Skocz do zawartości

widmoboy

użytkownik
  • Liczba zawartości

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Dobrzeń Wielki
  • Samochód
    Peugeot 407 1.6 HDI

widmoboy's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. > Tak elektryczny. > Zaślepię go na próbę i powinno wyjść czy to z tego układu. No i zaślepiłem, efekt połowiczny bo nie podkapca przy lekkim przyspieszaniu ale przy pedale w podłodze jest siwo. Teraz pytanie, mam nalatane 270 kkm, czy uzyskam teoretyczne spalanie przy takim przebiegu, czy to tylko moje marzenie ? Szukam kogoś kumatego w temacie silników HDi w Opolu i okolicach. Może ktoś zna kogoś takiego?
  2. > A EGR masz elektryczny czy podciśnieniowy ? pod tym kątem sugerowałem kontrole układu podciśnienia. Tak elektryczny. Zaślepię go na próbę i powinno wyjść czy to z tego układu.
  3. > Sprawdź instalację podciśnienia, może coś się spadło lun zapchało Układu nie sprawdzałem, ale sztanga od turbo reaguje na zdjęcie przewodu. Najpierw chciałbym dojść, czy dobrze interpretuję wskazania Diagboxa w powiązaniu przepływki z EGR.
  4. > A może masz gdzieś nieszczelność w dolocie i powietrze ucieka? Sprawdzał mechanik, ja też już szukałem i jest ok. Czkam na zaślepkę EGR i będę wiedział co jest.
  5. Witam wszystkich Niestety mam problem i potrzebuje porady. Mój Bulgot z silnikiem 1.6 HDi 110, niee zgłasza żadnych błędów a okresowo traci moc i kopci na czarno. Zrobiłem test, jazda z lapkiem na kolanach z podglądem w Diagboxie. Z pomiarów wynika,że przepływomierz zawyża "zmierzony wydatek powietrza" ale nie cały czas. Przy spokojnej jeździe jest tak samo jak " wartość zadana wydatku powietrza". Wskazania się rozjeżdżają gdy lekko przyśpieszam jak również wciskam pedał w podłogę. Te rozjechane wskazania wpływają na EGR który komunikuje w tedy "Wartość RCO elektrozaworu recyrkulacji spalin Wartość niewłaściwa ". Gdy znowu mpp się pokrywa z wartością zadaną, EGR ożywa. Dodam,że po odpięciu przepływki, jakby się lepiej zbierał, nie wiem czy EGR się zamyka, bo jest wartość niewłaściwa. Za to jest "Kopiowanie położenia EGR 0% " EGR był czyszczony ze 20kkm ale wyglądał na dobry. Teraz pytanie, czy mpp ma jakąś zwłokę w działaniu? I czy ja dobrze interpretuję wskazania ? Pozdrawiam
  6. Tu jest dość dobrze pokazane co i jak w temacie. Co do szczegółów technicznych, to nie pamiętam jakie mogą być różnice ale było coś 10-12% między najgorszym pomiarem a najlepszym. > A jak się robi taki test? > I przy jakich wynikach uważa się, że wtryski są zużyte?
  7. Zrobiłem test przelewów i chciałbym podzielić się wynikami, proszę o ocenę i sugestie co do stanu wtryskiwaczy. Test trwał 2 min 30 sek na jałowo z krótkim podniesieniem obrotów do 2k 30 ml 38 ml 32 ml 32 ml
  8. Wrócę do tematu bo mnie dalej zastanawia. Sprawdziłem w PP różnicę ciśnień i ma 4mBar przy wolnych obrotach a 16 mBar przy 2k . Co to mówi o stanie filtra?
  9. Wygląda na to że znalazłem winnego lekko przetarty przewód przed przepustnicą, ocierał o śrubę mocującą czujnik od Fap-a . Podciśnienie wygląda na ok.
  10. > Ja piszę o PODCIŚNIENIU a nie rurach turbo. > Cienkie rurki sztywne na przemian z gumowymi, Właśnie na tych połączeniach rodzą się problemy Wiem, piszę o tym co zdąrzyłem sprawdzić do tej pory. Teraz wezmę się za podciśnienie.
  11. > Posprawdzaj wszystkie rurki podciśnienie związane ze sterowaniem turbiny. > Muł od dołu to właśnie ten problem Sprawdziłem przewody na długości od turbo do przepustnicy i twardnieją dość znacznie ale przy powrocie z obrotów jest odgłos tak jak by czkawki . Zna ktoś dobrego mechanika od hdi w okolicach Opola?
  12. Mam nietypowe pytanie czy 1.6 HDi 110 kucy w budzie 407 SW jest z natury zamulony czy może mu coś dolegać. Wiem że to nie F1 ale coś śmigać powinien po wdepnięciu w podłogę, czuć że się zbiera ale tez nie powala. Dodam że teraz ma 250 kkm i zero błędów.
  13. Tak o to mi chodzi, na mieście wypala co ~ 250-300 km i 580 km w trasie, ilość dawki do 44g. Próbowałem znaleźć w PP stan całkowity ale kalkulatory odnoszą się do młodszych roczników i mam sobie określić stan po przebiegu -249 kkm. > % zapchania sadzą. > Czyli, jak rozumiem, chodzi Ci o stopień zapchania filtra cerem. Od tego jest "ilość > wstrzykniętego dodatku" podana w mg, która pokazuje ile wstrzyknięto ceru od ostatniego > zresetowania tego licznika. Wg mnie najlepiej ocenisz "stan FAP" po przebiegu pomiędzy > wypaleniami - im większy tym lepszy stan.
  14. Dzięki, poszukam dalej w takim razie . > To jest informacja pomiędzy wypalaniami, oprócz niej masz też km od ostatniego i średnią z > ostatnich 5 wypalań. > Na dole lub w innej zakładce (nie pamiętam) jest info o stanie FAPa, oraz przebieg do wymiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.