Skocz do zawartości

Alternatywa dla Dustera w gazie (fabrycznym)


delco

Rekomendowane odpowiedzi

Duster jaki jest każdy widzi...

Czy jest jakaś ciekawa alternatywa do nowego Dustera w gazie dla aktywnego emeryta robiacego rocznie ok 25kkm

Warunki:

1. Nowy - przede wszystkim z uwagi na gwarancję i nadzieje na bezawaryjność ;) 

2. cena powiedzmy do 120 kzł - chętnie taniej ale to nie bezwzglednie konieczne 

3. Wielkośc Dustera z możliwymi małymi odchyleniami na plus i minus

4. Wyższy niz zwykła osobówka

5. Tania exploatacja

samochód nie na całe życie tylko powiedzmy na 5 lat

 

Duster w sumie jest OK  tylko silnik 100KM chyba nie jest demonem prędkości ;)  

 

Wiem że pandy z LPG nic nie przebije.... ale trochę za nisko się wsiada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, delco napisał(a):

Duster jaki jest każdy widzi...

Czy jest jakaś ciekawa alternatywa do nowego Dustera w gazie dla aktywnego emeryta robiacego rocznie ok 25kkm

Warunki:

1. Nowy - przede wszystkim z uwagi na gwarancję i nadzieje na bezawaryjność ;) 

2. cena powiedzmy do 120 kzł - chętnie taniej ale to nie bezwzglednie konieczne 

3. Wielkośc Dustera z możliwymi małymi odchyleniami na plus i minus

4. Wyższy niz zwykła osobówka

5. Tania exploatacja

samochód nie na całe życie tylko powiedzmy na 5 lat

 

Duster w sumie jest OK  tylko silnik 100KM chyba nie jest demonem prędkości ;)  

 

Wiem że pandy z LPG nic nie przebije.... ale trochę za nisko się wsiada

 

Renault Captur z tym samym silnikiem, jesi nie ma cisnienia na 4x4 :ok:

NIkt inny juz chyba nie oferuje takich aut z LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, pejus1982 napisał(a):

Skoda Kamiq z silnikiem 1.0 lub 1.5 TSI. Bardzo oszczędne silniki. Jak będziesz chciał to gaz też wrzucisz. Ktoś tutaj na forum montował do TSI gaz. Chyba @spad

Wielkościowo to raczej Skoda Karoq. Ale ma te same silniki. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Wiza napisał(a):

Wielkościowo to raczej Skoda Karoq. Ale ma te same silniki. :)


Zgoda, ale sam Kamiq w środku ma dużo miejsca. Dodatkowo za jakieś 110kzł jest już fajna wersja. Tylko z tym lpg problem bo instalacja pewnie około 6kzł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, pejus1982 napisał(a):


Zgoda, ale sam Kamiq w środku ma dużo miejsca. Dodatkowo za jakieś 110kzł jest już fajna wersja. Tylko z tym lpg problem bo instalacja pewnie około 6kzł.

Dla mnie ciasno. 

Ale każdy ma swoje potrzeby :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, janusz napisał(a):

Ale jeśli te 25kkm to trasy, to s-cross będzie lepszy od vitary. 


Mam w rodzinie Vitarę i te auta naprawdę palą bardzo mało. Mniej niż moje 1.0 TSI w Golfie. W S-crossie pewnie będzie podobnie. Tak więc nowy S-Cross na pewno będzie lepszy od Dustera.

Edytowane przez pejus1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, pejus1982 napisał(a):

Skoda Kamiq z silnikiem 1.0 lub 1.5 TSI. Bardzo oszczędne silniki. Jak będziesz chciał to gaz też wrzucisz. Ktoś tutaj na forum montował do TSI gaz. Chyba @spad

Można wybrać ewentualnie jeszcze Seata. Np. Arona lun Ateca. 

Będzie tańszy niż Skoda ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, pejus1982 napisał(a):


Mam w rodzinie Vitarę i te auta naprawdę palą bardzo mało. Mniej niż moje 1.0 TSI w Golfie. W S-crossie pewnie będzie podobnie.

Z jakim silnikiem ta vitara i ile pali, a ile golf? Bo jednak wydaje mi się, że przy podobnym stylu jazdy golf spali mniej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Maciej__ napisał(a):

 

I wyglada o niebo lepiej, jesli to ma znaczenie ;]

 

 

Lepiej od dustera czy s-cross ?

