Chalek Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 (edited) https://www.autohero.com/pl/nissan-leaf/id/3ebb76fe-a70b-4f03-a8de-ff06d0da5f5d/ Takie auto. Poza miasto o nazwie Zabrze nie wyjedzie. Jest to warte tej ceny? Bo bateria już chy a nie w 100% kondycji. Edited November 17, 2022 by Chalek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrBEAN Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 14 minut temu, Chalek napisał(a): https://www.autohero.com/pl/nissan-leaf/id/3ebb76fe-a70b-4f03-a8de-ff06d0da5f5d/ Takie auto. Poza miasto o nazwie Zabrze nie wyjedzie. Jest to warte tej ceny? Bo bateria już chy a nie w 100% kondycji. Bateria zdegradowana kompletnie. Niestety przedliftowe Leafy miały wadliwą chemię w bateriach i degradują okrutnie. Jeśli Leaf to od połowy 2013. Chyba, że za pół darmo, to można później swapować. Ale tu ani jednego, ani drugiego. Także zdecydowanie odpuścić. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalek Posted November 17, 2022 Author Share Posted November 17, 2022 7 minut temu, mrBEAN napisał(a): Bateria zdegradowana kompletnie. Niestety przedliftowe Leafy miały wadliwą chemię w bateriach i degradują okrutnie. Jeśli Leaf to od połowy 2013. Chyba, że za pół darmo, to można później swapować. Ale tu ani jednego, ani drugiego. Także zdecydowanie odpuścić. A to po czym to widać że zdegradowana.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalek Posted November 17, 2022 Author Share Posted November 17, 2022 19 minut temu, mrBEAN napisał(a): Bateria zdegradowana kompletnie. Niestety przedliftowe Leafy miały wadliwą chemię w bateriach i degradują okrutnie. Jeśli Leaf to od połowy 2013. Chyba, że za pół darmo, to można później swapować. Ale tu ani jednego, ani drugiego. Także zdecydowanie odpuścić. Czyli bardziej coś takiego https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-leaf-bateria-12-12-stan-bdb-pompa-ciepla-zarejestrowany-w-pl-ID6F5xiJ.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrBEAN Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 21 minut temu, Chalek napisał(a): A to po czym to widać że zdegradowana.? Po kreseczkach na zegarach. Ale bez kreseczek przedlifty w 98% są dobite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrBEAN Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 12 minut temu, Chalek napisał(a): Czyli bardziej coś takiego https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-leaf-bateria-12-12-stan-bdb-pompa-ciepla-zarejestrowany-w-pl-ID6F5xiJ.html Lepsza opcja ale tu jest podejrzanie za dużo kresek Tak 10-11 byłoby realnie Prawdopodobnie coś było polepszane softem. W takiej sytuacji trzeba fizycznie sprawdzić ile kWh wejdzie do baterii. Okolice 19-20 kWh to bdb wynik dla tego rocznika i przebiegu. Jak więcej to cud lub BMS podkręcony, jak mniej to oby jak najmniej 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalek Posted November 17, 2022 Author Share Posted November 17, 2022 32 minuty temu, mrBEAN napisał(a): Lepsza opcja ale tu jest podejrzanie za dużo kresek Tak 10-11 byłoby realnie Prawdopodobnie coś było polepszane softem. W takiej sytuacji trzeba fizycznie sprawdzić ile kWh wejdzie do baterii. Okolice 19-20 kWh to bdb wynik dla tego rocznika i przebiegu. Jak więcej to cud lub BMS podkręcony, jak mniej to oby jak najmniej Jezuuu wszędzie oszuści Czy na sprawdzeniu w aso wyjdzie że grzebane było w sofcie? Tudzież jakoś inaczej to sprawdzić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrBEAN Posted November 17, 2022 Share Posted November 17, 2022 40 minut temu, Chalek napisał(a): Jezuuu wszędzie oszuści Czy na sprawdzeniu w aso wyjdzie że grzebane było w sofcie? Tudzież jakoś inaczej to sprawdzić. Po pierwsze to warto się wyposażyć w jakieś OBD i aplikację LeafSpy, jak planujesz Leafa, to i tak się przyda. ASO bym raczej w ostateczności odwiedzał, bo większość nie ma pojęcia o EV, a teraz najlepsze, ASO samo wgrywa podkręcony BMS, by nie realizować gwarancji Realny test pojemności jest najlepszy, ale LeafSpy już dużo powie. Znajdź na fb grupę NIssan Leaf Polska i tam najlepiej dopytuj, jest już spore wyedukowane chętne do pomocy grono. Są też oferty sprzedaży aut z Norwegii choćby. