Skocz do zawartości

Wątek zakupowy (nareszcie!)


Ryb

Rekomendowane odpowiedzi

Aut nie ma, nie można sobie skonfigurować, trzeba brać to co jest więc porównujemy modele od czapy bo akurat takie są. Ja mam mętlik więc zapytam Was tutaj bo na pewno (nie)pomożecie.

:hehe:

 

Kandydaci:

- BMW 530e xdrive sedan. 252KM z połączonych silników spalinowego i elektrycznego (możliwe 292KM w trybie boost przez kilkanaście sekund). Ładuje się z gniazdka i może jechać na samym prądzie przez 30-40km oraz rozpędzić się nawet do 140km/h. Wyposażenie w sumie podstawowe - jakaś skóra na fotelach, regulacja częściowo(!) elektryczna, lepsza nawigacja i tyle. Nawet drzwi trzeba otwierać z kluczyka a bagażnik zamykać ręką, jak jakiś konsjerż lub taksówkarz. Szału nie robi ale przyzwoity, zarąbiście wygodny wół roboczy co dobrze wygląda i ma fajny napęd. Najbardziej boli brak kontroli pasa ruchu, ostrzegania o autach na sąsiednim pasie itd. bo to bezpieczeństwo.

- Jag E-Pace (nie F-Pace, ten mniejszy) AWD 250KM wyposażony pod korek: biała skóra windsor, wielokonturowe, regulowane na milion sposobów sportowe fotele, szklany dach, podgrzewane fotele/kierownica/kto wie co jeszcze, wypasione audio Meridiana, pakiet sportowy, pakiet black, 20" czarne felgi, trzyma pas ruchu, widzi znaki, widzi auta obok - nie ma się czego przyczepić.

- BMW X3 20i xdrive 184KM, wyposażone tak pomiędzy tamtymi: jest szklany dach i lepsze fotele, podgrzewana kierownica, trójstrefowa klima, elektroniczne zegary i takie tam ale zwykłe audio i z zewnątrz bez fajerwerków. Niestety biały kolor, wygląda jak kupa ptaka.

 

Cenowo piątka i Jag wychodzą niemal tak samo, X3 jest od nich obu trochę tańsza. Bądź tu mądry.

 

 

 

 

 

 

 

PS. MB o którym pisałem wcześniej skreśliłem bo jest gorszy od tych wyżej.

Edytowane przez Furvus_Eques
  • maszt 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, zinger napisał(a):

Jag z uwagi na wyposazenie, szczegolnie ze Ty chyba sporo jezdzisz?, naped tez ma niczego sobie jesli dobrze filmiki kojarze. Wydac kilka stowek i nie miec podst rzeczy, chyba by mnie cos trafilo.

 

No, boli mnie to trzymanie pasa ruchu, nie chcę kiedyś w trasie przysnąć i skończyć w rowie zanim się zorientuję co jest grane. Tu Jag wygrywa. Osiągi też są więcej niż wystarczające jak na moje potrzeby. To X3 jest trochę słabe, kusi tylko ceną. Z drugiej strony byłem zachwycony jak ta hybryda BMW 530e jeździ.

:bzik:

 

Aha, ważne - obie beemki są na 2 lata a Jag się opłaca tylko na 3. Nie wiem czy nie lepiej krótszy okres w obecnej sytuacji politycznej. Za to Jaga będzie można potem za sensowną kasę wykupić (nie wiem czy będę chciał).

 

Edytowane przez Furvus_Eques
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

No, boli mnie to trzymanie pasa ruchu, nie chcę kiedyś w trasie skończyć w rowie. Tu Jag wygrywa. Osiągi też są więcej niż wystarczające jak na moje potrzeby. To X3 jest trochę słabe, kusi tylko ceną. Z drugiej strony byłem zachwycony jak ta hybryda BMW jeździ.

:bzik:

 

Aha, ważne - obie beemki są na 2 lata a Jag się opłaca tylko na 3. Nie wiem czy nie lepiej krótszy okres w obecnej sytuacji politycznej.

 

A Ty w najwm idziesz? No to bym X3 rozwazyl, 2 lata szybko zleca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Klaudek napisał(a):

Jeśli nie ma na produkcję to za chwilę czesci zmiennych zabraknie i jal coś dupnie na gwarancji to i tal miesiacami bedzie stal w serwisie a graciarze jak ja beda jezdzili swoimi trupami co mlotkiem sie naprawia jak ja w124 i jeszcze dzieciom frytki zrobie a potem se do baq zaleje ;]

 

Kupowanie teraz nowego auta to jak rosyjska ruletka.

 

Ja nie kupuję tylko wynajmuję - w każdej opcji jest asistąs, auto zastępcze tej samej klasy i obsługa przez stado aryjskich dziewic.

:ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, G.O.A.T. napisał(a):

X3 padaka bez sensu, Jag tandeta, bierz 530e i ciesz się zajefanym autem. :oki:

Fajne ale nie w wersji bieda. Otwieranie z kluczyka, brak trzymania pasa, pewnie fotele el ale bez pamieci... dla mnie to przekresla auto, szczegolnie za tyle kasy. Ale to moje zdanie:oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, zinger napisał(a):

A Ty w najwm idziesz? No to bym X3 rozwazyl, 2 lata szybko zleca.

 

Jakoś mnie ten biały odrzuca... No i te 184KM szału nie robi. MB odrzuciłem dlatego, że miał 211KM i było mi za słabo (inna rzecz, że 184KM w BMW są lepsze niż 211 w MB).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, zinger napisał(a):

Fajne ale nie w wersji bieda. Otwieranie z kluczyka, brak trzymania pasa, pewnie fotele el ale bez pamieci... dla mnie to przekresla auto, szczegolnie za tyle kasy. Ale to moje zdanie:oki:

 

Tak, fotele bez pamięci ale mi pamięć niepotrzebna bo nikt poza mną jej nie będzie prowadził. No ale biednie to wygląda, fakt. Za to wykończenie nawet ładne, w drewnie jakimś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ZUBERTO napisał(a):

... z drzwiami na kluczyk? :O

@Furvus_Eques da się chociaż pilota dołożyć?

 

Na kluczyk czyli trzeba na guzik nacisnąć. W pozostałych kluczyk zostaje w kieszeni. Nie przeszkadza mi to zbyt mocno - gorzej z klapą bagażnika bez elektryki. Niby to sedan ale jakoś tak wstyd samemu zamykać.

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Furvus_Eques napisał(a):

 

Na kluczyk czyli trzeba na guzik nacisnąć. W pozostałych kluczyk zostaje w kieszeni. Nie przeszkadza mi to zbyt mocno - gorzej z klapą bagażnika bez elektryki. Niby to sedan ale jakoś tak wstyd samemu zamykać.

;)

Mnie szlag trafia jak musze w skodzie pilota szukac zeby auto otworzyc. Imo keyless to jeden z podst el wyposazenia dla mnie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, pij napisał(a):

Dużo jeździsz, bierz to co ma wszystko do czego jesteś przyzwyczajony i doceniasz.

Nie ma nic gorszego niż nowe auto, które sam przed sobą usprawiedliwiasz że jednak było dobrym wyborem.

 

Jak by mi ktoś dał Jaga z tą hybrydą BMW to bym wątku nie zakładał.

:hehe:

 

 

 

 

PS. Jeszcze jakby mi tam wsadzili MBUX z Mercedesa. Zajebisty ten system.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Furvus_Eques napisał(a):

 

Jak by mi ktoś dał Jaga z tą hybrydą BMW to bym wątku nie zakładał.

:hehe:

 

 

 

 

PS. Jeszcze jakby mi tam wsadzili MBUX z Mercedesa. Zajebisty ten system.

 

30-40 km (oby) na prądzie - przecież tego nawet nie zauważysz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych powyższych to albo szukałbym dalej, albo jeśli krótki leasing/najem brałbym Jaga - o którym nie wiem nic. 

Ale 530e jeździłem i napęd jest zajefajny, ale brak utrzymania pasa ruchu to dla mnie jakiś absurd w tych czasach. X3 nie jeździłem, ale jeździłem (w zasadzie nadal co jakiś czas) półroczną X1 z tym silnikiem i motor jest świetny i przy tym mało pali. Z zewnątrz X3 wygląda jak X5 pięć lat temu - mega dobrze, ale u mnie dyskwalifikowałoby je audio - to podstawowe, przynajmniej w X1 to padaka, tak płytki plastikowy dźwięk. Rzadko słucham radia w aucie, ale jak już słucham to chciałbym dobrego brzmienia. 