Wygląd to kwestia gustu, obecny duster dla mnie jest OK, Vitara się już trochę zestarzała

 

Dla siebie brałbym s-cross 

 

Może chr? Jakiś z wyprzedaży rocznika/demo, bo cennikowo to jednak od 130kzł

Edytowane przez Koonrad
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, janusz napisał(a):

Z jakim silnikiem ta vitara i ile pali, a ile golf? Bo jednak wydaje mi się, że przy podobnym stylu jazdy golf spali mniej. 


Chyba 1.4 benzyna ta Vitara. Ja mam średnie 6.2 w Golfie, szwagier podobny styl jazdy i około 6.0

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, pejus1982 napisał(a):


Chyba 1.4 benzyna ta Vitara. Ja mam średnie 6.2 w Golfie, szwagier podobny styl jazdy i około 6.0

Pytałem, bo chyba kolega @kravitzmiał golfa 1,0 i znacznie niższe spalanie od Twojego (oczywiście dużo zależy od stylu jazdy i samych tras). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, janusz napisał(a):

Pytałem, bo chyba kolega @kravitzmiał golfa 1,0 i znacznie niższe spalanie od Twojego (oczywiście dużo zależy od stylu jazdy i samych tras). 

Żona ma Scalę 1.0 TSi co jest mniej więcej podobne do Golfa wielkością. 

W trybie wiejsko miejskim z dojazdem do miasta trasą E7, żonie pali 6.2-6.9 (zwykle 6.2). 

 

Mi za to na podobnych trasach między 5.2-5.5. 

 

Żona jeździ szybciej, ja dynamiczniej. 

Wrzucam fotkę. Trasa ode mnie z domu do centrum Warszawy i powrót. 3 osoby i bagaże (odbiór z lotniska).

 

Nie wiem czemu to zdjęcie nie chce byc w pionie... 😕

IMG_20220827_102653725.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Koonrad napisał(a):

 

Lepiej od dustera czy s-cross ?

Wygląd to kwestia gustu, obecny duster dla mnie jest OK, Vitara się już trochę zestarzała

 

Dla siebie brałbym s-cross 

 

 

Lepiej od S-crossa, wg mnie Suzuki kompletnie spartolilo ten "nowy" model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, delco napisał(a):

Duster jaki jest każdy widzi...

Czy jest jakaś ciekawa alternatywa do nowego Dustera w gazie dla aktywnego emeryta robiacego rocznie ok 25kkm

 

Dla Dustera w fabrycznym gazie nie masz żadnych alternatyw oprócz wspomnianego już Captura. 

 

5 godzin temu, delco napisał(a):

Duster w sumie jest OK  tylko silnik 100KM chyba nie jest demonem prędkości ;)  

 

160 km/h leci bez większego problemu więc dla emeryta w zupełności wystarczy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, KYRTAP napisał(a):

Dla Dustera w fabrycznym gazie nie masz żadnych alternatyw oprócz wspomnianego już Captura. 

Sam Duster został poniekąd wymyslony jako alternatywa do dłuzszego jeżdzęnia drozszym samochodem - przedtem ujeżdzana była skoda Yeti - z jakims benzynowym silnikiem. Ale po mniej więcej 120 kkm zaczeły się w sumie drobne lecz dośc liczne (oraz składajace się na ładną sumkę awarie/exploatacje ) Stąd pomysł na tańsze auto i zmianę co 5 lat i powiedzmy 120-130 kkm. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, delco napisał(a):

Stąd pomysł na tańsze auto i zmianę co 5 lat i powiedzmy 120-130 kkm. 

Nie wiem jak Dacia, ale do takich przebiegów z suzuki nie powinien mieć żadnych problemów (jak nie będzie miał pecha). W sumie każde współczesne auto powinno takie przebiegi robić bez awarii. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, janusz napisał(a):

Nie wiem jak Dacia, ale do takich przebiegów z suzuki nie powinien mieć żadnych problemów (jak nie będzie miał pecha). W sumie każde współczesne auto powinno takie przebiegi robić bez awarii. 

