pietiaK
użytkownik-
Liczba zawartości
433 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O pietiaK
- Urodziny 04.11.1973
Profile Information
-
Imię
Piotr
-
Lokalizacja
Zabierzów&Kraków
-
Zainteresowania
guinness
-
Samochód
Focus mk2
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
pietiaK's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
12
Reputacja
-
https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=290187 Tu ktoś sam rozebrał i naprawił.
-
Mój Focus tez z 2008 r. fabrycznie ma lampy H1/H7. Jak dla mnie są bardzo przyzwoite i zupełnie mi wystarczają. Przy wymianie na halogenowe chyba musisz doliczyć przeróbki w instalacji, chyba że sam to ogarniasz, ja bym regenerował xsenony. Poszukaj tu https://forum.fordclubpolska.org/ podpowiedzi, pewnie ktoś przerabiał temat.
-
Znajomi maja kłopot z naprawą Volvo V50, może coś doradzicie: Mam problem z utrzymaniem ciśnienia oleju w volvo v50 1,6diesel, co wiąże się z zacieraniem turbiny!!! Już drugi raz po przejechaniu tylko 5 tys. km. turbina nadawała się regeneracji. Obecnie jest wyjęta siatka z przewodu olejowego zasilającego turbinę. Również wymieniony jest smok przy pompie olejowej oraz przepatrzone są wszystkie przewody olejowe (nie są pozapychane). Pojawił się problem z utrzymaniem ciśnienia oleju. Jest za wysokie na zimnym silniku: dochodzi do 5ciu atmosfer, a w serwisie Volvo Panowie podają, że powinno być ok. 3.3 atm. Na ciepłym silniku wg. informacji z serwisu Volvo powinno być 2.2 atmosfery, a jest powyżej. Co może być przyczyną takiej różnicy ciśnień oleju pomimo przeprowadzonych napraw?
-
> EVOLUTION SXR 5W40 / EVOLUTION 900 SXR 5W40 dzięki
-
> moim zdaniem powinieneś wrócić do dedykowanego oleju do tego silnika To auto kolegi nie moje. Jaki olej jest dedykowany dla tego silnika?
-
Renault Scenic II 2008 1.5dci (106KM) auto sprowadzone z Włoch. Wlany było olej Elf Competition 10w40 półsyntetyk, czy dla naszych warunków zimowych mozna go zamienić na syntetyczny Elf Evolution Sxr 5W40.