MarzenaO Napisano 6 Maja 2023 Udostępnij Napisano 6 Maja 2023 I ma jakieś doświadczenia? Uwagi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 9 Maja 2023 Udostępnij Napisano 9 Maja 2023 Kompletnie nie opłacało się. Gotowe elektryczne są tańsze niż zestawy do konwersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi Napisano 16 Maja 2023 Udostępnij Napisano 16 Maja 2023 Nie elektryfikowalem, ale mam 2 elektryki w garażu dla żony i córki. Konstrukcja elektryka to zupelnie inna bajka niż rower standardowy z kitem do przeróbki. Wszystko jest mocniesze, solidniejsze - po prostu zaprojektowane pod inne obciążenia. Mowa o ramie, hamulcach, oponach. Nie wiem jak piasty, ale pewnie też. Generalnie więc nie polecam samodzielnej przeróbki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ariibyd Napisano 25 Maja 2023 Udostępnij Napisano 25 Maja 2023 W dniu 16.05.2023 o 13:30, Zibi napisał(a): Nie elektryfikowalem, ale mam 2 elektryki w garażu dla żony i córki. Konstrukcja elektryka to zupelnie inna bajka niż rower standardowy z kitem do przeróbki. Wszystko jest mocniesze, solidniejsze - po prostu zaprojektowane pod inne obciążenia. Mowa o ramie, hamulcach, oponach. Nie wiem jak piasty, ale pewnie też. Generalnie więc nie polecam samodzielnej przeróbki. Nie do końca..... jest tak jak piszesz... jak robisz konwersję to dostajesz koło tylne z silnikie już wzocnine.... hamulce (chyba, że masz "stare" jakieś na klocki to na pewno nie polecam) tarcze nawet na linkę dadzą radę.... najwiekszy minus to plontanina kabli.... i sposób mocowania aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ariibyd Napisano 25 Maja 2023 Udostępnij Napisano 25 Maja 2023 W dniu 9.05.2023 o 20:38, Ociec napisał(a): Kompletnie nie opłacało się. Gotowe elektryczne są tańsze niż zestawy do konwersji. A to zależy które Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 26 Maja 2023 Udostępnij Napisano 26 Maja 2023 23 godziny temu, Ariibyd napisał(a): Nie do końca..... jest tak jak piszesz... jak robisz konwersję to dostajesz koło tylne z silnikie już wzocnine.... hamulce (chyba, że masz "stare" jakieś na klocki to na pewno nie polecam) tarcze nawet na linkę dadzą radę.... najwiekszy minus to plontanina kabli.... i sposób mocowania aku. Nawet ośka jest inna niż w normalnym rowerze. Dużo kombinacji jest przy konwersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ariibyd Napisano 27 Maja 2023 Udostępnij Napisano 27 Maja 2023 16 godzin temu, Ociec napisał(a): Nawet ośka jest inna niż w normalnym rowerze. Dużo kombinacji jest przy konwersji. To prawda.... co piszesz, ale najbardziej widoczne są kable które ciężko skutecznie gdzieś upchnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denissbe Napisano 30 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2023 Wydaje mi się to kompletnie nie opłacalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiorek Napisano 3 Września 2023 Udostępnij Napisano 3 Września 2023 W dniu 30.08.2023 o 13:15, denissbe napisał(a): Wydaje mi się to kompletnie nie opłacalne A ja się nie zgodzę. IMO to nie da się jednoznacznie odpowiedzieć czy taka konwersja ma sens czy nie. I jak w większości takich sytuacji w życiu odpowiedź będzie: to zależy Od budźetu, którym dysponujemy, od ewentualnej bazy (rower), który posiadamy, od tego czego oczekujemy od elektryka, od tego czy sami potrafimy/lubimy zrobić taką konwersję czy ma to robić ktoś za znas itd. Ja taką konwersję zrobiłem i przy moich założeniach uważam, na ten moment, że to były najlepiej wydane pieniądze jeśli chodzi o "zachcianki" Właściwie jedyna rzecz, która sprawia, że człowiek czasem powzdycha do seryjnych elektryków (ale myślę o takich 15k PLN+) to wygląd. No jakbym się nie starał to widać, że to przeszczep (głównie mowa o baterii, niby mała bidonówka ale to jednak jak narośl na ciele...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 31 Stycznia Udostępnij Napisano 31 Stycznia Czy mogę kupić zestaw do konwersji roweru we firmie A ale baterię już w innej? To będzie pasować do siebie? Oczywiście jak bateria 48v to reszta sprzętu też na takie samo napięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiorek Napisano 5 Lutego Udostępnij Napisano 5 Lutego W dniu 31.01.2024 o 19:59, exor napisał(a): Czy mogę kupić zestaw do konwersji roweru we firmie A ale baterię już w innej? To będzie pasować do siebie? Oczywiście jak bateria 48v to reszta sprzętu też na takie samo napięcie. Tak, możesz. Ma się zgadzać napięcie i ewentualnie wtyczka (choć to oczywiście można przerobić). Zestawy do konwersji nie są „blokowane” jak firmowe sprzęty gdzie często sterownik silnika musi komunikować się z baterią po CAN żeby wszystko działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 26 Marca Udostępnij Napisano 26 Marca (edytowane) No i założyłem silnik 1000W do tandemu. Ograniczyłem Vmax do 40tu. Ale i tak za dużo jest. Muszę zjechać jeszcze niżej. Jechałem sam to można było się bujnąć tyle, ale to przesada. Ze synem z tyłu nie ma mowy o takiej jeździe. MOVIE.mp4 Edytowane 26 Marca przez exor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 1 Kwietnia Udostępnij Napisano 1 Kwietnia Młody sobie będzie robił. Ma dostęp do ogniw więc silnik, bmsa i sterownik zmieścić się powinien w 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi