Skocz do zawartości

A może fabia?


bielaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Co myślicie o tej skodzince?

 

image.png.092d8e566fdda3dec1e53da6626cfc95.png

 

150KM i DSG za 94 klocki

8s do 100

4,1 m długości i 380l bagażnik

ciutkę mniejsza od golfa mk6 ale niewiele

w sumie dobre auto rodzinne dla 2+1 z fajnymi osiągami, po chipie pewnie 7.5 do 100....

 

Ktoś miał okazję jeździć?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jednak klasa B. Nie chodzi o samą wielkość, ale o przeznaczenie auta (czyli miejskie), w związku z tym są kiepskie fotele, kiepskie wyciszenie, zawieszenie nie bardzo nadające się na trasy i tak dalej. Jeżeli kupujemy auto na miasto, to super, ale za prawie 100 kzł są ciekawsze miejskie. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, wladmar napisał(a):

To jednak klasa B. Nie chodzi o samą wielkość, ale o przeznaczenie auta (czyli miejskie), w związku z tym są kiepskie fotele, kiepskie wyciszenie, zawieszenie nie bardzo nadające się na trasy i tak dalej. Jeżeli kupujemy auto na miasto, to super, ale za prawie 100 kzł są ciekawsze miejskie. 

 

tak było jeszcze 10 lat temu. Dzisiaj niekoniecznie. Oczywiście Octavia będzie bardziej dojrzała w prowdzeniu czy lepiej wyciszona, ale różnice mogą być naprawdę niewielkie (nie na tyle żeby dopłacać ze 30 tys. ), a fotele już niekoniecznie muszą być mniej wygodne

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, bielaPL napisał(a):

Co myślicie o tej skodzince?

 

image.png.092d8e566fdda3dec1e53da6626cfc95.png

 

150KM i DSG za 94 klocki

8s do 100

4,1 m długości i 380l bagażnik

ciutkę mniejsza od golfa mk6 ale niewiele

w sumie dobre auto rodzinne dla 2+1 z fajnymi osiągami, po chipie pewnie 7.5 do 100....

 

Ktoś miał okazję jeździć?

 

 

Cena godna. Ale po chipie myślę, że Wujek wyciśnie z niej 4s do setki żeby była szybsza od Porsche.

;l

 

 

  • Lubię to 1
  • Haha 2
  • maszt 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, maro_t napisał(a):

 

tak było jeszcze 10 lat temu. Dzisiaj niekoniecznie. Oczywiście Octavia będzie bardziej dojrzała w prowdzeniu czy lepiej wyciszona, ale różnice mogą być naprawdę niewielkie (nie na tyle żeby dopłacać ze 30 tys. ), a fotele już niekoniecznie muszą być mniej wygodne

 

Do sprawdzenia :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wujek napisał(a):

Brać jest na tyle duża ze w zupełności wystarczy. Choć ja bym brał 1.0 z automatem i wrzucić czipa na 130. 

7tys więcej za 40KM i 1 cylinder + jestem w stanie dopłacić - albo grubo albo wcale ;] 

50 minut temu, wladmar napisał(a):

To jednak klasa B. Nie chodzi o samą wielkość, ale o przeznaczenie auta (czyli miejskie), w związku z tym są kiepskie fotele, kiepskie wyciszenie, zawieszenie nie bardzo nadające się na trasy i tak dalej. Jeżeli kupujemy auto na miasto, to super, ale za prawie 100 kzł są ciekawsze miejskie. 

u mnie to głównie właśnie tereny miejskie, wypad w trasę ze 2 razy w roku po PL i tyle, zawiecha myślę że będzie ok bo jedzie 225km/h, wyciszenie wiadomo, resztę trzeba by sprawdzić czy bardzo plastik fantastik, a przede wszystkim odczucia z jazdy

20 minut temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Cena godna. Ale po chipie myślę, że Wujek wyciśnie z niej 4s do setki żeby była szybsza od Porsche.

