Skocz do zawartości

2022 Ford Mondeo


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

A ktos twierdzil, ze 'Das Mondeo ist Kaputt'.

 

Prosze Model Year 22 ma sie dobrze.

 

 

d3b231711c1d05881dc0e673c0394177.jpg

 

8ceb3250062640bb0df89f39cb764dc8.jpg

 

e5cafe69096ff2899e6446e108f97f9c.jpg

 

Zaprojektowany wg jezyka Achtung!

 

'Progressive Energy in Strength'

 

Czyli 'Progresywna Enrgia w Sile ' na Asia - czyli Mustang dzwonil, swiatla mu z tylu ukradli.

 

66d66c884b06ef01ff6f8d6d97871b8b.jpg

 

4935mm dlugie, 1875mm szerokie, 1500mm wysokie, rozstaw 2945mm.

 

Czyli jesli dobrze patrze to jest ok 6cm dluzszy niz byl

 

Silniki - o zgroza .. aj-way znaczy iii-viii nie ma

 

Tylko,

 

1.5l Turbo & 2.0l T z Escape.

 

Obowiazkowo iPAD dzis.

 

49508961cf68c168c8a228a5222b6058.jpg

 

Zgrabne to...

 

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

 

 

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, OZI napisał:

 

A ktos twierdzil, ze 'Das Mondeo ist Kaputt'.emoji88.pngemoji3517.png

 

Prosze Model Year 22 ma sie dobrze.emoji854.png

 

 

d3b231711c1d05881dc0e673c0394177.jpg

 

8ceb3250062640bb0df89f39cb764dc8.jpg

 

e5cafe69096ff2899e6446e108f97f9c.jpg

 

Zaprojektowany wg jezyka Achtung!

 

'Progressive Energy in Strength'

 

Czyli 'Progresywna Enrgia w Sile emoji1.png' na Asia - czyli Mustang dzwonil, swiatla mu z tylu ukradli.

 

66d66c884b06ef01ff6f8d6d97871b8b.jpg

 

4935mm dlugie, 1875mm szerokie, 1500mm wysokie, rozstaw 2945mm.

 

Czyli jesli dobrze patrze to jest ok 6cm dluzszy niz byl emoji3526.png

 

Silniki - o zgroza .. aj-way znaczy iii-viii nie maemoji33.png

 

Tylko,

 

1.5l Turbo & 2.0l T z Escape.

 

Obowiazkowo iPAD dzis.

 

49508961cf68c168c8a228a5222b6058.jpg

 

Zgrabne to...

Muszę przyznać że ładnie wygląda. Tyle światła takie trochę Mustangowe. Ale ten ekran wielki... czy to w nocy nie razi? A w słońcu wszystko widać? OLED? 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, lucash napisał:

Muszę przyznać że ładnie wygląda. Tyle światła takie trochę Mustangowe. Ale ten ekran wielki... czy to w nocy nie razi? A w słońcu wszystko widać? OLED? 

i jeszcze niech napiszą że kierowca ma tam klikać coś po prawej stronie ekranu ;] 

  • Lubię to 2
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę przyznać że ładnie wygląda. Tyle światła takie trochę Mustangowe. Ale ten ekran wielki... czy to w nocy nie razi? A w słońcu wszystko widać? OLED? 
Nie mam pojecia, narazie 'zapremierowali', klepanie sie zaczelo, ale ma byc na placach od Maja 2022.

Wersja bieda pewnie tablets nie dostanie

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, OZI napisał:

 

A ktos twierdzil, ze 'Das Mondeo ist Kaputt'.emoji88.pngemoji3517.png

 

Prosze Model Year 22 ma sie dobrze.emoji854.png

 

 

d3b231711c1d05881dc0e673c0394177.jpg

 

8ceb3250062640bb0df89f39cb764dc8.jpg

 

e5cafe69096ff2899e6446e108f97f9c.jpg

 

Zaprojektowany wg jezyka Achtung!

