Civic B16A - duperele
Witam, jak widać za oknem sezon powoli dobiega końca. Honda pewnie za jakiś czas pójdzie pod koc na działkę, ale nie śpimy i się zbroimy.
1. Narazie wg. mnie jest koza. Mimo tego że gwint itd itp ale nadkola tragicznie ocierają, szczególnie z tyłu. Civic ma też niestety taką przypadłość, że obniżając przód koło od strony kierowcy kładzie się bardziej niż od strony pasażera co sprawia problem przy koleinach. Jak wcześniej wspominałem tył ociera mi o nadkola z racji tego że felgi są za szerokie - 9j. Musiałem rozwiązać problem regulowanymi wahaczami, narazie na przód a w następnym miesiącu na tył.
2. Kolejny zakup to tarcze indiglo a`la SiR, jest to taka specjalna wersja Civica o oznaczeniu EM1 - wersja z silnikiem B16a2 (1.6 160KM) która wychodziła na Stany Zjednoczone. Chciałem zachować jak najbardziej oryginalne podświetlenie ale niestety okazało się że tych tarcz w żaden sposób nie przerobie - cóż, przeżyjemy ten jasny zielony kolor Moje są wyskalowane na obrotomierzu do 10tys i będą seryjnie podświetlane z góry
Zostaje dokupić inwerter do tarcz, pasek na nawiewy, tylne cambery i chyba przez zimę wystawię felgi - może ktoś będzie się chciał zamienić.
1 komentarz
Rekomendowane komentarze