;l

na dzisiejsze czasy dla mnie ok, takie lajtowe gti jak swego czasu astra 1

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bielaPL napisał(a):

na dzisiejsze czasy dla mnie ok, takie lajtowe gti jak swego czasu astra 1

 

Mamy 2022 rok i coraz bardziej powszechne auta elektryczne. Coś, co przyspiesza w 8 sekund już dawno nie zasługuje na choćby ocieranie się o nazwę GTI.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bielaPL napisał(a):

Co myślicie o tej skodzince?

 

image.png.092d8e566fdda3dec1e53da6626cfc95.png

 

150KM i DSG za 94 klocki

8s do 100

4,1 m długości i 380l bagażnik

ciutkę mniejsza od golfa mk6 ale niewiele

w sumie dobre auto rodzinne dla 2+1 z fajnymi osiągami, po chipie pewnie 7.5 do 100....

 

Ktoś miał okazję jeździć?

 

 

Powiedziałbym że jak na obecne czasy to bardzo sensownie wycenione. 

Plus sprawdzony silnik, plus osiągi GTI sprzed dekady. Mnie przekonuje. Aż żal że nie ma wersji kombi za plus 4-6kpln jak to było kiedyś.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, bielaPL napisał(a):

u mnie to głównie właśnie tereny miejskie, wypad w trasę ze 2 razy w roku po PL i tyle, zawiecha myślę że będzie ok bo jedzie 225km/h, wyciszenie wiadomo, resztę trzeba by sprawdzić czy bardzo plastik fantastik, a przede wszystkim odczucia z jazdy

 

No jeżeli ma te same hamulce co wersje podstawowe, to raczej słabo to widzę przy takich prędkościach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, maro_t napisał(a):

 

tak było jeszcze 10 lat temu. Dzisiaj niekoniecznie. Oczywiście Octavia będzie bardziej dojrzała w prowdzeniu czy lepiej wyciszona, ale różnice mogą być naprawdę niewielkie (nie na tyle żeby dopłacać ze 30 tys. ), a fotele już niekoniecznie muszą być mniej wygodne

Z moich porównań klas B i C różnych marek wynika, że różnica jest zawsze duża i to pod każdym względem.

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Polarny napisał(a):

Z moich porównań klas B i C różnych marek wynika, że różnica jest zawsze duża i to pod każdym względem.

 

no widzisz, a ja mam dokładnie odmienne wnioski

wszystko zależy od marki

 

1000 x bardziej wolałbym jechać na urlop taką Fabią niż Toyotą Corollą, albo Hondą Civic - bo dla mnie liczy się wyciszenie a nie wielkość i "klasa" samochodu, a tutaj jest przepaść na korzyść Skody

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Mamy 2022 rok i coraz bardziej powszechne auta elektryczne. Coś, co przyspiesza w 8 sekund już dawno nie zasługuje na choćby ocieranie się o nazwę GTI.

 

Cos mi się wydaje, że te super osiągi elektryków to jakieś oszustwo jest ;] Jeżdżę trochę różnymi zawalidrogami po Polsce i jakoś te szybkie elektryki nie chcą mnie wyprzedzać, jest wprost odwrotnie ;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ghost2255 napisał(a):

Jeśli 94kpln za auto klasy B nie jest problemem, to brać. Na pewno odczucia z jazdy będą pozytywne. Fabia to chyba największe auto w klasie, 4-cyl. silnik, duży bagażnik, fajne wyposażenie. :ok:

 

I pomyśleć, że luksusem będa kiedyś aż cztery cylindry...

;l

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bielaPL napisał(a):

Co myślicie o tej skodzince?

 

image.png.092d8e566fdda3dec1e53da6626cfc95.png

 

150KM i DSG za 94 klocki

8s do 100

4,1 m długości i 380l bagażnik

ciutkę mniejsza od golfa mk6 ale niewiele

w sumie dobre auto rodzinne dla 2+1 z fajnymi osiągami, po chipie pewnie 7.5 do 100....

 

Ktoś miał okazję jeździć?