No i X3 powinna być tania, najem tej X1 wychodzi 1900 brutto na 12 miesięcy bez wpłaty własnej, do X3 wtedy (w marcu chyba) to było 450 zł różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, pij napisał(a):

30-40 km (oby) na prądzie - przecież tego nawet nie zauważysz :)

 

Jeździłem tym trochę - on zarąbiście inteligentnie tym zarządza. Jeśli wbijesz cel do navi to on planuje gdzie będzie jechał na prądzie a gdzie się ładował. W praktyce silnik spalinowy działa gdy go i tak nie czuć i nie słychać (głównie w trasie przy stałej prędkości) a po mieście jedzie na elektryku, nawet jeśli miasto jest dopiero u celu podróży. Naprawdę robi wrażenie, to pierwsza tak inteligentna hybryda którą spotkałem. Byłem w stanie pojechać w mieszaną trasę 50km i pod koniec mieć nadal 25km zasięgu na prądzie, spalanie rzędu 4l/100 i nie czuć po drodze kiedy tak naprawdę działał ten spalinowy. 

:ok:

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, bizz napisał(a):

Z tych powyższych to albo szukałbym dalej, albo jeśli krótki leasing/najem brałbym Jaga - o którym nie wiem nic. 

 

Ja coś wiem, bo już mam jednego takiego. O 50KM słabszego ale i tak wrażeniami z jazdy miażdży to X3. Ten mocniejszy to będzie bardzo przyjemnie jechał.

 

 

3 minuty temu, bizz napisał(a):

Ale 530e jeździłem i napęd jest zajefajny, ale brak utrzymania pasa ruchu to dla mnie jakiś absurd w tych czasach.

 

No, to mnie boli najmocniej bo poza tym to chyba mógłbym z tym skromnym wyposażeniem żyć. Kusi mnie to BMW bo 2 takie same Jagi pod domem?

 

 

3 minuty temu, bizz napisał(a):

X3 nie jeździłem, ale jeździłem (w zasadzie nadal co jakiś czas) półroczną X1 z tym silnikiem i motor jest świetny i przy tym mało pali. Z zewnątrz X3 wygląda jak X5 pięć lat temu - mega dobrze, ale u mnie dyskwalifikowałoby je audio - to podstawowe, przynajmniej w X1 to padaka, tak płytki plastikowy dźwięk. Rzadko słucham radia w aucie, ale jak już słucham to chciałbym dobrego brzmienia. 

No i X3 powinna być tania, najem tej X1 wychodzi 1900 brutto na 12 miesięcy bez wpłaty własnej, do X3 wtedy (w marcu chyba) to było 450 zł różnicy.

 

X3 jest tańsza ale różnica nie jest dramatyczna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Furvus_Eques napisał(a):

BMW 530e xdrive sedan. 252KM z połączonych silników spalinowego i elektrycznego (możliwe 292KM w trybie boost przez kilkanaście sekund). Ładuje się z gniazdka i może jechać na samym prądzie przez 30-40km oraz rozpędzić się nawet do 140km/h. Wyposażenie w sumie podstawowe - jakaś skóra na fotelach, regulacja częściowo(!) elektryczna, lepsza nawigacja i tyle. Nawet drzwi trzeba otwierać z kluczyka a bagażnik zamykać ręką, jak jakiś konsjerż lub taksówkarz.

 

Mam, ale nie w wersji e, ale 530i (252KM, miękka hybryda, boost też jest) no i + fajne wyposażenie. Faktycznie trzymania w pasie nie ma, ale dla mnie zbędne (w poprzednim aucie przez 3 lata użyłem kilka razy). Furka bardzo przyjemna, ale na dłuższe trasy koniecznie muszą być komfortowe fotele ;)

 

Screenshot_20221006_194729.jpg.5d30f3fd48f811525a766f5d7bcb6fd4.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Furvus_Eques napisał(a):

Aut nie ma, nie można sobie skonfigurować, trzeba brać to co jest więc porównujemy modele od czapy bo akurat takie są. Ja mam mętlik więc zapytam Was tutaj bo na pewno (nie)pomożecie.

