Jump to content

moto na poczatek


lefff
 Share

Recommended Posts

co polecicie na poczatek? cos ponad 1000 ccm, ponad 120 kuca, porzadna liczba Nm? troche latek już jeżdze samochodem, kiedys jakies PRLowskie wymysly.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

co polecicie na poczatek? cos ponad 1000 ccm, ponad 120 kuca, porzadna liczba Nm? troche latek już jeżdze samochodem, kiedys jakies PRLowskie wymysly.
Zadałeś pytanie trochę jak żart, ale potraktujmy poważnie. Napisz coś więcej odnośnie preferencji, jakie drogi, jakie trasy, bardziej do turystyki? I dlaczego musi być taki mocny?

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, janusz napisał:

Zadałeś pytanie trochę jak żart, ale potraktujmy poważnie. Napisz coś więcej odnośnie preferencji, jakie drogi, jakie trasy, bardziej do turystyki? I dlaczego musi być taki mocny?

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
 

 

dlaczego zart? asfalt, turystyka i miasto, musi byc mocny bo taki chce

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, janusz napisał:

No to może https://www.ktm.com/pl-pl/models/travel/ktm-1290-super-adventures2022.html, a jak więcej terenu to "R" emoji848.png
Kolega takiego "ujeżdża", fajny sprzęt i dość uniwersalny.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

 

niezly niezly ale moze cos mniej takiego pseudo enduro?

Link to comment
Share on other sites

niezly niezly ale moze cos mniej takiego pseudo enduro?
Może ktoś inny doradzi, ale tym ktm'em cisnął na autostradzie 240 bez problemu, i na seryjnych oponach w lekki teren spokojnie wjedzie. Zawieszenie ustawia "z kompa", ciekawe moto.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

no wlasnie bardziej asfalt, nie chce zadnego terenu, moze jakas haya bo wyglada, ze chyba szybkie, jakies kawaski jest chyba 1400, to powinno sie jakos odpychac

Link to comment
Share on other sites

no wlasnie bardziej asfalt, nie chce zadnego terenu, moze jakas haya bo wyglada, ze chyba szybkie, jakies kawaski jest chyba 1400, to powinno sie jakos odpychac
Nie doradzę, bo za cienki jestem, ale popatrz na bmw "tour", może któryś model Ci podpasuje.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, lefff napisał:

co polecicie na poczatek? cos ponad 1000 ccm, ponad 120 kuca, porzadna liczba Nm? troche latek już jeżdze samochodem, kiedys jakies PRLowskie wymysly.

coś rocznikowo najnowocześniejszego z mapami zapłonu i innymi wspomagaczami

a jak nie masz kasy to bandita 1200 - w sumie nie napisałeś jaki budżet

Link to comment
Share on other sites

coś rocznikowo najnowocześniejszego z mapami zapłonu i innymi wspomagaczami
a jak nie masz kasy to bandita 1200 - w sumie nie napisałeś jaki budżet
Ja zakładam, że pisał o nowym.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

coś rocznikowo najnowocześniejszego z mapami zapłonu i innymi wspomagaczami
a jak nie masz kasy to bandita 1200 - w sumie nie napisałeś jaki budżet
bandit to kiepski jest i stary nawet ten nowszy tam chyba 1250

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, lefff napisał:

no wlasnie bardziej asfalt, nie chce zadnego terenu, moze jakas haya bo wyglada, ze chyba szybkie, jakies kawaski jest chyba 1400, to powinno sie jakos odpychac

 

Hayka szybko Ci się znudzi, ten silnik za gładki jest. Może H2? Jest potencjał jak mocy zabraknie. Tylko BMW unikaj!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 
Hayka szybko Ci się znudzi, ten silnik za gładki jest. Może H2? Jest potencjał jak mocy zabraknie. Tylko BMW unikaj!
mówisz żeby bety unikać? H2 no jest lans, moc też chyba styknie

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, lefff napisał:

mówisz żeby bety unikać? H2 no jest lans, moc też chyba styknie

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
 

moim zdaniem mało lepiej mieć te ponad 400KM pod tyłkiem

https://www.mobile.de/pl/Motocykl/Inne-Boss-Hoss-LS3-2016/vhc:motorbike,pgn:1,pgs:50,srt:price,sro:desc,mke:1400,exp:false/pg:vipmotorbike/327687470.html

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, lefff napisał:

mówisz żeby bety unikać? H2 no jest lans, moc też chyba styknie

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
 

Jakiś starszy gość na YT mówił, że się nie nadaje na pierwsze moto.