 

'Progressive Energy in Strength'

 

Czyli 'Progresywna Enrgia w Sile emoji1.png' na Asia - czyli Mustang dzwonil, swiatla mu z tylu ukradli.

 

66d66c884b06ef01ff6f8d6d97871b8b.jpg

 

4935mm dlugie, 1875mm szerokie, 1500mm wysokie, rozstaw 2945mm.

 

Czyli jesli dobrze patrze to jest ok 6cm dluzszy niz byl emoji3526.png

 

Silniki - o zgroza .. aj-way znaczy iii-viii nie maemoji33.png

 

Tylko,

 

1.5l Turbo & 2.0l T z Escape.

 

Obowiazkowo iPAD dzis.

 

49508961cf68c168c8a228a5222b6058.jpg

 

Zgrabne to...

 

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

 

 

 

Zewnątrz fajne , deska to chyba jakis żart :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, AstraC napisał:

Dokładnie - ale to podobno takie Chińskie, nie musi być dobre, musi mieć mega dużo gadżetów.

 

To jeszcze spoko, zobacz nowego Tucsona :facepalm: Siedziałem w środku, tragedia, po prostu przed oczami masz cieniutki chiński tablet, który po dotknięciu się rusza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że wg wszystkich plotek ma być dostępny poza EU. U nas wycofują ponoć :nie_wiem:
Wiem o tym, nie tylko z reszta w EU, ten 'Nichts Kaputt Mondeo' jest tylko na CDM

Co ciekawe, export z CDM na inne rynki jest jednym z najszybciej rozwijajacych sie, ergo coraz wiecej widac, ze to co China ma jest wstanie 'servisowac' inne rynki.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zewnątrz fajne , deska to chyba jakis żart
C'mon - pokazujesz, ze sie starzejesz

Nie odpowoada ci 'najnowszy design trend'?!

Jak ta mozna, jeszcze moze jestes zwolennikiem jakis 'galek' do radia, czy innych juz 'nienowoczesnych' & nie 'trendi' rozwiazan!

A tak to prosze, zamiast jakas 'galke' od radia obrocic, to nalezy:
- palec tu,
- palec tam,
- 10 pod menu,
- palec tu
- palec tam

I prosze w koncu radio wlaczone, prawda ze proste?

Swietne rozwiazanie, a nie jakies galki.

Poczekaj... ja juz gdzies ta desko z Mondeo widzialem...

Taaaaaraaaa


4fa365a84e16c66ae86039c92507938c.jpg




Sent from my SM-N986B using Tapatalk

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Jak żart? Wyciągasz i idziesz na stok. 
A dlaczego Ford guana wort ma byc gorszy od trojramiennej swastyki?


2018-mercedes-a-class-review-12-3.jpg

Z reszta, wystarczy wziasc przyklad z ulubienca luduff, marzenia sasiada..

Golf-8-GTI-interio.jpg

Wg analitykow Sumitomo Mitsui  banku, na podstawie tego jak 'pod-klepacze' narzekaja, koszt wyklepania wnetrza 'nowego Golf 8' jest jakies 27% tanszy niz Golf 7.5

Wystatczylo obciac takie rzeczy jak np wyscielanie filcem drzwi czy schowkow, czy zredukowac mocowania z 8 na 6, ale jesli im wierzyc, to najwieksza odzczednosc kosztu jest w sterowaniu wszystkiego, bo wsadzili tablety.

Pokretlo (jakze ergonomiczna funkcja kosztuje 10c, jakis inny przycisk 10c, kabalek za tym 20c etc, a tu mozna walnac jeden element, za $30, pardon 30€ ojro mniej, I prosze...

Nie wazne, ze lud narzeka, ze sa z tym problemy, nie tylko mozna zaoszczedzic 30% na koszcie, jeszcze mozna 30% wiecej policzyc bo 'nowosc! & super rozwiazanie'.... a jak padnie, coz caly tablet do wymiany bo modularna jednostka.