 

Teść kupił 1.0 81kW  7 DSG. Generalnie pozytywnie oceniam tą generację. Sporo urosła i jak na auto klasy B, ma już systemy spotykane w wyższych modelach. Przyspieszenie 8,9do 100 też niczego sobie. Skrzynia fajnie działa ale w trybie S, w D jest ospała no ale ja do manuala jestem przyzwyczajony. Zawieszenie dość sztywno zestrojone, ale dla mnie to na plus. Niestety wersja ambition albo style (nie wiem którą dokładnie ma teść) jest na kółkach 15" :totalszok: - dopiero na przyszły sezon założy coś normalnego więc prowadzenie powinno się poprawić bo teraz na balonowych 15" trochę pływa w zakrętach. Plastiki - trochę jakby taniość pomieszać z "luksusem :lol:" czyli black piano. W zakupionej wersji brak podłokietnika to wg mnie duży minus. No, ale auto było brane z placu takie jakie było.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MarcG napisał(a):

Cos mi się wydaje, że te super osiągi elektryków to jakieś oszustwo jest ;] Jeżdżę trochę różnymi zawalidrogami po Polsce i jakoś te szybkie elektryki nie chcą mnie wyprzedzać, jest wprost odwrotnie ;]

Ostatnio przeżyłem szok, jak mnie na ekspresówce elektryczny Fiat 500 wyprzedził!!! Może powodem było, to, ze jechałem 100 km/h?🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też ciekawi mnie to autko. Chociaż dla mnie starczyłoby 110KM. 380l bagażnika to nie jest podane razem z wnęką koła zapasowego? Bo tak Skoda podawała chyba pojemność bagażnika Citigo.

Miałem okazję przejechać 500km trasy jako kierowca Fabią kombi 95KM 1.0 w poprzedniej "budzie". Totalne rozczarowanie jeśli chodzi o przednie fotele, jakby za krótkie dla mnie albo sobie źle ustawiłem. Natomiast osiągi wystarczające do sprawnego poruszania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, komandos80 napisał(a):

kogo obchodzi czas do setki?

przeciez wiadomo, ze dla przecietnego kierowcy najwazniejszy jest czas 100-200 :)

a kogo obchodzi czas 100-200

 

wg mnie jak już to 80-120-140 

 

do pewnej prędkości moje auto i znajomego ma bardzo podobne wyniki

 

https://zeperfs.com/en/duel8639-9183.htm

 

 

Edytowane przez mmaciejosss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, bielaPL napisał(a):

Co myślicie o tej skodzince?

 

image.png.092d8e566fdda3dec1e53da6626cfc95.png

 

150KM i DSG za 94 klocki

8s do 100

4,1 m długości i 380l bagażnik

ciutkę mniejsza od golfa mk6 ale niewiele

w sumie dobre auto rodzinne dla 2+1 z fajnymi osiągami, po chipie pewnie 7.5 do 100....

 

Ktoś miał okazję jeździć?

 

 

Tylko za te 93kzł to golas na 16' felgach. 

 

Jak dorzucisz większe felgi, podstawowych asystentów, wirtualny kokpit, alarm czy automatyczną klimę to wyjdzie prawie 120kzł 

 

1036875054_Zrzutekranu2022-11-17o21_57_47.png.753c05a05dd18818bf0bd8f120c81ce1.png

  • zszokowany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, KJO napisał(a):

 

Tylko za te 93kzł to golas na 16' felgach. 

 

Jak dorzucisz większe felgi, podstawowych asystentów, wirtualny kokpit, alarm czy automatyczną klimę to wyjdzie prawie 120kzł 

 

 

I to jest wlasnie problem z cennikami w VAG, nawet najwyzsze wersje maja fundamentalne braki w wyposazeniu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, KJO napisał(a):

Tylko za te 93kzł to golas na 16' felgach. 

 

Jak dorzucisz większe felgi, podstawowych asystentów, wirtualny kokpit, alarm czy automatyczną klimę to wyjdzie prawie 120kzł

 

mnie wyszło około 110 tys. za wersję z silnikiem 1.5 i wszystkim co bym potrzebował. Biorąc pod uwagę, że dowolny kompakt z automatem i podobnymi osiągami wyjdzie przynajmniej 130 a pewnie bliżej 140 tys, to moim zdaniem warto rozważyć taką Fabię. Szkoda tylko że nie ma kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

 

I to jest wlasnie problem z cennikami w VAG, nawet najwyzsze wersje maja fundamentalne braki w wyposazeniu.

