bolekatepl Napisano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2020 Urwał mi sie kabelek sygnałowy (czarny) od sondy lambda w takim miejscu ze nie ma możliwości go przylutować i muszę wymienić sonde. Mam w garażu sonde od Punto 1,2 07r. Bosch nr kat 0258006206. Jak sprawdzam np na alldrogo to po tym nr nie występuje ona ani w seicento ani w punto 1,2 75Km Według róznych informacji w necie napięcia regulacyjne ma praktycznie takie same jedynie różni sie rezystancją grzałki. Moja jak mierze ma ok 4,5-5 Ohm a ta 10-10,5 Ohm Czy moge tą sonde zamontować w soim aucie bez żadnych konsekwencji. Tzn czy wyższa rezystancja grzałki nie uszkodzi kompa albo nie wyskoczą jakies błedy czy np centralka wejdzie w jakiś tryb awaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2020 @bolekatepl https://superparts.pl/sonda-lambda-bosch-0258006206-46455802-alfa-romeo-fiat-iveco-lancia/61928 Teoretyczne zastosowanie. Nie ma sc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 28 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2020 To wiem bo już na różnych stronach sprawdzałem na tej też. Ja mam silnik z punto 1,2 o kodzie 176A8000 ale jego też nie ma dlatego moje pytanie jest czysto praktyczne czy po prostu taka sonda bedzie spełniać swoją funkcje przy zastosowaniu jej do tego konkretnego silnika. Według mnie i tego co znalazłem w necie różnica jest tylko w rezystancji grzałki czyli zasada działania i napięcia regulacyjne powinny byc takie same ale wole zapytać niz cos zepsuć bo może ktos już przerabiał temat i zaprzeczy lub potwierdzi ze bedzie OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.