I tak 5 lat gwarancji na Golf... wiec jeszcze mozna, ale po gwarancji frajer klient zaplaci...

Dochodzi jeszcze kwestia wypadkow, ale to juz inny temat.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, wladmar said:

 

To jeszcze spoko, zobacz nowego Tucsona :facepalm: Siedziałem w środku, tragedia, po prostu przed oczami masz cieniutki chiński tablet, który po dotknięciu się rusza. 

Tak, tak byłem oglądałem, ciasne, a wnętrze wizualnie na poziomie tego Mondeo, a jakości nawet nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


A ktos twierdzil, ze 'Das Mondeo ist Kaputt'.
 
Prosze Model Year 22 ma sie dobrze.
 
 
d3b231711c1d05881dc0e673c0394177.jpg
 
8ceb3250062640bb0df89f39cb764dc8.jpg
 
e5cafe69096ff2899e6446e108f97f9c.jpg
 
Zaprojektowany wg jezyka Achtung!
 
'Progressive Energy in Strength'
 
Czyli 'Progresywna Enrgia w Sile ' na Asia - czyli Mustang dzwonil, swiatla mu z tylu ukradli.
 
66d66c884b06ef01ff6f8d6d97871b8b.jpg
 
4935mm dlugie, 1875mm szerokie, 1500mm wysokie, rozstaw 2945mm.
 
Czyli jesli dobrze patrze to jest ok 6cm dluzszy niz byl
 
Silniki - o zgroza .. aj-way znaczy iii-viii nie ma
 
Tylko,
 
1.5l Turbo & 2.0l T z Escape.
 
Obowiazkowo iPAD dzis.
 
49508961cf68c168c8a228a5222b6058.jpg
 
Zgrabne to...
 
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 
 
Jak zrobili bardzo ładne Mondeo to w tym samym czasie zakonczono sprzedaż w UE. Szkoda bo na prawdę ładne auto.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, AstraC napisał:

Tak, tak byłem oglądałem, ciasne, a wnętrze wizualnie na poziomie tego Mondeo, a jakości nawet nie sprawdzałem.

 

W tym Mondeo (patrząc na zdjęcia) przynajmniej ten tablet jest z tyłu jakoś obudowany. W Tucsonie masz go przed oczami, a za nim pustka i daszek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

A co za roznica, co jest za tym tabletem? :nie_wiem: Przeciez nikt normalny nie bedzie tam grzebal ani tego macal?

 

hyundai_tucson_2021_54.jpg.573e2d7c56c08b8bed8c12d44220167f.jpg

 

Usiądź w środku i popatrz. Naprawdę paskudne wrażenie, chociaż generalnie nie mam nic przeciwko dobrze wkomponowanym (!) tabletom. W tym przypadku siedząc na fotelu patrzysz na to z góry i widzisz cienki tablet i pustkę za nim. Okropne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, wladmar said:

 

Usiądź w środku i popatrz. Naprawdę paskudne wrażenie, chociaż generalnie nie mam nic przeciwko dobrze wkomponowanym (!) tabletom. W tym przypadku siedząc na fotelu patrzysz na to z góry i widzisz cienki tablet i pustkę za nim. Okropne.

 

Siedzialem i jezdzilem bo tesc ma takiego Tuscona. Ogolnie wnetrze mi srednio pasuje, ale akurat ten tablet nie przeszkadzal w zaden sposob.

Natomiast materialy i spasowanie wydaje sie byc naprawde bardzo przyzwoite jak na ta klase.

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Siedzialem i jezdzilem bo tesc ma takiego Tuscona. Ogolnie wnetrze mi srednio pasuje, ale akurat ten tablet nie przeszkadzal w zaden sposob.

Natomiast materialy i spasowanie wydaje sie byc naprawde bardzo przyzwoite jak na ta klase.

