Skocz do zawartości

Nowe dla emerytki do 100 kpln


bizz

Rekomendowane odpowiedzi

Jest alternatywa dla Toyoty Yaris Hybrid?

 

Bo póki co taka w wersji Comfort za 90 kpln jest na pierwszym miejscu. Próbowałem przekonać do Fiata 500e, ale to jeszcze nie ten level. 

 

Auto do miasta i dróg podmiejskich, raczej nigdy nie zobaczy autostrady, przebiegi roczne ok. 3 tyś km. Zakup na jakieś 7-8 lat, tak dotychczas były zmieniane auta.

 

Fajnie gdyby udało się zamówić do końca grudnia z realnym terminem 6 miesięcy - Toyota się łapie bo są pojedyncze sztuki u dealerów, a kolor w sumie obojętny poza białym.

 

IMO Yaris najlepiej utrzyma wartość i nie będzie się psuł, ale może coś ciekawego podpowiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bizz napisał(a):

Jest alternatywa dla Toyoty Yaris Hybrid?

 

Bo póki co taka w wersji Comfort za 90 kpln jest na pierwszym miejscu. Próbowałem przekonać do Fiata 500e, ale to jeszcze nie ten level. 

 

Auto do miasta i dróg podmiejskich, raczej nigdy nie zobaczy autostrady, przebiegi roczne ok. 3 tyś km. Zakup na jakieś 7-8 lat, tak dotychczas były zmieniane auta.

 

Fajnie gdyby udało się zamówić do końca grudnia z realnym terminem 6 miesięcy - Toyota się łapie bo są pojedyncze sztuki u dealerów, a kolor w sumie obojętny poza białym.

 

IMO Yaris najlepiej utrzyma wartość i nie będzie się psuł, ale może coś ciekawego podpowiecie.

 

NIe wiem czy hybryda to dobry pomysl, jak auto wiecej stoi niz jezdzi...

Moze Suzuki Swift albo i20 czy Rio?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Maciej__ napisał(a):

 

NIe wiem czy hybryda to dobry pomysl, jak auto wiecej stoi niz jezdzi...

Moze Suzuki Swift albo i20 czy Rio?

 

W praktyce robi ok. 10-15 km dziennie, w weekendy stoi. 

Teraz przez najbliższe pół roku będzie robił 4 razy w miesiącu trasę 250 km po szosach podmiejskich, może rok. 

Teściowa na siłę chce coś "eco" stąd hybryda. Cena na pewno jej różnicy w spalaniu nie pokryje, ale jak się przyzwyczai do automatu to wygoda większa. Sam nie wiem. Niestety moje zdanie ma znaczenie i nie chciałbym wysłuchiwać, a na Yarisa sama się napaliła. Poprzednio też jej podpowiadałem i była zadowolona dość (Meriva B) więc teraz albo się z nią zgodzę (łatwiejsze na przyszłość) albo zaproponuję coś sensownego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, bizz napisał(a):

 

W praktyce robi ok. 10-15 km dziennie, w weekendy stoi. 

Teraz przez najbliższe pół roku będzie robił 4 razy w miesiącu trasę 250 km po szosach podmiejskich, może rok. 

Teściowa na siłę chce coś "eco" stąd hybryda. Cena na pewno jej różnicy w spalaniu nie pokryje, ale jak się przyzwyczai do automatu to wygoda większa. Sam nie wiem. Niestety moje zdanie ma znaczenie i nie chciałbym wysłuchiwać, a na Yarisa sama się napaliła. Poprzednio też jej podpowiadałem i była zadowolona dość (Meriva B) więc teraz albo się z nią zgodzę (łatwiejsze na przyszłość) albo zaproponuję coś sensownego.

 

Rozumiem, jesli chodzi o hybryde to chyba najlatwiej bedzie kupic Clio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Rozumiem, jesli chodzi o hybryde to chyba najlatwiej bedzie kupic Clio.

 

Tego w ogóle nie brałem pod uwagę, a ładne autko. Dzięki!

 

Myślę też że przekonałbym ją do "zwykłego" napędu, jeśli różnica w cenie byłaby konkretna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, donpedro napisał(a):

W segmencie B są cztery hybrydowe hatchbacki:

Yaris,

Mazda2 (bliźniak Yarisa),

Clio,

Jazz.

 

Z tego zestawu wybrałbym Clio.

 

Dzięki za podpowiedź, drugi głos za Clio!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, bizz napisał(a):

Jest alternatywa dla Toyoty Yaris Hybrid?

