Skocz do zawartości

nowe kombi/sedan klasy C do 100k


jqr

Rekomendowane odpowiedzi

potrzebujemy fabrycznie nowego auta klasy C kombi lub sedan (do bagażnika po rozłożeniu siedzenia musi wejść karton 160x30x30cm) do 100k brutto, za "gotówkę", bez leasingu, może być wliczony upust "na lekarza", z placu - potrzebna faktura w tym roku

powinien mieć klimatronik, androidauto

 

obejrzane: corolla, i30/elantra, megane, jogger

najlepiej w tym budżecie wyposażona elantra, ale to trochę egzotyczny model, co innego oglądać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, jqr napisał(a):

potrzebujemy fabrycznie nowego auta klasy C kombi lub sedan (do bagażnika po rozłożeniu siedzenia musi wejść karton 160x30x30cm) do 100k brutto, za "gotówkę", bez leasingu, może być wliczony upust "na lekarza", z placu - potrzebna faktura w tym roku

powinien mieć klimatronik, androidauto

 

obejrzane: corolla, i30/elantra, megane, jogger

najlepiej w tym budżecie wyposażona elantra, ale to trochę egzotyczny model, co innego oglądać ?

 

Ponizej 100kPLN to zostaje chyba jeszcze jedynie Tipo i Ceed.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy cię tego typu auta interesują ale są najbardziej praktyczne... cena ciut powyżej budżetu

https://www.otomoto.pl/oferta/citroen-berlingo-feel-pack-bhdi-100km-kamera-alufelgi-oferta-specjalna-ID6EVK3h.html

"Cena 105 900 PLN uwzględnia rabat dla WSZYSTKICH Klientów pod warunkiem rejestracji samochodu w LISTOPADZIE."

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jqr napisał(a):

potrzebujemy fabrycznie nowego auta klasy C kombi lub sedan (do bagażnika po rozłożeniu siedzenia musi wejść karton 160x30x30cm) do 100k brutto, za "gotówkę", bez leasingu, może być wliczony upust "na lekarza", z placu - potrzebna faktura w tym roku

powinien mieć klimatronik, androidauto

 

obejrzane: corolla, i30/elantra, megane, jogger

najlepiej w tym budżecie wyposażona elantra, ale to trochę egzotyczny model, co innego oglądać ?

karton 160x30x30  wejdzie do każdego z ww . Od 2 tygodni mam służbowe I30 kombi 1,4MPI ( muł jakich mało , ale mało pali jak  się się w miarę oszczędnie jedzie ) Auto wygodne , ale Octavia 2 była wygodniejsza 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, jqr napisał(a):

potrzebujemy fabrycznie nowego auta klasy C kombi lub sedan (do bagażnika po rozłożeniu siedzenia musi wejść karton 160x30x30cm) do 100k brutto, za "gotówkę", bez leasingu, może być wliczony upust "na lekarza", z placu - potrzebna faktura w tym roku

powinien mieć klimatronik, androidauto

 

obejrzane: corolla, i30/elantra, megane, jogger

najlepiej w tym budżecie wyposażona elantra, ale to trochę egzotyczny model, co innego oglądać ?

 

Nic lepszego w tych pieniądzach nie znajdziesz:

 

https://www.otomoto.pl/oferta/kia-ceed-sw-1-5-t-gdi-160-km-6-mt-wersja-m-kamera-tempomat-led-ID6F51PR.html

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję pośmigać Elantra dziwne auto, dziwnie pachnie w środku,  silnik wolnyssak nie jedzie i głośno przy 140km/h. Bagażnik przeciętny,  otwór mały. 

 

Ceed wygrywa pod każdym względem. 

Edytowane przez sdss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, wujek napisał(a):

Tak szkoda życia na 1.6 bez turbo. 

To turlania się po mieście zapewne wystarczy. W trasie pewnie trzeba redukować mocno, by wyprzedzać. Na autostradzie może być głośniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, rwIcIk napisał(a):

To turlania się po mieście zapewne wystarczy. W trasie pewnie trzeba redukować mocno, by wyprzedzać. Na autostradzie może być głośniej.

Hyundai I30 1.4 100km przy 140km/h na 6-tym biegu ma już 4krpm na obrotomierzu i silnik już wyje 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, rwIcIk napisał(a):

To turlania się po mieście zapewne wystarczy. W trasie pewnie trzeba redukować mocno, by wyprzedzać. Na autostradzie może być głośniej.

W podobnej cenie jest ceed 1.5T na codzień jednak przyjemniej jak turbo dmuchnie. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, rwIcIk napisał(a):

To turlania się po mieście zapewne wystarczy. W trasie pewnie trzeba redukować mocno, by wyprzedzać. Na autostradzie może być głośniej.

