Skocz do zawartości

big_chief

użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

1 obserwujący

O big_chief

  • Urodziny 15.08.1985

Profile Information

  • Lokalizacja
    Rybnik, PL
  • Zainteresowania
    Trek 820 Antelope

big_chief's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. > To daj, proszę, znać jak wymienisz amory - co i jak, jakie dałeś i za ile, no i czy pomogło? > Ciekawe czy amory jako same amory, czy te gumy mocowania...? Odświeżę kotleta i napiszę jak to się u mnie zakończyło, choć raczej takie rozwiązanie nikogo nie usatysfakcjonuje. Otóż po zimie wymieniłem opony na letnie, a że mam drugi komplet kół, to robiłem to samodzielnie w garażu. Po wymianie stukanie całkowicie ustało i już od kilku kkm jest cisza (odpukać). Nie wiem czy pomogło podnoszenie auta lewarkiem, czy może bujanie w przód i w tył na ręcznym, które musiałem przeprowadzić, bo koła były zapieczone na piastach. Z początku myślałem, że stuki szybko wrócą albo że po prostu nie wjechałem jeszcze w odpowiednią dziurę żeby je usłyszeć, ale duży przebieg zrobiony od "naprawy" daje nadzieję, że będzie już ok.
  2. Witam. Mieszkam w takim miejscu, że codziennie jadąc do pracy przejeżdżam przez torowisko. Prawie za każdym razem po zjechaniu z torowiska silnik krztusi się kilka razy zanim auto zacznie normalnie przyspieszać. Czasem zakrztusi się od razu, a czasem dopiero po chwili, gdy silnik ma już prawie 2k obrotów. Check się nie zapala, ASO twierdzi że nie ma w pamięci żadnych błędów. Co może być przyczyną? Świece i filtr powietrza wymienione. W innych miejscach nie zauważyłem tego zjawiska.
  3. > Chodzi o model T255, 12 16V 84KM. Autem jeździ mój tata, styl jazdy ma taki sam od lat no i w > poprzednich autach nic się nie działo ze sprzęgłem. Dlatego trudno mi uwierzyć żeby to była > jego wina. A jeżeli tak, to wygląda na to ze te aveo to strasznie delikatne autka. Może właśnie tu tkwi problem. Swego czasu żaliłem się na forum, że ten silnik strasznie długo schodzi z obrotów i przy zmianie biegów trzeba to uwzględniać żeby właśnie nie zużywać nadmiernie sprzęgła. Ostatecznie po wypowiedziach kolegów i panów z ASO uznałem że TTTM i się przyzwyczaiłem, ale jeśli Tata rzeczywiście nie zmienił stylu jazdy po poprzednim aucie, w którym silnik zachowywał się "normalnie" (tj. bez podtrzymania obrotów) to kto wie, czy nie upalił przez to sprzęgła.
  4. Nie wiem, jak to zrobili w ASO, bo nie było mnie przy badaniu. W SKP było badanie na trzepaku. Na amortyzatorach nie widać żadnych wycieków, sprawność też mają przyzwoitą (choć nie pamiętam dokładnych wartości). Dokładnie nie wiem jak diagnosta stwierdził luz. Wkładał łapsko pod błotnik w trakcie "trzepania".
  5. > Rozładowaliśmy cały bagażnik, wlazłem do niego, jechaliśmy - łupie niesamowicie, nawet na małych > dziurach. Coś jakby dźwięk jakby wydech o coś walił, ale ruszany z zewnątrz o nic nie wali, > nawet mocno. Mam w Aveo te same objawy i podobny przebieg. W SKP i ASO stwierdzono luzy w obu amortyzatorach. Auto jeszcze nienaprawione, więc na 100% nie mogę potwierdzić słuszności tej diagnozy.
  6. Radzę uważać z przywożeniem własnych materiałów, trzeba się najpierw upewnić, że nie będą robili problemów. Ja przywiozłem swój olej - pełny syntetyk, Castrol i okazało się, że i tak muszę kupić olej od aso, bo na tym castrolu dopatrzyli się napisu, że jest polecany przez Volkswagena i ich zdaniem, skoro jest polecany przez VW to nadaje się do VW, a nie do chevy i jak będę chciał, żeby mi go wlali, to wleją, ale zabiorą gwarancję na silnik. No ale jak kolega ma olej GM to chyba nie będzie problemu. Castrola sprzedałem na allegro i byłem w plecy dodatkowe 50PLN
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.