Jump to content

Leaf wokół komina


Chalek
 Share

Recommended Posts

  • Chalek changed the title to Leaf wokół komina
14 minut temu, Chalek napisał(a):

https://www.autohero.com/pl/nissan-leaf/id/3ebb76fe-a70b-4f03-a8de-ff06d0da5f5d/

 

Takie auto.

Poza miasto o nazwie Zabrze nie wyjedzie.

Jest to warte tej ceny? Bo bateria już chy a nie w 100% kondycji.

Bateria zdegradowana kompletnie. 
Niestety przedliftowe Leafy miały wadliwą chemię w bateriach i degradują okrutnie. 
Jeśli Leaf to od połowy 2013.

Chyba, że za pół darmo, to można później swapować.

Ale tu ani jednego, ani drugiego. 
Także zdecydowanie odpuścić. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, mrBEAN napisał(a):

Bateria zdegradowana kompletnie. 
Niestety przedliftowe Leafy miały wadliwą chemię w bateriach i degradują okrutnie. 
Jeśli Leaf to od połowy 2013.

Chyba, że za pół darmo, to można później swapować.

Ale tu ani jednego, ani drugiego. 
Także zdecydowanie odpuścić. 

A to po czym to widać że zdegradowana.?

Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, mrBEAN napisał(a):

Bateria zdegradowana kompletnie. 
Niestety przedliftowe Leafy miały wadliwą chemię w bateriach i degradują okrutnie. 
Jeśli Leaf to od połowy 2013.

Chyba, że za pół darmo, to można później swapować.

Ale tu ani jednego, ani drugiego. 
Także zdecydowanie odpuścić. 

Czyli bardziej coś takiego 

https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-leaf-bateria-12-12-stan-bdb-pompa-ciepla-zarejestrowany-w-pl-ID6F5xiJ.html

Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, Chalek napisał(a):

Lepsza opcja ale tu jest podejrzanie za dużo kresek ;) Tak 10-11 byłoby realnie :) Prawdopodobnie coś było polepszane softem. 
 

W takiej sytuacji trzeba fizycznie sprawdzić ile kWh wejdzie do baterii. 
Okolice 19-20 kWh to bdb wynik dla tego rocznika i przebiegu. Jak więcej to cud lub BMS podkręcony, jak mniej to oby jak najmniej ;) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

32 minuty temu, mrBEAN napisał(a):

Lepsza opcja ale tu jest podejrzanie za dużo kresek ;) Tak 10-11 byłoby realnie :) Prawdopodobnie coś było polepszane softem. 
 

W takiej sytuacji trzeba fizycznie sprawdzić ile kWh wejdzie do baterii. 
Okolice 19-20 kWh to bdb wynik dla tego rocznika i przebiegu. Jak więcej to cud lub BMS podkręcony, jak mniej to oby jak najmniej ;) 

Jezuuu wszędzie oszuści 🤣

Czy na sprawdzeniu w aso wyjdzie że grzebane było w sofcie? Tudzież jakoś inaczej to sprawdzić.

Link to comment
Share on other sites

40 minut temu, Chalek napisał(a):

Jezuuu wszędzie oszuści 🤣

Czy na sprawdzeniu w aso wyjdzie że grzebane było w sofcie? Tudzież jakoś inaczej to sprawdzić.

Po pierwsze to warto się wyposażyć w jakieś OBD i aplikację LeafSpy, jak planujesz Leafa, to i tak się przyda. 

ASO bym raczej w ostateczności odwiedzał, bo większość nie ma pojęcia o EV, a teraz najlepsze, ASO samo wgrywa podkręcony BMS, by nie realizować gwarancji 😄

 

Realny test pojemności jest najlepszy, ale LeafSpy już dużo powie.

Znajdź na fb grupę NIssan Leaf Polska i tam najlepiej dopytuj, jest już spore wyedukowane chętne do pomocy grono. Są też oferty sprzedaży aut z Norwegii choćby.

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
W dniu 17.11.2022 o 19:04, mrBEAN napisał(a):

Po pierwsze to warto się wyposażyć w jakieś OBD i aplikację LeafSpy, jak planujesz Leafa, to i tak się przyda. 