:hehe:

 

Kandydaci:

- BMW 530e xdrive sedan. 252KM z połączonych silników spalinowego i elektrycznego (możliwe 292KM w trybie boost przez kilkanaście sekund). Ładuje się z gniazdka i może jechać na samym prądzie przez 30-40km oraz rozpędzić się nawet do 140km/h. Wyposażenie w sumie podstawowe - jakaś skóra na fotelach, regulacja częściowo(!) elektryczna, lepsza nawigacja i tyle. Nawet drzwi trzeba otwierać z kluczyka a bagażnik zamykać ręką, jak jakiś konsjerż lub taksówkarz. Szału nie robi ale przyzwoity, zarąbiście wygodny wół roboczy co dobrze wygląda i ma fajny napęd. Najbardziej boli brak kontroli pasa ruchu, ostrzegania o autach na sąsiednim pasie itd. bo to bezpieczeństwo.

- Jag E-Pace (nie F-Pace, ten mniejszy) AWD 250KM wyposażony pod korek: biała skóra windsor, wielokonturowe, regulowane na milion sposobów sportowe fotele, szklany dach, podgrzewane fotele/kierownica/kto wie co jeszcze, wypasione audio Meridiana, pakiet sportowy, pakiet black, 20" czarne felgi, trzyma pas ruchu, widzi znaki, widzi auta obok - nie ma się czego przyczepić.

- BMW X3 20i xdrive 184KM, wyposażone tak pomiędzy tamtymi: jest szklany dach i lepsze fotele, podgrzewana kierownica, trójstrefowa klima, elektroniczne zegary i takie tam ale zwykłe audio i z zewnątrz bez fajerwerków. Niestety biały kolor, wygląda jak kupa ptaka.

 

Cenowo piątka i Jag wychodzą niemal tak samo, X3 jest od nich obu trochę tańsza. Bądź tu mądry.

 

 

 

 

 

 

 

PS. MB o którym pisałem wcześniej skreśliłem bo jest gorszy od tych wyżej.

 

Z tych trzech ja bym brał 530e ale ja się nie znam ;]

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, FrugOs napisał(a):

Mam, ale nie w wersji e, ale 530i (252KM, miękka hybryda, boost też jest) no i + fajne wyposażenie. Faktycznie trzymania w pasie nie ma, ale dla mnie zbędne (w poprzednim aucie przez 3 lata użyłem kilka razy). Furka bardzo przyjemna, ale na dłuższe trasy koniecznie muszą być komfortowe fotele ;)

 

Ja trzymanie w pasie mam domyślnie włączone we wszystkich trzech autach i trochę się już zdążyłem przyzwyczaić do tego. 

 

 

Ładny ten kolor. :ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trasie 5 o wiele lepiej się sprawdza od X3. Jest dojrzała, przyjemna. 

 

Jeździłem 330e i fajnie to to jeździ. Zimą, lekką ciężko 30km wyrobić. Ale grzanie z prądu przed odjazdem też fajny bajer, tylko z kabla trzeba bo baterie opróżni. 

 

Szukaj ciut lepiej wyposażonej 5 z systemami bezpieczeństwa pakiet 1 i styka. 

 

A! W X3 uważaj na skórzane fotele sportowe. Nie wiem jak po lifcie, ale moje, o rozszerzonej regulacji itp cisną mnie nieprzyjemnie w tyłek. 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Furvus_Eques napisał(a):

 

Ja trzymanie w pasie mam domyślnie włączone we wszystkich trzech autach i trochę się już zdążyłem przyzwyczaić do tego. 

 

Rozumiem, że się przyzwyczaiłeś. Ja tak mam z aktywnym tempomatem, nie wyobrażam sobie bez :bzik:

 

1 minutę temu, Furvus_Eques napisał(a):

Ładny ten kolor. :ok:

 

Dzięx :ok:

Niestety słono kosztuje :hehe:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

No, boli mnie to trzymanie pasa ruchu, nie chcę kiedyś w trasie przysnąć i skończyć w rowie zanim się zorientuję co jest grane. Tu Jag wygrywa. 

 

utrzymanie pasa ruchu musi być 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Furvus_Eques napisał(a):

Update: X3 ma audio Harman Kardon surround. Masakra, nie da się nic wybrać!

