leatz Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 Takie pytanie jak się tym jeżdzi, jak z awaryjnością. Czy silniki nadają się do LPG? Czy do 20 tyś znajdę coś dobrego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 Jeździłem II gen. Od nowości do 150 tys. km. Coś tam się psuło. Nie był tak pancerny jak CR-V II gen, którym zrobiłem 315 tys. km. od nowości przedtem. Duży z zewnątrz, ciasny i nieprzemyślany wewnątrz. Na gładkiej drodze OK. Dobrze jeździło się 2.0 dCi na równych ekspresówkach i autostradach ale najmniejsze nierówności i kolebie taczkowato jak jakiś pick-up. Niby pojemny na papierze bagażnik ale ciężko upchnąć w środku to co mieściło się w prawie o połowę mniejszym bagażniku CR-V. Słaby w terenie przez symulację szpery hamulcami. Duszą silnik i zamiast wyjechać z błota, zostaje się w nim. Osobiście nie kupiłbym tego auta. Aha, tylna klapa rdzewiała już miesiąc po wyjechany z salonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew7 Napisano 6 Maja 2016 Udostępnij Napisano 6 Maja 2016 Takie pytanie jak się tym jeżdzi, jak z awaryjnością. Czy silniki nadają się do LPG? Czy do 20 tyś znajdę coś dobrego? głośny, głośny.... przejedz sie i zwroc uwage na akustyke. z zewnatrz ok, ale komfort podrozowania powyzej 80km/h - akustyczny - jak w CC700, jesli masz z domu kilometr drogi z kałużami do asfaltu to OK, jak nie to odpuszczaj Naped 4x4 be zarzutu. jak chcesz suvem wozic bagaze to tylko outlander.... tutaj jak w kompakcie+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.