ASO bym raczej w ostateczności odwiedzał, bo większość nie ma pojęcia o EV, a teraz najlepsze, ASO samo wgrywa podkręcony BMS, by nie realizować gwarancji 😄

 

Realny test pojemności jest najlepszy, ale LeafSpy już dużo powie.

Znajdź na fb grupę NIssan Leaf Polska i tam najlepiej dopytuj, jest już spore wyedukowane chętne do pomocy grono. Są też oferty sprzedaży aut z Norwegii choćby.

 

Tak poczytałem te forum na fb i się chyba z leafa wyleczyłem 🤣

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, Chalek napisał(a):

Nie no, masakra jakaś. Samodegradujace baterie, cuda wianki.

Od połowy 2013 już nie jest źle, ale przedliftowe to zazwyczaj miny. 
Ogólnie bardzo wdzięczne auto w koło komina. O trasach lepiej nie myśleć ;) 

Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, mrBEAN napisał(a):

Od połowy 2013 już nie jest źle, ale przedliftowe to zazwyczaj miny. 
Ogólnie bardzo wdzięczne auto w koło komina. O trasach lepiej nie myśleć ;) 

No właśnie loteria jakąaś. Są tam ludzie co mają zasieg 150km i przebiegi 200kkm a są ludziki poliftowe co ledwo 100km maja a przebieg nawet nie 100kkm.

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, Chalek napisał(a):

No właśnie loteria jakąaś. Są tam ludzie co mają zasieg 150km i przebiegi 200kkm a są ludziki poliftowe co ledwo 100km maja a przebieg nawet nie 100kkm.

Chyba za dużą wagę do zasięgu przywiązujesz ;) 
Mają różne zasięgi, bo w różnych warunkach je użytkują i w rożny sposób. 
Poliftowe zazwyczaj mają SOH w okolicy 80-90% i ilość dostępnej energii jest zbliżona. 
Leaf jest bardzo czuły na prędkość i różnicę zasięgu 50 km można zrobić bez większego wysiłku. 
 

Przyjdą mrozy porządne to dopiero będą zasięgi 🤪
 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
W dniu 2.12.2022 o 09:38, mrBEAN napisał(a):

Od połowy 2013 już nie jest źle, ale przedliftowe to zazwyczaj miny. 
Ogólnie bardzo wdzięczne auto w koło komina. O trasach lepiej nie myśleć ;) 

 

A Fiedler tym przejechał wzdłuż całą Afrykę. 

;]

 

Link to comment
Share on other sites

15 godzin temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

A Fiedler tym przejechał wzdłuż całą Afrykę. 

;]

 

Nie tym, tylko poliftowym i z baterią 30 kWh. I nie tylko Afrykę, bo wrócił na kołach z Hiszpanii do PL. 
BTW, tylko wymienne baterie go uratowały 😌

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, mrBEAN napisał(a):

Nie tym, tylko poliftowym i z baterią 30 kWh. I nie tylko Afrykę, bo wrócił na kołach z Hiszpanii do PL. 

 

Wszystko jedno, wygląda tak samo i tak samo się nie nadaje. Już lepiej mu szło Maluchem.

 

 

4 minuty temu, mrBEAN napisał(a):

BTW, tylko wymienne baterie go uratowały 😌

 

Uratowały go generatory na paliwa płynne. A właściwie nie tyle uratowały co niemal cała podróż się o nie opierała. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

23 godziny temu, Furvus_Eques napisał(a):

 

Wszystko jedno, wygląda tak samo i tak samo się nie nadaje. Już lepiej mu szło Maluchem.

 

 

 

Uratowały go generatory na paliwa płynne. A właściwie nie tyle uratowały co niemal cała podróż się o nie opierała. 

 

 

Przygoda fajna, natomiast współczuję mu, że publikacja materiału czekała tak długo, bo teraz to materiał rozrywkowy, a nie wyczyn, niestety.

 

A Leaf jeszcze długo będzie rozgrzewał serca Polaków, dostanie tu swoje kolejne życia przez dekady 😌

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.