W Yeti problemy zaczeły robic się wlasnie po 120 kkm i osiadniecie 230 kkm wymagalo finansowego samozaparcie ;) dlatego pomysł zmiany auta co 5 lat i 125 kkm - na Dustera pytającego stać - a na cos drozszego juz mniej ;) 

 

A co do suzuki... w bliskiej rodzinie mialem przypadek suzuki grand vitary 1,6 benzyna gdzie przy przebiegu 112 kkm wal korbowy wyszedl bokiem - podobno z powodu znanej wady fabrycznej - tylko że w tym wypadku auto 10 letnie - i skad wziąc konia zeby się z nim pokopac ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, delco napisał(a):

Sam Duster został poniekąd wymyslony jako alternatywa do dłuzszego jeżdzęnia drozszym samochodem - przedtem ujeżdzana była skoda Yeti - z jakims benzynowym silnikiem. Ale po mniej więcej 120 kkm zaczeły się w sumie drobne lecz dośc liczne (oraz składajace się na ładną sumkę awarie/exploatacje ) Stąd pomysł na tańsze auto i zmianę co 5 lat i powiedzmy 120-130 kkm. 

hehehe

 

miałem to samo ze skodami. Mam teraz dustera od nowości 2019, przebieg obecnie znikomy bo mało jeździmy - właściwie nim żona, około 40 000. Mam SCE w fabrycznej gazowni. Łyka 10 LPG czy to trasa czy miasto, nie używam ECO bo paliła więcej :) 

 

Wszyscy się w głowę pukali jak to kupiłem, a ja patrzę na nich jak wkładają co miesiąc chore sumy na naprawy swoich "szrotów".

 

Szacunku u sąsiadów nie będziesz miał, dup też rwał na to nie będziesz, ale "taczka" dowiezie Cię zawsze :) 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, delco napisał(a):

A co do suzuki... w bliskiej rodzinie mialem przypadek suzuki grand vitary 1,6 benzyna gdzie przy przebiegu 112 kkm wal korbowy wyszedl bokiem - podobno z powodu znanej wady fabrycznej - tylko że w tym wypadku auto 10 letnie - i skad wziąc konia zeby się z nim pokopac

Teraz jest 1,4 i z tego co wiem jest to udana jednostka napędowa. Zdaje się, że @wladmarma (bez hybrydy jeszcze) i nie sprawia problemów. Ja też mam ten silnik i narazie ok. 107 kkm bez problemów. Spalanie +/- 6 l/100km (zależnie od trasy i stylu jazdy). Czyli porównując do dacii kolegi @Camelkoszty paliwa wyjdą chyba podobne (nie wiem po ile teraz gaz i ile benzyny dolicza do każdych 100 km). 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, janusz napisał(a):

Teraz jest 1,4 i z tego co wiem jest to udana jednostka napędowa. Zdaje się, że @wladmarma (bez hybrydy jeszcze) i nie sprawia problemów. Ja też mam ten silnik i narazie ok. 107 kkm bez problemów. Spalanie +/- 6 l/100km (zależnie od trasy i stylu jazdy). Czyli porównując do dacii kolegi @Camelkoszty paliwa wyjdą chyba podobne (nie wiem po ile teraz gaz i ile benzyny dolicza do każdych 100 km). 

co do spalania:

LPG to 50% ceny benzyny teraz i tak się trzyma z małymi chwilowymi wzrostami do 80% na przestrzeni 30 lat jak jeżdżę na LPG (ale było tej 30%).

Mam 2 auto tylko w benzynie i jest mega oszczędne jak jeżdżę normalnie a nawet emerytko (trasa do 140, poniżej 6 a na mieście i z 8-krótkie trasy), ale lekkie puszczenie fantazji i wyniki idą w 2 cyfrowe :) 

 

Nie wiem ile teraz instalacja w nowym duserze, ja płaciłem 2500, później była złotówka a teraz? Przy przebiegach po 25 000 (za 2500) zwróci się w 1 roku a w kolejnych będziesz miał OC i AC za darmo z różnicy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, delco napisał(a):

Czy jest jakaś ciekawa alternatywa do nowego Dustera w gazie dla aktywnego emeryta robiacego rocznie ok 25kkm

Nowe Korando jeśli nie przeszkadzają Ci wrażenia jak w chińskim aucie. ;)

Poza tym to w sumie solidne auto jest a w tej cenie będzie już całkiem wypas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, malrapida napisał(a):

Nowe Korando jeśli nie przeszkadzają Ci wrażenia jak w chińskim aucie. ;)

Poza tym to w sumie solidne auto jest a w tej cenie będzie już całkiem wypas.

