieście, wrzucasz 100km/h w korku i przejeżdżasz całe miasto na czyimś tyłku, a że energię z hamowania odzyskujesz to nie trzeba w ogóle myśleć na drodze. Dodatkowo, fajnym ficzerem jest to że ruszając w bok lewarkiem zmiany biegów można zmieniać stopień rekuperacji, od zupełnego zera, do odzyskiwania zbliżonego z nissanowskim epedal.

Leaf, znasz ten samochód, nie bardzo wiem co dodać, na pewno hamulec ręczny sterowany nogą, to kompletna porażka, jakość wykończenia i ogólnie feeling zupełnie nieporównywalny z BMW i VW.

Zoe to porażka, auto za 120 czy tam 130 patyków wykończone jak wersja zaślepka Renault Clio, przyspieszenie do setki około dwóch godzin. Nie polecam tego auta. Na plus zasięg.

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, format napisał:

Słaby ze mnie literat, więc w telegraficznym skrócie.
i3, bardzo dopracowany, wygodny samochód, szokująco dużo miejsca w środku i bagażniku względem sylwetki która sugeruje że to maluch. To zwykły, współczesny kompakt. Prowadzenie mimo opon szerokości łyżwy bardzo dobre, od zera do 70-80km/h moja dupo hamowania ocenia że zbiera się lepiej niż moja dwustukonna Astra.

eGolf jak to Golf, dojrzały, bardzo dopracowany samochód, cały czas traci trakcję poniżej 50km/h, trudno więc realnie ocenić jak to się zbiera, fajnie się jeździ z adaptacyjnym tempomatem w elektryku, tak jak w Astrze używam głównie ACC w trasie, tak tu świetnie się to sprawdza w mieście, wrzucasz 100km/h w korku i przejeżdżasz całe miasto na czyimś tyłku, a że energię z hamowania odzyskujesz to nie trzeba w ogóle myśleć na drodze. Dodatkowo, fajnym ficzerem jest to że ruszając w bok lewarkiem zmiany biegów można zmieniać stopień rekuperacji, od zupełnego zera, do odzyskiwania zbliżonego z nissanowskim epedal.

Leaf, znasz ten samochód, nie bardzo wiem co dodać, na pewno hamulec ręczny sterowany nogą, to kompletna porażka, jakość wykończenia i ogólnie feeling zupełnie nieporównywalny z BMW i VW.

Zoe to porażka, auto za 120 czy tam 130 patyków wykończone jak wersja zaślepka Renault Clio, przyspieszenie do setki około dwóch godzin. Nie polecam tego auta. Na plus zasięg.

tapatalked
 

Rozpisałeś się jednak ładnie jak poeta :phi:

 

i3 jest od podstaw zaprojektowane i wykonane jako BEV. Widać to i czuć w wielu płaszczyznach, a tak naprawdę to już leciwa konstrukcja.

Myślę, że ich przyszłe kolejne projekty będą już mega dopracowane, jak planowane na 2021 r. i4, które podejrzewam będzie statkiem kosmicznym na kołach.

Użytkowo jeszcze, BMW jako jedyne, ma  możliwość ładowania z 3 faz na AC, gdzie reszta przyjmuje tylko jedną fazę, a to robi różnicę.

 

Zauważyłeś, że Golf najcichszy ze wszystkich? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




Zauważyłeś, że Golf najcichszy ze wszystkich? 


Nie, dla mnie różnice są ultra niewielkie. Czekam aż do greengoo wejdzie Tesla S. Kumpel który dla nich pracuje obiecuje mi ją już drugi miesiąc.

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, format napisał:


 

 


Nie, dla mnie różnice są ultra niewielkie. Czekam aż do greengoo wejdzie Tesla S. Kumpel który dla nich pracuje obiecuje mi ją już drugi miesiąc.

tapatalked
 

 

To jest najlepiej wyciszony ;) 

Tesla w rentalu, odważnie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest najlepiej wyciszony  
Tesla w rentalu, odważnie ;]
Ma być dostępna tylko dla klientów z dobrą historią

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.