 

To bardziej chwyt marketingowy Skody. Idziesz do Skody widzisz Fabię za 80 kPLN, idziesz do VW widzisz Polo za 90 kPLN (ceny przykładowe). No więc myślisz w sumie to samo, więc idę konfigurować Skodę. Dokładasz kilka bajerów wychodzi 95. W głowie myślisz, że o ciut drożej niż Polo, ale tam pewnie z dodatkami będzie 105 kPLN, więc nadal dycha zaoszczędzona. A w rzeczywistości wychodzi, że Polo tak wyposażone będzie za 92 kPLN. Ja tak dwa razy miałem, zafiksowałem się na tańsze Citigo i Octavię, ale równolegle przeklikałem Up'a i Golfa i finalnie zawsze VW dawał więcej i lepiej za tę samą kasę a nawet ciut taniej.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, spad napisał(a):

 

To bardziej chwyt marketingowy Skody. Idziesz do Skody widzisz Fabię za 80 kPLN, idziesz do VW widzisz Polo za 90 kPLN (ceny przykładowe). No więc myślisz w sumie to samo, więc idę konfigurować Skodę. Dokładasz kilka bajerów wychodzi 95. W głowie myślisz, że o ciut drożej niż Polo, ale tam pewnie z dodatkami będzie 105 kPLN, więc nadal dycha zaoszczędzona. A w rzeczywistości wychodzi, że Polo tak wyposażone będzie za 92 kPLN. Ja tak dwa razy miałem, zafiksowałem się na tańsze Citigo i Octavię, ale równolegle przeklikałem Up'a i Golfa i finalnie zawsze VW dawał więcej i lepiej za tę samą kasę a nawet ciut taniej.

 

Ale w VW jest dokladnie tak samo ;]

Konfigurowalem z ciekawosci T-roca w tym tygodniu i z ok 130kPLN zrobilo sie ponad 160k, a i tak jeszcze sporo przydatnych rzeczy mozna bylo dorzucic.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Ale w VW jest dokladnie tak samo ;]

Konfigurowalem z ciekawosci T-roca w tym tygodniu i z ok 130kPLN zrobilo sie ponad 160k, a i tak jeszcze sporo przydatnych rzeczy mozna bylo dorzucic.

 

 

Ale skonfiguruj Skodę w tej samej budzie. Co tam jest Karoq? Zobaczysz, że to samo co w VW za 160 prawdopodobnie przebije tę kwotę, choć cena bazowa będzie niższa do T-Roca.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, maro_t napisał(a):

 

mnie wyszło około 110 tys. za wersję z silnikiem 1.5 i wszystkim co bym potrzebował. Biorąc pod uwagę, że dowolny kompakt z automatem i podobnymi osiągami wyjdzie przynajmniej 130 a pewnie bliżej 140 tys, to moim zdaniem warto rozważyć taką Fabię. Szkoda tylko że nie ma kombi.

jeszcze jeden trik... ;] scala ;] 

 

image.png.c5db75514515d221859719d8ecb58ce0.png

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, maro_t napisał(a):

 

mnie wyszło około 110 tys. za wersję z silnikiem 1.5 i wszystkim co bym potrzebował. Biorąc pod uwagę, że dowolny kompakt z automatem i podobnymi osiągami wyjdzie przynajmniej 130 a pewnie bliżej 140 tys, to moim zdaniem warto rozważyć taką Fabię. Szkoda tylko że nie ma kombi.

 

Gdyby kompakt kosztowal o polowe wiecej, to mozna by sie zastanawiac.

Ale za 20-30kPLN ronicy to szczerze mowiac, taka klasa B to wg mnie slabe value for money.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Gdyby kompakt kosztowal o polowe wiecej, to mozna by sie zastanawiac.