Link to comment
Share on other sites

Jakiś starszy gość na YT mówił, że się nie nadaje na pierwsze moto.
pewnie jakis leszczyk, takich speców z yt to ja olewam

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, lefff napisał:

pewnie jakis leszczyk, takich speców z yt to ja olewam

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
 

Komarek by mu wystarczył, pewnie tylko na ryby nad kanał jeździ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pewnie jakis leszczyk, takich speców z yt to ja olewam

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka

Dobra kolego, bo wątek trochę wygląda jak żart. Napisz od kiedy masz prawko i jakie doświadczenie na moto? Ja nie twierdzę, że jako pierwsze nie może być mocne, ale to przeważnie jest zły wybór. Tak jak z nartami, jeśli nie umiesz jeździć i kupisz odrazu "fajne twarde" to też się nauczysz, ale więcej się namęczysz i na początku będziesz miał mniej frajdy niż na "miękkich". Myślę, że z moto będzie podobnie, albo będziesz się długo "bał" jego mocy, albo szybko "się nauczysz" i rozwalisz, bo nie opanujesz (czego Ci nie życzę). Wg. mnie lepiej mieć słabszy sprzęt (na początku) i się go nie bać, niż używać "ze strachem" manetki. Oczywiście na słabszym też można się rozwalić jak się nie ma oleju w głowie.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Dobra kolego, bo wątek trochę wygląda jak żart. Napisz od kiedy masz prawko i jakie doświadczenie na moto? Ja nie twierdzę, że jako pierwsze nie może być mocne, ale to przeważnie jest zły wybór. Tak jak z nartami, jeśli nie umiesz jeździć i kupisz odrazu "fajne twarde" to też się nauczysz, ale więcej się namęczysz i na początku będziesz miał mniej frajdy niż na "miękkich". Myślę, że z moto będzie podobnie, albo będziesz się długo "bał" jego mocy, albo szybko "się nauczysz" i rozwalisz, bo nie opanujesz (czego Ci nie życzę). Wg. mnie lepiej mieć słabszy sprzęt (na początku) i się go nie bać, niż używać "ze strachem" manetki. Oczywiście na słabszym też można się rozwalić jak się nie ma oleju w głowie.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

I się nie udało rozpętać gownoburzy, ech. Ale dziękuję moderatorowi za zdjęcia wysłane na priv

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

59 minut temu, janusz napisał:

Dobra propozycja, "miasto, turystyka..." Kolega już wyjaśnił (przyznał się), że żartował emoji6.png

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Wiem, wiem. Przecież Hajka dla żółtodzioba to też żart. Pozdro!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 20.01.2022 o 10:29, bielaPL napisał:

6200 pojemności ??? to sam silnik waży chyba wiecej jak całe moje moto :panic:

Link to comment
Share on other sites

6200 pojemności ??? to sam silnik waży chyba wiecej jak całe moje moto :panic:
silnik V8 od corvetty

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

6200 pojemności ??? to sam silnik waży chyba wiecej jak całe moje moto :panic:
Ze 180kg... Ale to small block ;]

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Wiadomo, że pytający robi to dla beki, ale duże pojemności wcale nie muszą być tylko dla wyjadaczy. Nie mniej jednak na początek lepiej poszukać coś lżejszego, łatwo skręcającego i dobrze hamującego. Ja polecam Simsona S51 😉

Link to comment
Share on other sites

Wiadomo, że pytający robi to dla beki, ale duże pojemności wcale nie muszą być tylko dla wyjadaczy. Nie mniej jednak na początek lepiej poszukać coś lżejszego, łatwo skręcającego i dobrze hamującego. Ja polecam Simsona S51 
Żeby kupić S51 to trzeba być walniety, sprawdź sobie ceny

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

22 godziny temu, bielaPL napisał:

Ze 180kg... Ale to small block ;]

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka
 

Moje całe moto waży 160 Kg:panic: ale fakt faktem fajne i niespotykane moto

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, lefff napisał:

Żeby kupić S51 to trzeba być walniety, sprawdź sobie ceny

 

 

no popatrz, a ja myślałem że walnięty jest ten co pyta o litra bez prawka

Link to comment
Share on other sites

 
no popatrz, a ja myślałem że walnięty jest ten co pyta o litra bez prawka
założyłeś, że bez prawka? na jakiej podstawie? doczytałeś resztę? To spróbuj, może dasz radę

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

20 godzin temu, lefff napisał:

Żeby kupić S51 to trzeba być walniety, sprawdź sobie ceny

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
 

https://www.olx.pl/d/oferta/simson-s51-enduro-CID5-IDLbPW0.html#5203149e9f

15k ;] naprawdę można fajniejsze zabytki w tej cenie znaleźć

Link to comment
Share on other sites

Bierej cokolwiek co ci sie podoba i jest wygodne. Byle nie R4:) I najlepiej europejskiego - a co.... mamy piękną historię i bardzo zróżnicowane marki...

 

bedziesz zadowolony...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.