Skocz do zawartości

Peugeot 208 1.2 dymi


seba197719

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkim wczoraj kupiliśmy Peugota 208 1.2 z 2015 roku rzebieg ok 70 tys mil córce na urodziny, przy oględzinach autko pracowało fajnie równo . Podczas powrotu do domu żona zauważyła ze czasem auto puści dymka tzn przy równej jeździe jest ok trochę dymi przy przyspieszaniu przez ok 100 km wszystko oprócz tego było ok lecz pod domem na biegu jałowym zaczął nierówno chodzic temperatura silniki ok żadnych kontrolek. Po zapaleniu następnego dnia chodzi normalnie. Następnego dnia popodlaczeniu komputera wyszed tylko błąd p0172 zła mieszanka. Samochód jak jest zimny lekko kopci na czarno ale gdy się nagrzeje sporo dymi na błękitno jak by palił olej. D iekuje wszystkim z góry za pomoc i rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.08.2022 o 08:46, seba197719 napisał:

Witam wszystkim wczoraj kupiliśmy Peugota 208 1.2 z 2015 roku rzebieg ok 70 tys mil córce na urodziny

Pure Tech ? 1.2 82 110 czy 130 KM ?

 

Jeśli odpowiedź brzmi: Tak,  to wszystko wskazuje na to, że kupiłeś trupa, któremu złuszczył się pasek i doszło do uszkodzenia pierścieni tłokowych i czeka Cię albo remont albo wymiana silnika.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.08.2022 o 07:46, seba197719 napisał:

Witam wszystkim wczoraj kupiliśmy Peugota 208 1.2 z 2015 roku rzebieg ok 70 tys mil córce na urodziny, przy oględzinach autko pracowało fajnie równo . Podczas powrotu do domu żona zauważyła ze czasem auto puści dymka tzn przy równej jeździe jest ok trochę dymi przy przyspieszaniu przez ok 100 km wszystko oprócz tego było ok lecz pod domem na biegu jałowym zaczął nierówno chodzic temperatura silniki ok żadnych kontrolek. Po zapaleniu następnego dnia chodzi normalnie. Następnego dnia popodlaczeniu komputera wyszed tylko błąd p0172 zła mieszanka. Samochód jak jest zimny lekko kopci na czarno ale gdy się nagrzeje sporo dymi na błękitno jak by palił olej. D iekuje wszystkim z góry za pomoc i rady

Napisałbym żebyś skorzystał z rękojmi ale nie wiem czy jesteś upoważniony. Podałeś przebieg w milach dlatego muszę zapytać: sprawa miała miejsce w Polsce czy poza nią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.08.2022 o 08:46, seba197719 napisał:

D iekuje wszystkim z góry za pomoc i rady

Już Ci pisałem gdzie indziej, że te silniki to złom, i że jeśli będziesz mieć mnóstwo szczęścia to masz tylko zawory dolotowe zawalone nagarem i stąd za mało powietrza do spalania ale zamiast skorzystać z rady i zajrzeć, dalej produkujesz te same pytania tylko w innym miejscu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Już Ci pisałem gdzie indziej, że te silniki to złom, i że jeśli będziesz mieć mnóstwo szczęścia to masz tylko zawory dolotowe zawalone nagarem i stąd za mało powietrza do spalania ale zamiast skorzystać z rady i zajrzeć, dalej produkujesz te same pytania tylko w innym miejscu.
gdzie zajrzec?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 hours ago, pawlaa1370 said:

Napisy po Polsku.

 

Ten film byl juz tutaj kilka razy ;) 

Chyba jedyna sensowna opcja w tym silniku to co 30-40kkm zrzucac miske i sprawdzac jak wyglada smok i sitko. 
Jak juz sie przytka i wywali bledy na desce to moze byc za pozno i pierscienie dostaly po dupie.

PS. Pasek nawet jak z zewnatrz wyglada OK to moze sie luszczyc od strony zebow.

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minutes ago, Rudobrody said:

Alternator we fiatach to przy tym pikuś.

 

Zalezy ile sie jezdzi, w przypadku mojej zony to jakies 4-5 lat jazdy.

Mozna zrzucic miske i profilaktycznie wymienic ten pasek raz na 5 lat.

Ale jak ktos robi tyle rocznie to faktycznie kibel ;]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.09.2022 o 14:00, Maciej__ napisał:

 

Zalezy ile sie jezdzi, w przypadku mojej zony to jakies 4-5 lat jazdy.

Mozna zrzucic miske i profilaktycznie wymienic ten pasek raz na 5 lat.

Ale jak ktos robi tyle rocznie to faktycznie kibel ;]

 

 

Przy THP tez tak myslałem, ze jak cos to przeciez robie 10 kkm rocznie...no i przy 17 kkm juz rozrzad leciał, zaraz nagar i szczesliwie go rozbilem w koncu. Co ciekawe juz go widziałem naprawionego na ulicy 

  • Haha 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...
W dniu 3.09.2022 o 01:57, Fili_P napisał(a):
W dniu 5.08.2022 o 11:33, malrapida napisał(a):
Już Ci pisałem gdzie indziej, że te silniki to złom, i że jeśli będziesz mieć mnóstwo szczęścia to masz tylko zawory dolotowe zawalone nagarem i stąd za mało powietrza do spalania ale zamiast skorzystać z rady i zajrzeć, dalej produkujesz te same pytania tylko w innym miejscu.

gdzie zajrzec?

W kanały dolotowe do zaworów.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.