 

A po 5 latach odda za czapke sliwek, szczegolnie jesli marka zwinie sie z rynku PL ;)

Takie wynalazki to raczej trzeba brac na dozywocie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Camel napisał(a):

Nie wiem ile teraz instalacja w nowym duserze, ja płaciłem 2500, później była złotówka a teraz? Przy przebiegach po 25 000 (za 2500) zwróci się w 1 roku a w kolejnych będziesz miał OC i AC za darmo z różnicy 

Ale ja nie porównuję dastera z gazem do dastera na benzynie, tylko do suzuki, a wtedy już tych oszczędności nie widać. Oczywiście pytanie jest, czy zainteresowany bierze pod uwagę suzuki. Na plus na pewno będzie wyraźnie mocniejszy silnik (jeśli to ma znaczenie). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Maciej__ napisał(a):

A po 5 latach odda za czapke sliwek, szczegolnie jesli marka zwinie sie z rynku PL ;)

Takie wynalazki to raczej trzeba brac na dozywocie.

Nie było warunku niskiej utraty wartości. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, janusz napisał(a):

Ale ja nie porównuję dastera z gazem do dastera na benzynie, tylko do suzuki, a wtedy już tych oszczędności nie widać. Oczywiście pytanie jest, czy zainteresowany bierze pod uwagę suzuki. Na plus na pewno będzie wyraźnie mocniejszy silnik (jeśli to ma znaczenie). 

nie wiem jak suzuki pali, ale golfem 1.5 TSI po mieście jeździłem jak Dusterem i nigdy mi nie spalił w okolicach 6 a w okolicach 8. Samo miasto. A w zimę szło 10 lekko.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Camel napisał(a):

nie wiem jak suzuki pali, ale golfem 1.5 TSI po mieście jeździłem jak Dusterem i nigdy mi nie spalił w okolicach 6 a w okolicach 8. Samo miasto. A w zimę szło 10 lekko.

Ja bardziej myślałem o trasie (w zasadzie nie jeżdżę w mieście), ile daster pali w trasie? Zakładałem, że przebiegi 25 kkm z pierwszego posta to raczej trasy niż miasto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, delco napisał(a):

Duster jaki jest każdy widzi...

Czy jest jakaś ciekawa alternatywa do nowego Dustera w gazie dla aktywnego emeryta robiacego rocznie ok 25kkm

Warunki:

1. Nowy - przede wszystkim z uwagi na gwarancję i nadzieje na bezawaryjność ;) 

2. cena powiedzmy do 120 kzł - chętnie taniej ale to nie bezwzglednie konieczne 

3. Wielkośc Dustera z możliwymi małymi odchyleniami na plus i minus

4. Wyższy niz zwykła osobówka

5. Tania exploatacja

samochód nie na całe życie tylko powiedzmy na 5 lat

 

Duster w sumie jest OK  tylko silnik 100KM chyba nie jest demonem prędkości ;)  

 

Wiem że pandy z LPG nic nie przebije.... ale trochę za nisko się wsiada

napiszę tak

 

z wszystkim ww wymienionych Suzuki Vitara jak i S-cross będą najbardziej alternatywne dla Dustra 

 

-S-cross deko większe od Vitary

-oba mają podobnie miejsca w środku

-w Dusterze bardziej leżysz na fotelach nie ja w Suzuki , tu bardziej krzesełko 

-1.4T 140kmw Suzuki , zdecydowanie lepsza opcja pod względem dynamiki 

-1,4T ma zdecydowanie niższe obroty przy wyższych prędkościach niż 1.0 w Daci ( Suzuki - 170km/h = niecałe 3.5kpm )

-spalanie po mieście jak delikatnie to 6-6,5l , na trasie do 120 to ok. 6l. , poza trasą do 5l  , przy 140 7,5-7,8l, , w Duster na gazie po mieście 8-9 , delikatna trasa 8-9 , autostradowo 10-12l LPG - znajomy ma , sprawdzone info 

-bagażnik większy w Duster 

-Virata - archaiczne wnętrze  

-Vitara jak I S-cross mają aktywny tempomat, mega fajna opcja na trasie jak i poza miastem , nie wyobrażam sobie następnego auta bez tego 

.

Kamiq fajny , ładne wnętrze , mało pali przy 1.0

Captur najładniejszy w środku ale wg mnie najmniejszy , ale no cóż, dynamiki przy 1,0 100km to raczej nie ma 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, janusz napisał(a):

Ja bardziej myślałem o trasie (w zasadzie nie jeżdżę w mieście), ile daster pali w trasie? Zakładałem, że przebiegi 25 kkm z pierwszego posta to raczej trasy niż miasto. 

 

1.0 z lpg w trasie pali dużo. Nie wiem dokładnie ile ale przy znacznych  prędkościach autostradowych spalanie jest wysokie. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, KYRTAP napisał(a):

 

1.0 z lpg w trasie pali dużo. Nie wiem dokładnie ile ale przy znacznych  prędkościach autostradowych spalanie jest wysokie. 