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalek Posted December 2, 2022 Author Share Posted December 2, 2022 W dniu 17.11.2022 o 19:04, mrBEAN napisał(a): Po pierwsze to warto się wyposażyć w jakieś OBD i aplikację LeafSpy, jak planujesz Leafa, to i tak się przyda. ASO bym raczej w ostateczności odwiedzał, bo większość nie ma pojęcia o EV, a teraz najlepsze, ASO samo wgrywa podkręcony BMS, by nie realizować gwarancji Realny test pojemności jest najlepszy, ale LeafSpy już dużo powie. Znajdź na fb grupę NIssan Leaf Polska i tam najlepiej dopytuj, jest już spore wyedukowane chętne do pomocy grono. Są też oferty sprzedaży aut z Norwegii choćby. Tak poczytałem te forum na fb i się chyba z leafa wyleczyłem 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrBEAN Posted December 2, 2022 Share Posted December 2, 2022 4 minuty temu, Chalek napisał(a): Tak poczytałem te forum na fb i się chyba z leafa wyleczyłem Rozsądek! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalek Posted December 2, 2022 Author Share Posted December 2, 2022 19 minut temu, mrBEAN napisał(a): Rozsądek! Nie no, masakra jakaś. Samodegradujace baterie, cuda wianki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrBEAN Posted December 2, 2022 Share Posted December 2, 2022 3 minuty temu, Chalek napisał(a): Nie no, masakra jakaś. Samodegradujace baterie, cuda wianki. Od połowy 2013 już nie jest źle, ale przedliftowe to zazwyczaj miny. Ogólnie bardzo wdzięczne auto w koło komina. O trasach lepiej nie myśleć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalek Posted December 2, 2022 Author Share Posted December 2, 2022 10 minut temu, mrBEAN napisał(a): Od połowy 2013 już nie jest źle, ale przedliftowe to zazwyczaj miny. Ogólnie bardzo wdzięczne auto w koło komina. O trasach lepiej nie myśleć No właśnie loteria jakąaś. Są tam ludzie co mają zasieg 150km i przebiegi 200kkm a są ludziki poliftowe co ledwo 100km maja a przebieg nawet nie 100kkm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrBEAN Posted December 2, 2022 Share Posted December 2, 2022 5 godzin temu, Chalek napisał(a): No właśnie loteria jakąaś. Są tam ludzie co mają zasieg 150km i przebiegi 200kkm a są ludziki poliftowe co ledwo 100km maja a przebieg nawet nie 100kkm. Chyba za dużą wagę do zasięgu przywiązujesz Mają różne zasięgi, bo w różnych warunkach je użytkują i w rożny sposób. Poliftowe zazwyczaj mają SOH w okolicy 80-90% i ilość dostępnej energii jest zbliżona. Leaf jest bardzo czuły na prędkość i różnicę zasięgu 50 km można zrobić bez większego wysiłku. Przyjdą mrozy porządne to dopiero będą zasięgi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furvus_Eques Posted January 8 Share Posted January 8 W dniu 2.12.2022 o 09:38, mrBEAN napisał(a): Od połowy 2013 już nie jest źle, ale przedliftowe to zazwyczaj miny. Ogólnie bardzo wdzięczne auto w koło komina. O trasach lepiej nie myśleć A Fiedler tym przejechał wzdłuż całą Afrykę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrBEAN Posted January 8 Share Posted January 8 15 godzin temu, Furvus_Eques napisał(a): A Fiedler tym przejechał wzdłuż całą Afrykę. Nie tym, tylko poliftowym i z baterią 30 kWh. I nie tylko Afrykę, bo wrócił na kołach z Hiszpanii do PL. BTW, tylko wymienne baterie go uratowały Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furvus_Eques Posted January 8 Share Posted January 8 4 minuty temu, mrBEAN napisał(a): Nie tym, tylko poliftowym i z baterią 30 kWh. I nie tylko Afrykę, bo wrócił na kołach z Hiszpanii do PL. Wszystko jedno, wygląda tak samo i tak samo się nie nadaje. Już lepiej mu szło Maluchem. 4 minuty temu, mrBEAN napisał(a): BTW, tylko wymienne baterie go uratowały Uratowały go generatory na paliwa płynne. A właściwie nie tyle uratowały co niemal cała podróż się o nie opierała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrBEAN Posted January 9 Share Posted January 9 23 godziny temu, Furvus_Eques napisał(a): Wszystko jedno, wygląda tak samo i tak samo się nie nadaje. Już lepiej mu szło Maluchem. Uratowały go generatory na paliwa płynne. A właściwie nie tyle uratowały co niemal cała podróż się o nie opierała. Przygoda fajna, natomiast współczuję mu, że publikacja materiału czekała tak długo, bo teraz to materiał rozrywkowy, a nie wyczyn, niestety. A Leaf jeszcze długo będzie rozgrzewał serca Polaków, dostanie tu swoje kolejne życia przez dekady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.