Nie :phi:

 

36 minut temu, bizz napisał(a):

IMO Yaris najlepiej utrzyma wartość i nie będzie się psuł

100% racja

 

11 minut temu, bizz napisał(a):

Chłopaki a dlaczego Clio skoro cennikowo wychodzi 10 tyś drożej od Yarisa? 

Jest w czymś lepszy?

Ma "innowacyjną" skrzynię biegów bez synchronizatorów. Podobno lepsze efekty akustyczne, niż eCVT, ale bedziesz betatesterem tego rozwiązania jak kupisz. 

Może będzie twałae jak przekładnie Toyoty, ale jesdnak jest to sporo bardziej skomplikowane i do tego francuskie.... Tak, wiem stereotypy. :ee:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

NIe wiem czy hybryda to dobry pomysl, jak auto wiecej stoi niz jezdzi...

Moze Suzuki Swift albo i20 czy Rio?

Hybryda nie lubi przestojów kilkumiesięcznych i dłuższych.

Jazda nawet 1-2 razy w tygodniu jest jak najbardziej OK.

 

Yaris(w przeciwieństwie do Koreańczyków) daje w podstawie sporo rzeczy dbających o bezpieczeństwo. Warto o tym pamiętać.:oki:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, bizz napisał(a):

@Maciej__

@donpedro

Chłopaki a dlaczego Clio skoro cennikowo wychodzi 10 tyś drożej od Yarisa? 

Jest w czymś lepszy?

 

Nie wiem czy jest lepszy, ale powinno byc latwiej kupic ;]

Czesto tu czytam, ze na Toyoty jest kolejnak na rok do przodu :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, bizz napisał(a):

@Maciej__

@donpedro

Chłopaki a dlaczego Clio skoro cennikowo wychodzi 10 tyś drożej od Yarisa? 

Jest w czymś lepszy?

argumenty za ClioH (vs YarisH):
-wiekszy (405 vs 394cm)
-mocniejszy (143 vs 116KM)
-ocynkowany
-obszerniejszy na tylnych siedzeniach
-ładniejszy (to już subiektywnie)
 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

Nie wiem czy jest lepszy, ale powinno byc latwiej kupic ;]

Czesto tu czytam, ze na Toyoty jest kolejnak na rok do przodu :ok:

 

 

Ponoć mają na stanie, trochę zamieszania jest bo likwidują salon w Rybniku i przejmuje go nowy właściciel, a starsi ludzie to wiesz - chcieliby kupić jak najbliżej zamieszkania. Podjadę jutro do Gliwic podjechać pogadać konkretnie, jak się znajdzie to chyba jednak lepszy wybór niż Clio.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, bizz napisał(a):

 

Ponoć mają na stanie, trochę zamieszania jest bo likwidują salon w Rybniku i przejmuje go nowy właściciel, a starsi ludzie to wiesz - chcieliby kupić jak najbliżej zamieszkania. Podjadę jutro do Gliwic podjechać pogadać konkretnie, jak się znajdzie to chyba jednak lepszy wybór niż Clio.

 

Gdybym mial brac hybryde to na pewno Toyota bylaby pierwszym wyborem :ok:

Ale jak nie musi byc hybryda to niech zerknie na Clio :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, donpedro napisał(a):

argumenty za ClioH (vs YarisH):
-wiekszy (405 vs 394cm)
-mocniejszy (143 vs 116KM)
-ocynkowany
-obszerniejszy na tylnych siedzeniach
-ładniejszy (to już subiektywnie)
 

 

Spoko, 

 

akurat z punktu widzenia woli mniejszy, słabszy (teraz ma 100KM w Merivie i jest w sam raz), miejsca z tyłu bez różnicy i Yaris jej się podoba - ale Clio nie oglądała.

Ocynk to mega ważna sprawa, teścia ASX salonowy po 6 latach był rudziutki z dołu. 

Rozeznam jak to w nowych wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, bizz napisał(a):

 

Ponoć mają na stanie, trochę zamieszania jest bo likwidują salon w Rybniku i przejmuje go nowy właściciel, a starsi ludzie to wiesz - chcieliby kupić jak najbliżej zamieszkania. Podjadę jutro do Gliwic podjechać pogadać konkretnie, jak się znajdzie to chyba jednak lepszy wybór niż Clio.

Toyota robi hybrydy od lat, Reno hmm jakiś wynalazek. Beata tester .

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bizz napisał(a):

Ocynk to mega ważna sprawa, teścia ASX salonowy po 6 latach był rudziutki z dołu. 

Rozeznam jak to w nowych wychodzi.