To czytałem, że dużo palą. Moje SCE nie liczę dokładnie, ale jak pisałem po mieście 10 (raczej w dół, latem pewnie bliżej 9). Trasa też liczę średnio 10, ale poniżej 140 też około 9 LPG. Ale raz wracałem z łodzi autostradą mega padnięty i dawałem 160-170 non stop to nie powiem, że 10, ale przekroczyłem 11 jakoś konkretnie. Łódź - Gdańsk udało się na całym zbiorniku LPG zrobić (brutto mam 42l czyli ze 34netto) to w Pruszczu Gdańskim tankowałem bo na benzynę przeszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, delco napisał(a):

Czy jest jakaś ciekawa alternatywa do nowego Dustera w gazie dla aktywnego emeryta robiacego rocznie ok 25kkm

Zdaje się, że temat modeli został wyczerpany. Decyzja i tak nie zapadnie na forum. Niech zainteresowany przymierzy się do propozycji, bo to bardzo często zawęża listę i rozwiązuje problem wyboru. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Camel napisał(a):

To czytałem, że dużo palą. Moje SCE nie liczę dokładnie, ale jak pisałem po mieście 10 (raczej w dół, latem pewnie bliżej 9). Trasa też liczę średnio 10, ale poniżej 140 też około 9 LPG. Ale raz wracałem z łodzi autostradą mega padnięty i dawałem 160-170 non stop to nie powiem, że 10, ale przekroczyłem 11 jakoś konkretnie. Łódź - Gdańsk udało się na całym zbiorniku LPG zrobić (brutto mam 42l czyli ze 34netto) to w Pruszczu Gdańskim tankowałem bo na benzynę przeszedł.

a Duster cięższy i mniej opływowy czyli wyniki jw + 1l+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Maciej__ napisał(a):

 

Renault Captur z tym samym silnikiem, jesi nie ma cisnienia na 4x4 :ok:

NIkt inny juz chyba nie oferuje takich aut z LPG.

Dustera z LPG i 4x4 nie występuje...

Captur zdecydowanie lepiej wykonany niż Dustera, ale troszkę Captur mniejszy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, KYRTAP napisał(a):

 

1.0 z lpg w trasie pali dużo. Nie wiem dokładnie ile ale przy znacznych  prędkościach autostradowych spalanie jest wysokie. 

Tyle co 2.0 w prawie pełnoletniej Hondzie CR-V z LPG ... Tylko w Hondzie jest zbiornik LPG 78l netto.

Do 100kmh prędkości i zasięg 850-900km...

Ale z obecnie w salonach oferowanych sam kupiłbym Dustera z LPG, max wersja i zrobił sensowne wygłuszenie wnętrza całego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napiszę tak
 
z wszystkim ww wymienionych Suzuki Vitara jak i S-cross będą najbardziej alternatywne dla Dustra 
 
-S-cross deko większe od Vitary
-oba mają podobnie miejsca w środku
-w Dusterze bardziej leżysz na fotelach nie ja w Suzuki , tu bardziej krzesełko 
-1.4T 140kmw Suzuki , zdecydowanie lepsza opcja pod względem dynamiki 
-1,4T ma zdecydowanie niższe obroty przy wyższych prędkościach niż 1.0 w Daci ( Suzuki - 170km/h = niecałe 3.5kpm )
-spalanie po mieście jak delikatnie to 6-6,5l , na trasie do 120 to ok. 6l. , poza trasą do 5l  , przy 140 7,5-7,8l, , w Duster na gazie po mieście 8-9 , delikatna trasa 8-9 , autostradowo 10-12l LPG - znajomy ma , sprawdzone info 
-bagażnik większy w Duster 
-Virata - archaiczne wnętrze  
-Vitara jak I S-cross mają aktywny tempomat, mega fajna opcja na trasie jak i poza miastem , nie wyobrażam sobie następnego auta bez tego 
.
Kamiq fajny , ładne wnętrze , mało pali przy 1.0
Captur najładniejszy w środku ale wg mnie najmniejszy , ale no cóż, dynamiki przy 1,0 100km to raczej nie ma 
jesli suzuki i nowe to silniki tylko jyz 129 KM i mild hybrid kub poltoralitrowe i chyba 109 KM przy pelnej hybrydzie ( iba za to maja moment podkrecony wiec jezdzi sie przyjemnie)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.02.2023 o 14:15, delco napisał(a):

Duster jaki jest każdy widzi...