:hehe:

W BMW dobrze jest mieć przynajmniej hi-fi. Mam tego Harmana i jest dobrze.  Podstawowy system jest słaby, bardzo słaby. Podstawa w każdym fiacie gra lepiej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie to jeszcze rozrysowałem i wygląda na to, że ta X3 nie ma nic lepszego niż ten Jag. Jest tylko trochę tańsza ale ma słabsze osiągi (niemal 70KM różnicy to już jednak będzie czuć). Skreślam więc X3 bo różnica w cenie tego nie usprawiedliwia (jakieś 300zł netto/m-c).

 

Zostaje więc Jag i hybryda.

:mlot:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Harp napisał(a):

W BMW dobrze jest mieć przynajmniej hi-fi. Mam tego Harmana i jest dobrze.  Podstawowy system jest słaby, bardzo słaby. Podstawa w każdym fiacie gra lepiej. 

 

Co ciekawe, w F-Pace podstawowy system gra bardzo dobrze - lepiej niż hi-fi z BMW. IMO zestaw podstawowy i hi-fi w BMW są tylko po to, żebyś kupił Harmana. Za to w E-Pace podstawa gra dość słabo (nie tak słabo jak podstawa w BMW ale dalej słabo) i Meridian to obowiązkowa opcja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, FrugOs napisał(a):

Nie wiem jakie masz do tej pory doświadczenia, ale na pewno warto się po prostu przejechać. 

 

Jest problem, bo Jaga znam na wylot a BMW pojeździłem całkiem sporo (jak na jazdę testową oczywiście) i nic a nic mi to nie rozjaśnia.

:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Harp napisał(a):

W BMW dobrze jest mieć przynajmniej hi-fi. Mam tego Harmana i jest dobrze.  Podstawowy system jest słaby, bardzo słaby. Podstawa w każdym fiacie gra lepiej. 

 

Podstawa jest taka, że BMW w ogóle nie powinno tego wypuszczać. I to trwa od lat, może z przerwą na E60/65 gdzie podstawa grała poprawnie. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, rwIcIk napisał(a):

utrzymanie pasa ruchu musi być 

 

Dwa dni temu musiałem odwieźć czyjeś auto do Warszawy, bez utrzymania pasa ruchu właśnie i ciężko jest się przestawić. Ostatnich parę lat uczyniło jazdę dużo łatwiejszą, a ja jestem z tych co głośno krzyczeli że systemów nie potrzebują "bo jak się jest dobrym kierowcą...". A teraz odszczekuję i cieszę się bezpieczniejszą i wygodniejszą jazdą.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bizz napisał(a):

 

Dwa dni temu musiałem odwieźć czyjeś auto do Warszawy, bez utrzymania pasa ruchu właśnie i ciężko jest się przestawić. Ostatnich parę lat uczyniło jazdę dużo łatwiejszą, a ja jestem z tych co głośno krzyczeli że systemów nie potrzebują "bo jak się jest dobrym kierowcą...". A teraz odszczekuję i cieszę się bezpieczniejszą i wygodniejszą jazdą.

z wiekiem to przychodzi 

  • Lubię to 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Furvus_Eques napisał(a):

Aut nie ma, nie można sobie skonfigurować, trzeba brać to co jest więc porównujemy modele od czapy bo akurat takie są. Ja mam mętlik więc zapytam Was tutaj bo na pewno (nie)pomożecie.

:hehe:

 

Kandydaci:

- BMW 530e xdrive sedan. 252KM z połączonych silników spalinowego i elektrycznego (możliwe 292KM w trybie boost przez kilkanaście sekund). Ładuje się z gniazdka i może jechać na samym prądzie przez 30-40km oraz rozpędzić się nawet do 140km/h. Wyposażenie w sumie podstawowe - jakaś skóra na fotelach, regulacja częściowo(!) elektryczna, lepsza nawigacja i tyle. Nawet drzwi trzeba otwierać z kluczyka a bagażnik zamykać ręką, jak jakiś konsjerż lub taksówkarz. Szału nie robi ale przyzwoity, zarąbiście wygodny wół roboczy co dobrze wygląda i ma fajny napęd. Najbardziej boli brak kontroli pasa ruchu, ostrzegania o autach na sąsiednim pasie itd. bo to bezpieczeństwo.

- Jag E-Pace (nie F-Pace, ten mniejszy) AWD 250KM wyposażony pod korek: biała skóra windsor, wielokonturowe, regulowane na milion sposobów sportowe fotele, szklany dach, podgrzewane fotele/kierownica/kto wie co jeszcze, wypasione audio Meridiana, pakiet sportowy, pakiet black, 20" czarne felgi, trzyma pas ruchu, widzi znaki, widzi auta obok - nie ma się czego przyczepić.