Nie wyobrażam sobie, jakie to musiałoby być turlanie, by z turbo zrezygnować.

W temacie - znajomy rok temu kupił cee'd'a kombi 1.5T za 92 tys. Teraz jest droższy, ale całkiem fajne auto - jechałem kilka razy, w tym jako kierowca.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Polarny napisał(a):

Nie wyobrażam sobie, jakie to musiałoby być turlanie, by z turbo zrezygnować.

W temacie - znajomy rok temu kupił cee'd'a kombi 1.5T za 92 tys. Teraz jest droższy, ale całkiem fajne auto - jechałem kilka razy, w tym jako kierowca.

Jeździłem wolnossącym 1.6 w Tucsonie. Całkiem przyjemnie

Nie neguje, że turbo jest lepsze 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.11.2022 o 18:43, bizz napisał(a):

te auta są niestety do produkcji ... 6 miesięcy czekania, a cały "business plan", że auto zarobi na siebie do czerwca 2023

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, jqr napisał(a):

te auta są niestety do produkcji ... 6 miesięcy czekania, a cały "business plan", że auto zarobi na siebie do czerwca 2023

 

To moze nie ma sensu sie trzymac na sztywno limitu 100kPLN?

Jesli auto ma zarobic na siebie w pol roku, to spojrz przede wszystkim na utrate wartosci.

Czy straci (np 10-20%) ze 130kPLN czy ze 100kPLN to w sumie bez wiekszego znaczenia, a wybor bedzie wiekszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, sdss napisał(a):

dziwnie pachnie w środku, 

Ceed wygrywa pod każdym względem. 

 

Czyżby to ten sam smród, który był w poprzednim I30, Tucsonie, itd?

 

 

 

21 godzin temu, rwIcIk napisał(a):

Jeździłem wolnossącym 1.6 w Tucsonie. Całkiem przyjemnie

Nie neguje, że turbo jest lepsze 👍

 

Ten samochód kompletnie nie jeździe i o ile nie ma to być samochód do spokojnej jazdy wokół komina, to ta wersja jest straszna, ale za to podczas spokojnej jazdy potrafi mało spalić.

 

W dniu 19.11.2022 o 14:02, jqr napisał(a):

potrzebujemy fabrycznie nowego auta klasy C kombi lub sedan (do bagażnika po rozłożeniu siedzenia musi wejść karton 160x30x30cm) do 100k brutto, za "gotówkę", bez leasingu, może być wliczony upust "na lekarza", z placu - potrzebna faktura w tym roku

powinien mieć klimatronik, androidauto

 

 

 

 

 

Zerknij na Leona ST.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jqr napisał(a):

te auta są niestety do produkcji ... 6 miesięcy czekania, a cały "business plan", że auto zarobi na siebie do czerwca 2023

 

na stronie Hyundai'a mają dział "Dostępne od ręki" i jest tam sporo i30 kombi. Pytanie czy też nie są to jednak reklamy, a jak zadzwonisz to okaże się że "właśnie sprzedany, ale chętnie zamówimy do produkcji", ale popytać można. Wiem że na pewno mają jakieś Kony dostępne od ręki na przykład, bo mi ze 3 miesięce temu sprzedawca w salonie oferował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, maro_t napisał(a):

 

na stronie Hyundai'a mają dział "Dostępne od ręki" i jest tam sporo i30 kombi. Pytanie czy też nie są to jednak reklamy, a jak zadzwonisz to okaże się że "właśnie sprzedany, ale chętnie zamówimy do produkcji", ale popytać można. Wiem że na pewno mają jakieś Kony dostępne od ręki na przykład, bo mi ze 3 miesięce temu sprzedawca w salonie oferował.

Już przejrzane: do 105k tylko 1.0tGDI

nie miałem okazji jechać autem z tym silnikiem - więc trudno mi się odnieść

 

orientuje się ktoś, czy hyundai'owe silniki mpi w nowych autach mają gpf ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, jqr napisał(a):

Już przejrzane: do 105k tylko 1.0tGDI

nie miałem okazji jechać autem z tym silnikiem - więc trudno mi się odnieść

 

orientuje się ktoś, czy hyundai'owe silniki mpi w nowych autach mają gpf ?

 

za 100 tys. dzisiaj będzie najtańszy możliwy kompakt kombi, nie oczekuj cudów. Za 1.5 turbo 160KM trzeba liczyć minimum 125 tys.