 

 

ile masz wzrostu? Ja jestem raczej średniego wzrostu (184 cm) i w Tucsonie było mi jakoś ciasno, a po ustawieniu fotela tak jak lubię, czyli raczej poprawnej i zalecanej pozycji za kierownicą, prawym kolanem zawadzałem o róg tego tableta (zaznaczyłem na zdjęciu). Dlatego właśnie między innymi nie lubię SUVów - wydają mi się ciaśniejsze od zwykłych aut i trzeba kupować klasę większe.

 

obraz.png.a6c9a93b2c1bfb29867f947d41a9e956.png

Edytowane przez maro_t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, maro_t said:

 

ile masz wzrostu? Ja jestem raczej średniego wzrostu (184 cm) i w Tucsonie było mi jakoś ciasno, a po ustawieniu fotela tak jak lubię, czyli raczej poprawnej i zalecanej pozycji za kierownicą, prawym kolanem zawadzałem o róg tego tableta (zaznaczyłem na zdjęciu). Dlatego właśnie między innymi nie lubię SUVów - wydają mi się ciaśniejsze od zwykłych aut i trzeba kupować klasę większe.

 

 

Ja mam 178cm, ale nie robilem tym zadnych dlugich tras.

Taki Tucson to w sumie odpowiednik kompakta, wiec nie sadze, zeby i30 bylo wieksze w srodku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Ja mam 178cm, ale nie robilem tym zadnych dlugich tras.

Taki Tucson to w sumie odpowiednik kompakta, wiec nie sadze, zeby i30 bylo wieksze w srodku.

 

możliwe. Może wrażenie ciasnoty robi ten rozbudowany tunel środkowy, który nie występuje w i30. Zauważyłem, że pchają coraz większe te tunele do aut i tego nie kumam, nie lubię siedzieć ściśnięty. Jak samochód jest faktycznie duży i szeroki i jest na to miejsce to ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet niebrzydkie z zewnatrz

W srodku kontrowersyjne przez ten tableto-telewizor, ale to juz sie pojawia w autach. Pasazer moze cos poustawiac i przesunac blizej kierowcy, albo ogladac sobie film 😄 

 

Natomiast po linii bocznej to myslalem, ze to jakis odgrzewany kotlet, bo linia okien i dachu bardzo podobne do obecnej generacji

 

8ceb3250062640bb0df89f39cb764dc8.jpg

novosibirsk-russia-february-ford-mondeo-

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, maro_t napisał:

ile masz wzrostu? Ja jestem raczej średniego wzrostu (184 cm) i w Tucsonie było mi jakoś ciasno, a po ustawieniu fotela tak jak lubię, czyli raczej poprawnej i zalecanej pozycji za kierownicą, prawym kolanem zawadzałem o róg tego tableta (zaznaczyłem na zdjęciu). Dlatego właśnie między innymi nie lubię SUVów - wydają mi się ciaśniejsze od zwykłych aut i trzeba kupować klasę większe.

 

Z AT odsuwam fotel maksymalnie do tyłu, kierownicę maksymalnie wysuwam i jest wygodnie na nogi a jednocześnie nadgarstkiem sięgam górnej części koła kierownicy  :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linia bardzo podobna do Mk5, który mi się z zewnątrz nawet podoba, ale w środku wydaje mi się ciaśniejszy niż mk4. Bardzo daleko od przodu siedzi kierowca i zostaje mało miejsca na środek. Światła i linia ładne.

 

Ten tablet wybitnie nie w moim guście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny woz u nas tylko SUV. Ford tak na prawde ma tylko Kuga, Escape nie am w cennikach a Explorer w cenie premium BWM i Mondeo to nikt nie kupuje. Mustang elektryczna kupa, ktora nie trzyma osiagow takze.... 
Prawda jest taka, ze poza Asia juz nikt sedan nie chce. U mnie Missus Ozi jest wyjatkiem, SUv nie chce...