Ale za 20-30kPLN ronicy to szczerze mowiac, taka klasa B to wg mnie slabe value for money.

 

a dla mnie to dużo kasy i mając doświadczenie zarówno z klasą B jak i C, w dzisiejszych czasach chorych cen, już taka dopłata nie jest dla mnie warta tego co dostaję w zamian.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spad napisał(a):

Ja tak dwa razy miałem, zafiksowałem się na tańsze Citigo i Octavię, ale równolegle przeklikałem Up'a i Golfa i finalnie zawsze VW dawał więcej i lepiej za tę samą kasę a nawet ciut taniej.

Ale zawsze tak było i nigdy do końca nie rozumiałem fenomenu Skody jako taniego VW. Tobie się chciało porównywać a ludziom nie do końca. Zresztą nie dotyczy to tylko Skody. Porównywałem kiedyś Kie Sportage i Dacię Duster. Owszem podstawowa Dacia była znacznie tańsza ale Kia w podstawowej wersji dawała to, co Dacia w max (poza 4x4). Pomijawszy że Kia była większym autem.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, bielaPL napisał(a):

jeszcze jeden trik... ;] scala ;] 

 

image.png.c5db75514515d221859719d8ecb58ce0.png

Nie wiem jak Scala ale Rapid jest jednak lepiej zrobiony od Fabii. U mnie ojczulek chciał wymienić na Fabię i jak dostał na kilka dnia Fabiankę to stwierdził że nie ma takiej opcji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Rado_ napisał(a):

Ostatnio przeżyłem szok, jak mnie na ekspresówce elektryczny Fiat 500 wyprzedził!!! Może powodem było, to, ze jechałem 100 km/h?🤣

e500 ma baterie która wystarcza na 120km jazdy 

wiec jak cie przy 100kmph wyprzedził to sie spieszył do ładowarki  ;l;l 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

 

Ty piszesz chyba o starej 500-ce.

no tak  ;] 

nowe 500e jest tylko troche lepsze 

 

 

Fiat 500e – silnik, moc, zasięg

Zgodnie z duchem czasu Fiat, a raczej koncern Stellantis zadecydował, że zaprezentowana w 2021 roku „nowa” 500-ka będzie napędzana wyłącznie energią elektryczną. Pod maskę Fiata 500 II trafiły zatem dwa silniki elektryczne, do wyboru. Słabszy z nich osiąga moc 95 KM i maksymalny moment obrotowy 220 Nm, zaś jego pojemność baterii netto wynosi 21,3 kWh. Maksymalna prędkość tej wersji, to 135 km/h, sprint do setki zajmuje autu 9,5 sekundy, a na jednym ładowaniu auto przejedzie według producenta 190 km.

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mokrii napisał(a):

Fiat 500e – silnik, moc, zasięg

Zgodnie z duchem czasu Fiat, a raczej koncern Stellantis zadecydował, że zaprezentowana w 2021 roku „nowa” 500-ka będzie napędzana wyłącznie energią elektryczną. Pod maskę Fiata 500 II trafiły zatem dwa silniki elektryczne, do wyboru. Słabszy z nich osiąga moc 95 KM i maksymalny moment obrotowy 220 Nm, zaś jego pojemność baterii netto wynosi 21,3 kWh. Maksymalna prędkość tej wersji, to 135 km/h, sprint do setki zajmuje autu 9,5 sekundy, a na jednym ładowaniu auto przejedzie według producenta 190 km.

 

Jest tez wersja 42kWh :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Jest tez wersja 42kWh :ok:

 

ten wzocniony ;] 

 

Mocniejsza odmiana 118-konna także ma maksymalny moment obrotowy 220 Nm, a prędkość maksymalna auta to 150 km/h. Od 0 do 100 km/h taka 500-ka rozpędza się w 9 sekund, zaś zasięg - zdaniem Stellantisa - to 321 km. Tę ostatnią informację można jednak włożyć między bajki, gdyż realny przebieg w cyklu mieszanym to według naszych obserwacji maks. 260 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, mokrii napisał(a):

ten wzocniony ;] 