Będzie to samo. Toyota ma słabe zabezpieczenie antykorozyjne. Jak auto na długo, to warto od razu zabezpieczyć np. woskiem transparentnym. Producent nie robi problemów z gwarancją z tego powodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ghost2255 napisał(a):

Będzie to samo. Toyota ma słabe zabezpieczenie antykorozyjne. Jak auto na długo, to warto od razu zabezpieczyć np. woskiem transparentnym. Producent nie robi problemów z gwarancją z tego powodu.

 

Zaraz pójdę Yarisa obejrzeć, mam pod domem rocznik 2017 ale do głowy mi nie przyszło zaglądać pod auto bez potrzeby. 

Choć wczoraj zauważyłem i nawet żonie zwróciłem uwagę że auto ma zardzewiałe śruby mocowania fotela kierowcy - też salonowe auto od nowości u nas.

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, bizz napisał(a):

Ocynk to mega ważna sprawa, teścia ASX salonowy po 6 latach był rudziutki z dołu. 

Rozeznam jak to w nowych wychodzi.

Aktualną generację Yarisa osobiście sprawdzałem miernikiem - jest nieocynkowany.

W starych Yarisach rdzewieje podwozie, natomiast nadwozie nie.

 

  • Lubię to 1
  • zszokowany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, bizz napisał(a):

 

Zaraz pójdę Yarisa obejrzeć, mam pod domem rocznik 2017 ale do głowy mi nie przyszło zaglądać pod auto bez potrzeby. 

Choć wczoraj zauważyłem i nawet żonie zwróciłem uwagę że auto ma zardzewiałe śruby mocowania fotela kierowcy - też salonowe auto od nowości u nas.

No tak jest, moja żona miała Corollę i też wsiadłem raz i zobaczyłem śruby mocowania fotela rude jak maczane w solance, jak zajrzałem później pod spód przy okazji wymiany klocków ......... to ją pogoniłem. A od nowości mieliśmy ją 6-7 lat. Jakbym kupił teraz nową toykę znów to najpierw na "malowanie" podwozia.

Ale w temacie - tylko yarka bym kupił w hybrydzie.W porównaniu do RIO i i20 to bezawaryjne auto.

Edytowane przez Camel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, donpedro napisał(a):

W segmencie B są cztery hybrydowe hatchbacki:

Yaris,

Mazda2 (bliźniak Yarisa),

Clio,

Jazz.

 

Z tego zestawu wybrałbym Clio

plus Suzuli Swift  mild hybrid ale za 71koła za  wersję premium  ( 76 premium plus ) w automacie , więc zostaje 20kzł w kieszeni na minimalnie większe spalanie . Małe zwinne do miasta ale skrzynia  ECVT . Toporne w środku to fakt .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, mmaciejosss napisał(a):

plus Suzuli Swift  mild hybrid ale za 71koła za  wersję premium  ( 76 premium plus ) w automacie , więc zostaje 20kzł w kieszeni na minimalnie większe spalanie . Małe zwinne do miasta ale skrzynia  ECVT . Toporne w środku to fakt .

(Swift to "miękiszon", dlatego nie wymieniłem go wśród pełnych hybryd)
Swift ma skrzynię CVT (pasową), a nie e-CVT (planetarną).

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ghost2255 napisał(a):

Do tego Jatco, a one delikatnie mówiąc nie są bezawaryjne. ;l

O ile skrzynia e-CVT jest praktycznie niezniszczalna,
o tyle klasyczna skrzynia CVT jest "w miarę trwała" pod następującymi warunkami:
- unikanie długotrwałej szybkiej jazdy autostradowej (grozi przegrzaniem),
- unikanie przyspieszania z gazem w podłodze (grozi poślizgiem pasa/łańcucha na bieżni),
- regularna wymiana oleju (jest to jedyny rodzaj skrzyni który nie wybacza jazdy na starym oleju).
Myślę że tytułowa emerytka nie będzie ruszała z gazem w podłodze ani nie będzie pogromcą autostrad, więc CVT byłoby OK.


PS
Ciekawa jest konstrukcja przekładni Multimode stosowanej (już od jakiegoś czasu) w hybrydach Renault (m.in. we wspomnianym wcześniej Clio) i Nissana.
Łączy silnik spalinowy oraz dwa silniki elektryczne.
Silnik spalinowy ma swoją skrzynię 4-biegową (bez synchronizatorów, bo za synchronizację odpowiada silnik elektryczny), jeden z silników elektrycznych ma swoją skrzynię 2-biegową. Producent podaje że w sumie daje to 15 trybów pracy.
Samochód rusza z miejsca zawsze w trybie elektrycznym, a silnik spalinowy ma wtrysk pośredni (co jest szczególną zaletą przy hybrydach, gdzie silnik spalinowy jest często niedogrzany).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Tre-Bor napisał(a):

Jeśli nie ma się być hybryda to może to?

https://www.olx.pl/d/oferta/mitsubishi-space-star-1-2-invite-sda-stacja-multimedialna-sda-w-cenie-rocznik-2022-CID5-IDPrSfm.html

 

Cenowo duża różnica a segment ten sam.