A Asia, to I tak kwestia czasu tylko.. sedan is kaputt.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, OZI napisał:

Prawda jest taka, ze poza Asia juz nikt sedan nie chce. U mnie Missus Ozi jest wyjatkiem, SUv nie chce...

A Asia, to I tak kwestia czasu tylko.. sedan is kaputt.

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 

 

Ale jak dobrze pamiętam to twoja Missus Ozi jest Asia, także tego... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 hours ago, wujek said:

Fajny woz u nas tylko SUV. Ford tak na prawde ma tylko Kuga, Escape nie am w cennikach a Explorer w cenie premium BWM i Mondeo to nikt nie kupuje. Mustang elektryczna kupa, ktora nie trzyma osiagow takze.... 

Mustang Mach-E się dobrze sprzedaje. Kuga i Puma się sprzedaje, Mondeo się nie sprzedaje bo hybryda dramat... S-MAX/Galaxy ma tak małe sloty produkcyjne, że już dawno wyprzedane i mimo chętnych kupić się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mustang Mach-E się dobrze sprzedaje. Kuga i Puma się sprzedaje, Mondeo się nie sprzedaje bo hybryda dramat... S-MAX/Galaxy ma tak małe sloty produkcyjne, że już dawno wyprzedane i mimo chętnych kupić się nie da.
To znow zalezy gdzie.

Ford jest generalnie w klopotach.

W US znany jako F-150 Motor Company

U mnie jako Ranger Motor Company.

Np patrze na sprzedaz 2021



1. Ford Ranger 50,279 sztuk (4x4 45,986 + 4x2 4,293)

Potem nie ma nic,

..I nic

I nic..

A miejsce 2 Everest!

Ford Everest 8,359

a6324c800a548af1d9ae366597cf648e.jpg

4ccba6ddeb0ce8b24e4b44cba4cba18a.jpg

Ford Puma 3,218

Ford Mustang 2,827 (GT 2,799, 2.3l 28)


Ford Transit Custom 2,488

Ford Escape 1,673

Ford Transit Heavy 1,263

Ford Focus 735

Ford Fiesta 342

Ford Transit Bus 168

Ford Endura 23

Ford Mondeo 4

Ford EcoSport 1



Ford Total 71,380



Czyli masz jeden model ktory dominuje, reszta to tak na ' odwal sie'.

I jak z wielkosci sprzedazy F150 da sie zyc, tak Te problemy strukturalne sa powodem klopotow jak Ford wyglada modelowo, I jakie ma wyniki finasowe.

Ostatni polaczenie modeli z VAG nie bylo milosci tylko potrzebny byl zastrzyk forsy.

W zasadzienFord mogl by ograniczyc sie do 3 modeli swiatowo.

F150/Ranger I dla marketing Mustang.



Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minutes ago, OZI said:

To znow zalezy gdzie.

Ford jest generalnie w klopotach.

W US emoji631.png znany jako F-150 Motor Company

U mnie jako Ranger Motor Company.

Np patrze na sprzedaz 2021 emoji1037.png



1. Ford Ranger 50,279 sztuk (4x4 45,986 + 4x2 4,293)

Potem nie ma nic,

..I nic

I nic..

A miejsce 2 Everest!emoji854.png

Ford Everest 8,359

a6324c800a548af1d9ae366597cf648e.jpg

4ccba6ddeb0ce8b24e4b44cba4cba18a.jpg

Ford Puma 3,218

Ford Mustang 2,827 (GT 2,799, 2.3l 28)


Ford Transit Custom 2,488

Ford Escape 1,673

Ford Transit Heavy 1,263

Ford Focus 735

Ford Fiesta 342

Ford Transit Bus 168

Ford Endura 23

Ford Mondeo 4

Ford EcoSport 1



Ford Total 71,380



Czyli masz jeden model ktory dominuje, reszta to tak na ' odwal sie'.

I jak z wielkosci sprzedazy F150 da sie zyc, tak Te problemy strukturalne sa powodem klopotow jak Ford wyglada modelowo, I jakie ma wyniki finasowe.