 

Mocniejsza odmiana 118-konna także ma maksymalny moment obrotowy 220 Nm, a prędkość maksymalna auta to 150 km/h. Od 0 do 100 km/h taka 500-ka rozpędza się w 9 sekund, zaś zasięg - zdaniem Stellantisa - to 321 km. Tę ostatnią informację można jednak włożyć między bajki, gdyż realny przebieg w cyklu mieszanym to według naszych obserwacji maks. 260 km

 

czyli zupełnie wystarczająco. Jakiś tydzień jazdy według przeciętnych przebiegów takiego autka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marcindzieg napisał(a):

Ale zawsze tak było i nigdy do końca nie rozumiałem fenomenu Skody jako taniego VW. Tobie się chciało porównywać a ludziom nie do końca. Zresztą nie dotyczy to tylko Skody.

Kiedyś skoda była dużo tańsza, później niewiele tańsza a w końcu niekiedy zrobiła się droższa od vw.

Fenomen jednak polega na tym, że wielkości aut w skodzie (powyżej fabii) są niejako pomiędzy klasami. I to masz w gratisie.

Co ciekawe - w wypożyczalniach octavia jest zazwyczaj droższa od golfa. Osobiście mając do wyboru oba ww. na golfa nawet bym nie spojrzał (a jeździłem kilka dni wypożyczonym, więc porównanie mam).

I to jest jako takie wyjaśnienie tego pozornego paradoksu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Polarny napisał(a):

Fenomen jednak polega na tym, że wielkości aut w skodzie (powyżej fabii) są niejako pomiędzy klasami. I to masz w gratisie.

W tym też jest dużo mitu. Skoda zwykle była na wydłużonej platformie. Nie była szersza. To ma tylko znaczenie jak jedziesz z tyłu. Dla człowieka, który jeździ sam/w dwójkę nie ma najmniejszego. Natomiast szerokość już tak.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, marcindzieg napisał(a):

W tym też jest dużo mitu. Skoda zwykle była na wydłużonej platformie. Nie była szersza. To ma tylko znaczenie jak jedziesz z tyłu. Dla człowieka, który jeździ sam/w dwójkę nie ma najmniejszego. Natomiast szerokość już tak.

Największe znaczenie tu miało nie tyle miejsce z tyłu, co bagażnik. Porównaj sobie golfa i octavię - ale nie kombi.

Miejsce z tyłu też oczywiście jest jakoś istotne - również dla tych z  przodu. Można fotel bardziej odsunąć.

No i jednak O4 jest szersza niż G8. I rozstaw osi ma większy, co znowuż ma znaczenie również, gdy ktoś jeździ sam.

Jak się nie odwrócisz - dupa z tyłu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Polarny napisał(a):

Miejsce z tyłu też oczywiście jest jakoś istotne - również dla tych z  przodu. Można fotel bardziej odsunąć.

Sorry ale nie znam ludzi, którzy mają 3 metry wzrostu :)

Wiec nie wiem po co fotel bardziej odsuwać jak z tyłu nikogo nie ma.

 

19 minut temu, Polarny napisał(a):

I rozstaw osi ma większy

Rozstaw osi jest dokładnie taki sam - 2669 :)

OK - patrzyłem na kombi. Ale ten ma taki sam.

 

19 minut temu, Polarny napisał(a):

co bagażnik

Dla większości ludzi wystarczający. Przeważnie i tak nic nie wożą. Można kupić kombi jak za mały.

 

O reszcie się nie wypowiadam bo nie jechałem żadnym.

 

A poza tym rozmawiamy o wyposażeniu a nie o tym że można betoniarkę na stojąco przewieź.

Edytowane przez marcindzieg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Maciej__ napisał(a):

 

I to jest wlasnie problem z cennikami w VAG, nawet najwyzsze wersje maja fundamentalne braki w wyposazeniu.

 

najpierw chciałem napisać że to tylko 20kzł mniej niż dałem za kodiaqa z takim wyposażeniem ale jak teraz skonfigurowałem kodiaqa to wyszło 170kzł 🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.