Skocz do zawartości

jaskowisnia

użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa; Łomża (coraz rzadziej)

jaskowisnia's Achievements

starszy motorowerzysta

starszy motorowerzysta (6/20)

0

Reputacja

  1. > Czemu chcesz się w to bawić? > Jak układ zapłonowy jest oddzielony od wtryskowego to moim zdaniem nie warto. Jak padnie Ci coś w > układzie wtryskowym to na 2 gen. pojedziesz, a na 4 - już nie ... > Monowtrysk dobrze chodzi na 2 generacji szczególnie na BLOSie z prostym komputerkiem typu AL604 lub > stag XL. O ile pamiętam to w tej generacji Polówki dla silników 1,4/1,6 już był jeden sterownik (ECU) dla kompleksowego sterowania silnika. A więc jak padnie ECU to i tak nie pojadę. Ale 15 lat temu elektronika do samochodów była zdecydowanie porządniej robiona, a nie tak jak teraz technologią montażu rodem ze sprzętu AGD, czy wręcz RTV i na lucie bezołowiowym A mnie po prostu zastanawia, czy oszczędności na paliwie będą na tyle duże, żeby płacić więcej za taką kombinację. Po prostu kiedyś miałem Golfa VR6 MkIII z gazem II gen. i to bydlątko żarło mi w mieście od 16 do 20l gazu w zależności od stylu jazdy. Natomiast Passat z takim samym silnikiem, ważący ok. 250-300kg więcej od Golfa palił 14-16l gazu. No ale z drugiej strony VR6 z wielowtryskiem i długimi kolektorami dolotowymi to zupełnie inna bajka od silniczka 1,6 na monowtrysku.
  2. > Jarnuty sa na tyle duze, ze jak sie do nich wjedzie to nie da sie przegapic tego warsztatu > Od kad tylko pamietam w Lomzy zawsze chwalono mac-rob na Senatorskiej, az pewnego razu ktos narobil > krzyku w necie. Znam te obie firmy, tych z Senatorskiej szkolił facet z Olsztyna, którego dobrze wspominam. W tej z Jarnut przez rok pracował mój kumpel (chyba 8 lat temu), on był oblatany w temacie, ale inni ludzie tam zatrudnieni - niekoniecznie. Czyli mistrzu znał się na temacie, a jego ludzie bywało odstawiali chałturę. Poza tym to jest Łomża, a tam bywam teraz bardzo rzadko. Może coś bliżej Mińska Mazowieckiego. A jak z tym mykiem z sekwencją do monowtrysku benzyny - nikt nic nie wie??
  3. 1. Poszukuję dobrego i uczciwego gazownika w okolicach trasy Siedlce-Mińsk Mazowiecki-Warszawa, lub trasy Mińsk Mazowiecki-Łochów-Ostrów Mazowiecka-Łomża. 2. Czy ktoś ma zainstalowany lub ma wiarygodne informacje o zastosowaniu sekwencyjnego wtrysku gazu do silnika na monowtrysku??
  4. Czy ktoś ma taką Pandolinę?? Jak długo rozgrzewa się taki silniczek w zimie (-10 - 20'C). Ślubna jeździła dwiema Pandami 1,1 (czyli benzyna nie diesel) i ten silniczek był pod tym względem rewelacyjny, po ok. 2-3 min. pracy na luzie (odskrobanie szyb) i przejechaniu 2-4 km był już rozgrzany. To praktycznie tak samo szybko jak w Golfie VR6, a to bydlątko to ma niezły piekarnik po maską.
  5. > Od 91 w silnikach na wtrysku jest pompa w baku Trochę żeśmy się nie zrozumieli, pompa była w zbiorniku, ale czy był dostęp do niej z bagażnika jak w np. Golfie MkIII. Miałem kiedyś Poldolota rocznik 1995 i o ile nie pomyliło mi się z innym samochodem to musiałem zdejmować zbiornik na kanale, żeby wymienić pompę.
  6. Czy w latach 1998-2001 zmieniono zbiorniki paliwa tak, aby dostęp do pompki paliwowej był od wnętrza bagażnika, a nie tak ja poprzednio, że samochód na podnośnik i cały zbiornik wyjmujemy....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.