Ostatni polaczenie modeli z VAG nie bylo milosci tylko potrzebny byl zastrzyk forsy.

W zasadzienFord mogl by ograniczyc sie do 3 modeli swiatowo.

F150/Ranger I dla marketing Mustang.



Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 

https://fordmedia.pl/2022/01/12/wyniki-sprzedazy-ford-polska-grudzien-2021/

PL

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tez masz problem ,moze nie taki sam, ale trzeba by na EU wyniki popatrzyc jaka jest ilosc, ale nie da sie sprawnego business prowadzic przy tym, (wydajnosc EU fabryk vs ilosc modeli vs sprzedaz).

Cos musi isc. Pytanie co....

De facto masz:
Transit,
Focus
Puma
Kuga.

I niedobitki.


0ae0960ae71459dbbce667ff4e7c3db4.jpg



Sent from my SM-N986B using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, OZI napisał:

To znow zalezy gdzie.

Ford jest generalnie w klopotach.

W US emoji631.png znany jako F-150 Motor Company

U mnie jako Ranger Motor Company.

Np patrze na sprzedaz 2021 emoji1037.png



1. Ford Ranger 50,279 sztuk (4x4 45,986 + 4x2 4,293)

Potem nie ma nic,

..I nic

I nic..

A miejsce 2 Everest!emoji854.png

Ford Everest 8,359

a6324c800a548af1d9ae366597cf648e.jpg

4ccba6ddeb0ce8b24e4b44cba4cba18a.jpg

Ford Puma 3,218

Ford Mustang 2,827 (GT 2,799, 2.3l 28)


Ford Transit Custom 2,488

Ford Escape 1,673

Ford Transit Heavy 1,263

Ford Focus 735

Ford Fiesta 342

Ford Transit Bus 168

Ford Endura 23

Ford Mondeo 4

Ford EcoSport 1



Ford Total 71,380



Czyli masz jeden model ktory dominuje, reszta to tak na ' odwal sie'.

I jak z wielkosci sprzedazy F150 da sie zyc, tak Te problemy strukturalne sa powodem klopotow jak Ford wyglada modelowo, I jakie ma wyniki finasowe.

Ostatni polaczenie modeli z VAG nie bylo milosci tylko potrzebny byl zastrzyk forsy.

W zasadzienFord mogl by ograniczyc sie do 3 modeli swiatowo.

F150/Ranger I dla marketing Mustang.



Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 

No nie maja pomysłu w sumie szkoda każdy model jaki miałem czy służbowy czy prywatny bardzo lubiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, OZI napisał:

Czyli tez masz problem ,moze nie taki sam, ale trzeba by na EU wyniki popatrzyc jaka jest ilosc, ale nie da sie sprawnego business prowadzic przy tym, (wydajnosc EU fabryk vs ilosc modeli vs sprzedaz).

Cos musi isc. Pytanie co....

De facto masz:
Transit,
Focus
Puma
Kuga.

I niedobitki.


0ae0960ae71459dbbce667ff4e7c3db4.jpg



Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 

Dziwne z Rentalcars to tyko Ford bo Skoda reszta to zawsze była mniejsza lub większa kupa. A sprzedają się słabo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 hours ago, OZI said:

Czyli tez masz problem ,moze nie taki sam, ale trzeba by na EU wyniki popatrzyc jaka jest ilosc, ale nie da sie sprawnego business prowadzic przy tym, (wydajnosc EU fabryk vs ilosc modeli vs sprzedaz).

Cos musi isc. Pytanie co....

De facto masz:
Transit,
Focus
Puma
Kuga.

I niedobitki.