Czy jest jakaś ciekawa alternatywa do nowego Dustera w gazie dla aktywnego emeryta robiacego rocznie ok 25kkm

Warunki:

 

 

 

Te 25 kkm to miasto, trasa krajówką czy S i A?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.02.2023 o 14:15, delco napisał(a):

Czy jest jakaś ciekawa alternatywa do nowego Dustera w gazie d

 

Ciut dołożyć i jest piękna konkretna strzała.

Te silniki ogólnie wąchają paliwo, także wyjdzie niewiele drożej jak Duster z gazem, albo na to samo.

https://www.otomoto.pl/oferta/seat-arona-seat-arona-fr-1-5-tsi-150km-dsg7-ID6FgLdq.html

 

A w budżecie jest 1.0 TSI, który jest bardzo ekonomiczny i żwawy.

https://www.otomoto.pl/oferta/seat-arona-seat-arona-fr-1-0-tsi-110km-dsg7-ID6EVtf7.html

 

Albo celować w inne Kamiqi lub T-Roci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, mrBEAN napisał(a):

 

Ciut dołożyć i jest piękna konkretna strzała.

Te silniki ogólnie wąchają paliwo, także wyjdzie niewiele drożej jak Duster z gazem, albo na to samo.

https://www.otomoto.pl/oferta/seat-arona-seat-arona-fr-1-5-tsi-150km-dsg7-ID6FgLdq.html

 

A w budżecie jest 1.0 TSI, który jest bardzo ekonomiczny i żwawy.

https://www.otomoto.pl/oferta/seat-arona-seat-arona-fr-1-0-tsi-110km-dsg7-ID6EVtf7.html

 

Albo celować w inne Kamiqi lub T-Roci.

Arona to bardzo przyjemne fajne autko choć Skoda kamiq większa , ale w porównaniu do Dustera to jednak małe auto

 

https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/dacia/duster/ii/suv-facelifting/silnik-benzynowy-1.0-tce-lpg-100km-2021-2022/?vs=seat%2Farona%2Fcrossover-facelifting%2Fsilnik-benzynowy-1.0-tsi-110km-od-2021&c1=33386&c2=33306

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Pod warunkiem, ze nie bedzie to 1,2T Puretech od PSA ;]
 

Peugeot zrobił akcję naprawczą. Odstawiłem żony Puga, zobaczymy. Gość w serwisie mówił, że producent całkiem spoko się zachowuje i w bardzo dużej części partycypuje w kosztach naprawy, mieli kilka przypadków że pokryli 100%


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bergerac napisał(a):

Peugeot zrobił akcję naprawczą. Odstawiłem żony Puga, zobaczymy. Gość w serwisie mówił, że producent całkiem spoko się zachowuje i w bardzo dużej części partycypuje w kosztach naprawy, mieli kilka przypadków że pokryli 100%

 

To juz kolejna akcja na te paski, ktore rzekomo mialy byc poprawione od 2018 ;]

Niestety jak pasek juz narobil szkod w silniku to wymiana nic nie pomoze...

PS. Robia akcje bo nie maja wyjscia, w silnikach turbo dochodzi ryzyko zapchania pompy prozniowej od hamulcow kawalkami paska i utrate hamowania.

W wersjach wolnossacych, ten sam gowniany pasek nie podlega akcji bo pompy prozniowej nie ma ;)

Od tego roku wchodzi wersja na lancuchu.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Maciej__ napisał(a):

 

To juz kolejna akcja na te paski, ktore rzekomo mialy byc poprawione od 2018 ;]

Niestety jak pasek juz narobil szkod w silniku to wymiana nic nie pomoze...

PS. Robia akcje bo nie maja wyjscia, w silnikach turbo dochodzi ryzyko zapchania pompy prozniowej od hamulcow kawalkami paska i utrate hamowania.

W wersjach wolnossacych, ten sam gowniany pasek nie podlega akcji bo pompy prozniowej nie ma ;)

Od tego roku wchodzi wersja na lancuchu.

no gruba akcja się rozkręciła, jedyny pozytyw to taki, że producent partycypuje w kosztach wymiany silnika, nawet w autach po gwarancji.

ciekawe co zrobią w moim aucie, zobaczymy czy wymienią, czy tylko ściemnia, że wszystko w porządku.


@Maciej__ a w Twoim C3 też jest taki motor?

Edytowane przez bergerac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.