GPFem bym się w ogóle nie przejmował. Jeżeli nie używasz samochodu tylko na trasy po 3 kilometry dziennie, to nie będzie z nim problemów, to nie diesel.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, maro_t napisał(a):

 

za 100 tys. dzisiaj będzie najtańszy możliwy kompakt kombi, nie oczekuj cudów. Za 1.5 turbo 160KM trzeba liczyć minimum 125 tys.

GPFem bym się w ogóle nie przejmował. Jeżeli nie używasz samochodu tylko na trasy po 3 kilometry dziennie, to nie będzie z nim problemów, to nie diesel.

 

Akurat z tymi GPF w Kia/Hyundai to sporo ludzi narzeka w 1,6T...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, jqr napisał(a):

Już przejrzane: do 105k tylko 1.0tGDI

nie miałem okazji jechać autem z tym silnikiem - więc trudno mi się odnieść

 

orientuje się ktoś, czy hyundai'owe silniki mpi w nowych autach mają gpf ?

mam ceed sw 1.0 120KM, trzeba go trzymać tak od 2tys obrotów w górę, wrażliwy na chłodniejsze powietrze, pali z 0.5 więcej wtedy, poza tym to ok, mam zrobione 28 tys km głównie jazda miejska z małymi korkami, z gpf nie było problemów

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Akurat z tymi GPF w Kia/Hyundai to sporo ludzi narzeka w 1,6T...

 

ciekawe, co tam się dzieje? U mnie w Astrze 93 tys. przebiegu i bym nie wiedział że mam GPFa gdyby nie czyściutkie od środka rury wydechowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, maro_t napisał(a):

 

ciekawe, co tam się dzieje? U mnie w Astrze 93 tys. przebiegu i bym nie wiedział że mam GPFa gdyby nie czyściutkie od środka rury wydechowe.

 

Dosc czesto pojawia sie podobniez blad na desce i jazda w trasie nie pomaga, zeby sie wypalilo.

Ludzie musza jezdzic do serwisu. Podobniez w 1,0T i 1,5T problem nie jest taki czesty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Dosc czesto pojawia sie podobniez blad na desce i jazda w trasie nie pomaga, zeby sie wypalilo.

Ludzie musza jezdzic do serwisu. Podobniez w 1,0T i 1,5T problem nie jest taki czesty.

Gdy już kontrolka DPF zapali się, to wymaga długiej trasy by wypalić filtr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, rwIcIk napisał(a):

Gdy już kontrolka DPF zapali się, to wymaga długiej trasy by wypalić filtr.

 

 

Ale ja pisalem o noPB a nie dieslu.

W innych markach nie slychac  o problemach z GPF, a w Kia/Hyundai z 1,6T problem czesto sie pojawia.

Edytowane przez Maciej__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Akurat z tymi GPF w Kia/Hyundai to sporo ludzi narzeka w 1,6T...
Witam
No więc w moim sportage 1,6 po 9kkm wywaliło komunikat o potrzebie wypalenia gpfa. Po 30km dalej świecił. Wziąłem syna na trasę autostradą żeby posłuchał "zaczarowanego ogrodu" - taką lektura w 5 klasie i dojechałem do Tarnowa zanim skończył wypalanie...
Pozdrawiam

Wysłane z mojego RMX3242 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
  • Haha 2
  • Skonfundowany 2
  • Smutny 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Ale ja pisalem o noPB a nie dieslu.

W innych markach nie slychac  o problemach z GPF, a w Kia/Hyundai z 1,6T problem czesto sie pojawia.

 

Tam jest ogólnie znany problem (i chyba do tej pory Koreańczycy nie mają pomysłu co z tym robić) z wtryskiwaczami. Często padają, niewłaściwie dawkują, może problem z GPF jest z tym związany. W innych markach nawet nie wiesz o tym, że masz GPF, to nie wymaga klasycznego wypalania jak DPF, robi się samo w trakcie normalnej kazdy i ten proces można przerywać. Po prostu zupełnie nie istniejąca z punktu widzenia użytkownika rzecz, ale nie u Koreańczyków, coś tam zepsuli. 

Edytowane przez wladmar
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostałem ofertę na i30 kombi 1.0t smart +led +lakier za 92700