 

To jest dramat na kolach ;]

Porownywanie tego z Clio czy Yarisem to troche zart ;)

Sandero jest nawet o niebo lepsze.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, donpedro napisał(a):

O ile skrzynia e-CVT jest praktycznie niezniszczalna,
o tyle klasyczna skrzynia CVT jest "w miarę trwała" pod następującymi warunkami:
- unikanie długotrwałej szybkiej jazdy autostradowej (grozi przegrzaniem),
- unikanie przyspieszania z gazem w podłodze (grozi poślizgiem pasa/łańcucha na bieżni),
- regularna wymiana oleju (jest to jedyny rodzaj skrzyni który nie wybacza jazdy na starym oleju).
Myślę że tytułowa emerytka nie będzie ruszała z gazem w podłodze ani nie będzie pogromcą autostrad, więc CVT byłoby OK.

CVT od Jatco razem z Multitronikiem od Audi są najgorszymi tego typu konstrukcjami na rynku.

 

To, co napisałes powyżej wszystko prawda,ale nawet to nie gwarantuje długiej, bezawaryjnej eksploatacji w tych konstrukcjach.

 

Lepiej wybrać coś, co ma lepsze opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Tre-Bor napisał(a):

Jeśli nie ma się być hybryda to może to?

https://www.olx.pl/d/oferta/mitsubishi-space-star-1-2-invite-sda-stacja-multimedialna-sda-w-cenie-rocznik-2022-CID5-IDPrSfm.html

 

Cenowo duża różnica a segment ten sam.

Space Star 1.2 po przystosowaniu do Euro6 zmniejszył swoją moc z 80 do 71KM, więc emerytka musiałaby sprawdzić czy odpowiada jej dynamika.
Z tego co słyszałem, nowego Space Stara można kupić "od ręki", bo przyszła w tym roku jakaś większa dostawa.

 

Skrzynia CVT stosowana w Space Starze ma swoją ciekawostkę.

Jest połączona szeregowo z dwubiegową przekładnią planetarną, dzięki czemu zakres przełożeń jest szeroki (wąski zakres przełożeń to zwykle była słaba strona CVT).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

To jest dramat na kolach ;]

Porownywanie tego z Clio czy Yarisem to troche zart ;)

Sandero jest nawet o niebo lepsze.

Nie wiem nie jeździłem.

Znajoma kupiła nowego 2 lata temu bez hybrydy jeszcze.

 

https://www.olx.pl/d/oferta/suzuki-ignis-1-2-5mt-premium-plus-kola-zimowe-CID5-IDRKVjY.html

 

Generalnie jest zadowolona, szczególnie chwali dobrą widoczność, wygląd- rzecz gustu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bizz napisał(a):

Cena na pewno jej różnicy w spalaniu nie pokryje, ale jak się przyzwyczai do automatu to wygoda większa

Doczytałem, że nie musi być automat. W takim razie Swift manual może być ciekawą alternatywą. Jest ładny, ma oszczędny silnik,  jest niezawodny. Może się podobać. Do tego będzie dużo tańszy od Yarisa.

Warto się zapoznać bliżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ghost2255 napisał(a):

Doczytałem, że nie musi być automat. W takim razie Swift manual może być ciekawą alternatywą. Jest ładny, ma oszczędny silnik,  jest niezawodny. Może się podobać. Do tego będzie dużo tańszy od Yarisa.

Warto się zapoznać bliżej.

 

Podsunę. Oni lubią takie wynalazki, wcześniej był Mitsubishi ASX i Mitsubishi Space Star.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bizz napisał(a):

Jest alternatywa dla Toyoty Yaris Hybrid?

 

Bo póki co taka w wersji Comfort za 90 kpln jest na pierwszym miejscu. Próbowałem przekonać do Fiata 500e, ale to jeszcze nie ten level. 

 

Auto do miasta i dróg podmiejskich, raczej nigdy nie zobaczy autostrady, przebiegi roczne ok. 3 tyś km. Zakup na jakieś 7-8 lat, tak dotychczas były zmieniane auta.

 

Fajnie gdyby udało się zamówić do końca grudnia z realnym terminem 6 miesięcy - Toyota się łapie bo są pojedyncze sztuki u dealerów, a kolor w sumie obojętny poza białym.