- BMW X3 20i xdrive 184KM, wyposażone tak pomiędzy tamtymi: jest szklany dach i lepsze fotele, podgrzewana kierownica, trójstrefowa klima, elektroniczne zegary i takie tam ale zwykłe audio i z zewnątrz bez fajerwerków. Niestety biały kolor, wygląda jak kupa ptaka.

 

Cenowo piątka i Jag wychodzą niemal tak samo, X3 jest od nich obu trochę tańsza. Bądź tu mądry.

 

 

 

 

 

 

 

PS. MB o którym pisałem wcześniej skreśliłem bo jest gorszy od tych wyżej.

X3 20i jezdzilem  ,qypa straszna wyje a nie jedzie . Auto dla bab tzn kobiet.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Marcin79 napisał(a):

X3 20i jezdzilem  ,qypa straszna wyje a nie jedzie . Auto dla bab tzn kobiet.

 

Ty zdaje się Sorento jeździsz?  

Takie Sorento dostaje w dupę od X3 20i w każdym przedziale prędkości...

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Marcin79 napisał(a):

X3 20i jezdzilem  ,qypa straszna wyje a nie jedzie . Auto dla bab tzn kobiet.

 

E-Pace też jest dla kobiet (przynajmniej ja znam jedną, co takim jeździ :hehe:) ale jest bardzo przyjemny w prowadzeniu a mi już niepotrzebne duże auto.

:oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bizz napisał(a):

Ty zdaje się Sorento jeździsz?  

Takie Sorento dostaje w dupę od X3 20i w każdym przedziale prędkości...

 

To nie tak. X3 nie sprawia wrażenia słabego auta, jeździ całkiem sprawnie. Dopókie się nie przejedziesz pozostałymi dwoma z mojej listy.

:ok:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, K3 napisał(a):

Upewnij się tylko, że te dziewice są rodzaju żeńskiego...

 

Na wszelki wypadek z konsjerżów nie korzystam. Ale BTW - pisałem, że ten MBUX na mnie zrobił wrażenie. Z jednym małym wyjątkiem - dlaczego gada głosem starej niemry, co to jej nie mogli zwolnić bo jest w wieku przedemerytalnym zamiast pięknej, młodej i namiętnej córki Karla Benza? Aż się nie chce z nią gadać.

:hehe:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bizz napisał(a):

 

Od ręki jeszcze są paliwożłopacze:

 

https://salon.alfaromeo.pl/oferta/172034/stelvio-20-turbo-benzyna-280-km-at8-q4

 

albo dla ambitnych wersje 510KM ;)

 

Siedziałem w Stelvio 280KM. Straszliwie twarde i niewygodne fotele a plastiki sprawiały wrażenie tanich. Przesiadłem się prosto z Mercedesa więc oczywiste, że będzie przepaść ale jednak nie spodziewałem się aż takiej różnicy. Nawet się nie przejechałem, bo moje plecy zaczęły krzyczeć "nie!". Nie wyobrażam sobie w tym siebie na dłuższej trasie.

:oslabiony:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co z Wami jest nie tak, że potrzebujecie trzymania na pasie na co dzień? Gapicie się w komórki czy o co chodzi? Ewentualnie jeździcie nieprzytomni?

Dla mnie to jest system, który na co dzień nic nie robi, a uratować ma w razie jakiejś chwili sennej słabości na trasie. Na co dzień to w sumie mnie wręcz irytuje, bo mi się drze żebym jechał środkiem podczas gdy jadę bliżej linii środkowej, żeby omijać gorszą nawierzchnię na skraju wąskiej drogi krajowej.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Seth napisał(a):

Co z Wami jest nie tak, że potrzebujecie trzymania na pasie na co dzień? Gapicie się w komórki czy o co chodzi? Ewentualnie jeździcie nieprzytomni?

Dla mnie to jest system, który na co dzień nic nie robi, a uratować ma w razie jakiejś chwili sennej słabości na trasie. Na co dzień to w sumie mnie wręcz irytuje, bo mi się drze żebym jechał środkiem podczas gdy jadę bliżej linii środkowej, żeby omijać gorszą nawierzchnię na skraju wąskiej drogi krajowej.

PESEL :old:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.