Jump to content

Mik

użytkownik
  • Content Count

    251
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalny

2 Followers

About Mik

  • Rank
    leniwy kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Sosnowiec/Radzionków
  • Zainteresowania
    komputery, film, grzebanie przy samochodzie
  1. czyli jak? skad pociagnac zasilanie i pod co podpiec?
  2. > na 99,9% tak ano wlasnie nie mam wersje dynamic, wszystkie wiazki w aucie, podlaczylem silownik i przelacznik i nie dziala. i wiem, ze nie tylko ja tak mam. w ASO mi powiedzieli, ze niektore body nie obslugiwaly tego. w innym ASO mi powiedzieli, ze trzeba przeprogramowac body i dograc ta funkcje. i komu teraz wierzyc?
  3. spoko spoko. nie przeraza mnie ale najpierew sprobuje przykrecic ja do uchwutu do rynienki ta antene co mam to firmy Lemm 27Mhz 1,5m - dobre to to??
  4. > Za dużo na co? no wiesz 1,5 m bedzie mi sie gibalo na dachu > fatalny pomysł... no tez tak mysle, chyba jednak do rynnienki sprobuje uchwytem a jak nie to do dachu hmm tylko jak do rynienki to ktoredy kabel poscic???
  5. no tak. ale antena dziala najlepiej jesli ma dobra mase czyli jest przykrecona do dachu. tylko tak sie zastanawiam czy te 1,5 m na dachu to nia za duzo. a jakby tak do zderzaka z tylu przykrecic?? masy nie bedzie ale nie bedzie tez tak wystawala 73 i 88 - o to mi chodzilo, pamietam ze jeszcze jakie "bulinki" byly czy cos takiego
  6. > a nie mozesz jakiegos magnesu dac do tej anteny? ja mam tez antene > Alana 1.5 m i zamierzam ja zamontowac na jakims magnesiku do > mojej Fabki. a te magnesowki to nie rysuja lakieru??? kurde wolalbym dziure wywiercic zeby kabla nie bylo widac
  7. mam pytanie: polatalem po allegro i wpadl mi w oko Midland Alan 100 Plus. w domu mam jakas antene co jeszcze ojciec ja kupil do tira ale nie zamontowal i lezy. antena Magnum 1,5 metra. co myslicie o tym zestawie?? ma jezdzic na golfie 2. antena troche duza, trza bedzie albo do rynienki albo dziury wiertac. bo znalazlem tez na allegro antenke 33 cm ale nie wiem na jakie odleglosci to zbiera, ale chyba na niewielkie w porownaiu z taka 1,5 m
  8. heh. znam to wszystko bo siedzialem przez jakies 3 lata na cb stacjonarnym jeszcze za czasow podstawowki i szkoly sredniej pamietam, ze taki byl tlok na podstawowej 40 ze nie mozna bylo wolnego kanalu znalezc. potem pojawily sie radyjka z dziurami i wstegami. teraz troche mniejszy jest juz tlok. sam mysle o zalozeniu mobilki. pamietam tez ze jeszcze byly jakies pozdrowienia np: 88 czy cos takiego co oznaczalo buziaczki itp. pamieta to ktos??
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.