 

IMO Yaris najlepiej utrzyma wartość i nie będzie się psuł, ale może coś ciekawego podpowiecie.

kia stonic

https://www.otomoto.pl/oferta/kia-stonic-t-gdi-100-km-automat-wersja-l-lakier-metalizowany-smoke-blue-ID6F5gVn.html

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Maciej__ napisał(a):

 

A nie chca Sandero Stepway?

 

Nie, gadałem już z nimi o tym. Mają trochę racji - po 6-7 latach niewykluczone że wyjdą lepiej na Yarisie. A te 20-30 tyś specjalnej różnicy im nie robi. Raczej rozważania szły w kierunku co lepszego można kupić do 100 niż gdzie by tu urwać z ceny.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bielaPL napisał(a):

 

Tak na szybko to gorszy wybór. Droższe, trochę większe (a ma być typowa klasa B), silnik za słaby do automatu. Mam go w Ceed z manualem i jest na styk jak jadę sam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, bizz napisał(a):

 

Tak na szybko to gorszy wybór. Droższe, trochę większe (a ma być typowa klasa B), silnik za słaby do automatu. Mam go w Ceed z manualem i jest na styk jak jadę sam. 

 

nie wiem jak to jeździ trzeba by się karnąć, plus na pewno to wysokość wsiadania, po co ma się zginać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, bielaPL napisał(a):

 

nie wiem jak to jeździ trzeba by się karnąć, plus na pewno to wysokość wsiadania, po co ma się zginać

 

Zobaczę czy nie mają na stanie u mnie w mieście. Ale Ceed z tym silnikiem i manualna skrzynia to naprawdę jest na styk przy samym kierowcy. Jak jadę z rodziną to już każdy manewr wyprzedzania dobrze przemyśliwuję i w większości przypadków odpuszczam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, bizz napisał(a):

 

Zobaczę czy nie mają na stanie u mnie w mieście. Ale Ceed z tym silnikiem i manualna skrzynia to naprawdę jest na styk przy samym kierowcy. Jak jadę z rodziną to już każdy manewr wyprzedzania dobrze przemyśliwuję i w większości przypadków odpuszczam. 

 

DCT to skrzynia dwusprzeglowa, wiec strat mocy tutaj nie ma jak w klasycznym hydrauliku.

Na przebiegi 3kkm rocznie to bedzie az nadto wg mnie ;]

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, bielaPL napisał(a):

 

nie wiem jak to jeździ trzeba by się karnąć, plus na pewno to wysokość wsiadania, po co ma się zginać

 

Ta wysokość to w sumie ważna rzecz, dzięki!

 

W ogóle tego nie rozpatrywaliśmy, a po przyzwyczajeniu do Merivy B może czuć dyskomfort w niskim aucie.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stonic jeździ zauważalnie słabiej i mniej płynnie od Yarisa hybrydowego.

Egzemplarze z automatem są słabo dostępne i drogie. 

Może sytuacja się poprawia, ale są ludzie, którzy dopiero odbierają lub niedawno odebrali Stonica zamówionego w wakacje 2021r.

 

Sam miałem zamówionego, ale sie nie wywiązali w terminie i poszedłem do Toyoty. Po jeździe próbnej Yarisem cieszyłem się, że KIA dała ciała, bo jeździ się dużo lepiej hybrydką, niż KIA z DCT. 🙂

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, delco napisał(a):

Bo ma być hybrydowy?

Jak nie to alternatywa przy tych przebiegach moze byc Yaris bez hybrydy ;) 

 

Teściowa chce być eko. Nie przegadasz, już odpuściłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.12.2022 o 15:06, bizz napisał(a):

Próbowałem przekonać do Fiata 500e, ale to jeszcze nie ten level. 

 

W dniu 5.12.2022 o 15:06, bizz napisał(a):

przebiegi roczne ok. 3 tyś km. Zakup na jakieś 7-8 lat

 

😪

Z ciekawości jakie argumenty przeciw? :) 

 

//

Nic ciekawszego od Yarisa w takim razie nie będzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, mrBEAN napisał(a):

 

 

😪

Z ciekawości jakie argumenty przeciw? :) 

 

//

Nic ciekawszego od Yarisa w takim razie nie będzie. 

 

W sumie sensowne. Najważniejszy to ten o powrocie do domu i "zapomnieniu" o podłączeniu do ładowarki. To że auto robi małe przebiegi nie oznacza że nie jest ważne - miałoby to wpływ na resztę rodziny. 

Do tego utrata wartości nie do przewidzenie, gdzie w Toyocie w zasadzie z góry można założyć sensowną cenę odsprzedaży.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.