0ae0960ae71459dbbce667ff4e7c3db4.jpg



Sent from my SM-N986B using Tapatalk
 

Z Focusem jeszcze ten problem, że lifting i przez ze 2 miesiące nie sprzedawali. Ale co do reszty się zgadzam, ale ja myślę że to nie do końca wina Forda akurat w EU, tylko zaczyna być za dużo regulacji, za dużo kar i wymagań i producenci powoli mniej się przykładają do rynku EU, a za chwilę może przestać być jednym ze światowych istotnych rynków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, AstraC napisał:

Z Focusem jeszcze ten problem, że lifting i przez ze 2 miesiące nie sprzedawali. Ale co do reszty się zgadzam, ale ja myślę że to nie do końca wina Forda akurat w EU, tylko zaczyna być za dużo regulacji, za dużo kar i wymagań i producenci powoli mniej się przykładają do rynku EU, a za chwilę może przestać być jednym ze światowych istotnych rynków.

 

Można by rzec, że już przestał być istotnym rynkiem dla producentów. Masz 1,4 Chińczyków i 1,5 bogacących się Hindusów. Ceny europejskich aut w Chinach potrafią być dwukrotnie wyższe niż w Europie. No to dla kogo mają klepać? Dla 600 mPLN Europejczyków (bez Rosji) to oni już coraz mniej będą skłonni utrzymywać szeroki wachlarz modeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, spad napisał:

 

Można by rzec, że już przestał być istotnym rynkiem dla producentów. Masz 1,4 Chińczyków i 1,5 bogacących się Hindusów. Ceny europejskich aut w Chinach potrafią być dwukrotnie wyższe niż w Europie. No to dla kogo mają klepać? Dla 600 mPLN Europejczyków (bez Rosji) to oni już coraz mniej będą skłonni utrzymywać szeroki wachlarz modeli.

o widzę tu lukę dla FSO ;] 

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, spad said:

Ceny europejskich aut w Chinach potrafią być dwukrotnie wyższe niż w Europie. No to dla kogo mają klepać? 

 

Nawet jesli, to glownie za sprawa podatkow i oplat rejestracyjnych.

Wiec ta dodatkowa $$$ trafia glownie do panstwa a nie producentow ;)

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minutes ago, spad said:

 

Można by rzec, że już przestał być istotnym rynkiem dla producentów. Masz 1,4 Chińczyków i 1,5 bogacących się Hindusów. Ceny europejskich aut w Chinach potrafią być dwukrotnie wyższe niż w Europie. No to dla kogo mają klepać? Dla 600 mPLN Europejczyków (bez Rosji) to oni już coraz mniej będą skłonni utrzymywać szeroki wachlarz modeli.

Dokładnie! Więc podziękujmy tym co zarządzają EU w tym temacie, że spychają nas na margines. Prawda jest taka, że przedsiębiorstwa muszą zarabiać i jak im wytniemy zyski, albo wprowadzimy normy z sufitu to w końcu powiedzą pass, moim zdaniem i tak długo wytrzymali.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie maja pomysłu w sumie szkoda każdy model jaki miałem czy służbowy czy prywatny bardzo lubiłem.
A ja sie przyznaje, jakosciowo Mustang byl najgorszy... pardon Telsta byla gorsza

Znaczy tak, Missus Ozi go wrecz kochala, mimo tych skrzypiacych siedzen, za wyglad, za bulgotanie, I za wygode.

Ale Mustang to tak jak Focus dla 'nas' - nikomu na jego widok nie staje.

Ale jednak sprzedaz maleje, pare lat temu wypychali 10-12 tys na rok, dzis ile 2-3k.

I prawda jest taka, ze gdyby nie podobny gust naszego rynku jak Yanks to by go nie bylo... kto by klepal auto na nawet 12k sprzedazy?

No I wlasnie to jest problem Ford... F150, tak swiatowy bez EU, Ranger tez - ditto.

Mozna natluc I sprzedawac Afryka, Asia, Rossija, Brasil etc..


Ja po prostu mysle, ze Ford-VAG to albo bedzie jedno niedlugo, albo ... Ford z EU ucieknie.

Akcjonariusze nie sa za bardzo happy z wynikow....


Sent from my SM-N986B using Tapatalk

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.