 

więc przejechałem się dziś 1.0 w i30 hb i mam mieszane uczucia

silnik wg mnie bardzo cichy, nie czułem 3cylindrów, na ekspresówce przyspieszał do 130 przyzwoicie, ale miałęm wrażenie że przyspiesza tylko z gazem w podłodze - no i jechałem na pusto (2 osoby)

ruszając mocno czuć "pomoc" programu silnika dodającego gazu, a potem go odpuszczającego, przez co jest wrażenie dziury w mocy

nie chce się zbierać od 1000-1200obr na 2 biegu - jak zwykle przejeżdżam wolne skrzyżowania

w 20 minut zrobione 20km, wg komputara 6,6l/100km

 

ciekawi mnie jak się "zużywa" taki silnik - jakieś wasze opinie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jqr napisał(a):

dostałem ofertę na i30 kombi 1.0t smart +led +lakier za 92700

 

więc przejechałem się dziś 1.0 w i30 hb i mam mieszane uczucia

silnik wg mnie bardzo cichy, nie czułem 3cylindrów, na ekspresówce przyspieszał do 130 przyzwoicie, ale miałęm wrażenie że przyspiesza tylko z gazem w podłodze - no i jechałem na pusto (2 osoby)

ruszając mocno czuć "pomoc" programu silnika dodającego gazu, a potem go odpuszczającego, przez co jest wrażenie dziury w mocy

nie chce się zbierać od 1000-1200obr na 2 biegu - jak zwykle przejeżdżam wolne skrzyżowania

w 20 minut zrobione 20km, wg komputara 6,6l/100km

 

ciekawi mnie jak się "zużywa" taki silnik - jakieś wasze opinie ?

I30 1.4 100km jazda emeryt mode na trasie . Po mieście zejdzie do 6.5-7

IMG_20221108_090350.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jqr napisał(a):

dostałem ofertę na i30 kombi 1.0t smart +led +lakier za 92700

 

więc przejechałem się dziś 1.0 w i30 hb i mam mieszane uczucia

silnik wg mnie bardzo cichy, nie czułem 3cylindrów, na ekspresówce przyspieszał do 130 przyzwoicie, ale miałęm wrażenie że przyspiesza tylko z gazem w podłodze - no i jechałem na pusto (2 osoby)

ruszając mocno czuć "pomoc" programu silnika dodającego gazu, a potem go odpuszczającego, przez co jest wrażenie dziury w mocy

nie chce się zbierać od 1000-1200obr na 2 biegu - jak zwykle przejeżdżam wolne skrzyżowania

w 20 minut zrobione 20km, wg komputara 6,6l/100km

 

ciekawi mnie jak się "zużywa" taki silnik - jakieś wasze opinie ?

 

Nie wiem jak w i30, ale na jeździe próbnej w Rio z tym samym silnikiem miałem podobne wrażenie. Po jezdzie byłem zrezygnowany, jednak okazało się że auto jeździło w trybie Eco. W trybie normal jest już wyraźna różnica na plus. A sport to całkiem inne auto... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



dostałem ofertę na i30 kombi 1.0t smart +led +lakier za 92700
 
więc przejechałem się dziś 1.0 w i30 hb i mam mieszane uczucia
silnik wg mnie bardzo cichy, nie czułem 3cylindrów, na ekspresówce przyspieszał do 130 przyzwoicie, ale miałęm wrażenie że przyspiesza tylko z gazem w podłodze - no i jechałem na pusto (2 osoby)
ruszając mocno czuć "pomoc" programu silnika dodającego gazu, a potem go odpuszczającego, przez co jest wrażenie dziury w mocy
nie chce się zbierać od 1000-1200obr na 2 biegu - jak zwykle przejeżdżam wolne skrzyżowania
w 20 minut zrobione 20km, wg komputara 6,6l/100km
 
ciekawi mnie jak się "zużywa" taki silnik - jakieś wasze opinie ?


turbo dmuchanie dopiero tak koło 2,5 tys obrotów... wtedy trochę się zbiera
Co do zużycia trudno powiedzieć raczej na pół miliona bym nie liczył. Do 300kkm raczej się powinien przekulać

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, czachabrava napisał(a):

 

Jak dla mnie jeżdżą podobnie. Tsi może odrobinę szybciej budzi się do życia, ale za to szybciej słabnie. Co do obrotów to przy 3000rpm jest około 130km/h.

W TSI właśnie przy 140km/h z tego co pamiętam 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sdss napisał(a):

Zależy od TSI może być i 2200.

Jak w DSG 7 biegów i TDI to tak może być . Wszystko też zależy od przekładni. U mnie w Vitarze przy 140 mam 3krpm ale przy 160 coś koło 3.5krpm więc obroty specjalnie nie rosną . W Hyundai I30 1.4 100km obroty mocno skaczą między 100-160km/h to 2.800-4.600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, mmaciejosss napisał(a):

Jak w DSG 7 biegów i TDI to tak może być . Wszystko też zależy od przekładni. U mnie w Vitarze przy 140 mam 3krpm ale przy 160 coś koło 3.5krpm więc obroty specjalnie nie rosną . W Hyundai I30 1.4 100km obroty mocno skaczą między 100-160km/h to 2.800-4.600

W benzynie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.