Jump to content

ANDPOL

użytkownik
  • Content Count

    1647
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3d 20h 38m 11s

2 Followers

About ANDPOL

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Łódź

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Szrot przeszedł badanie bez problemu. Co do daty to doniesienia internetowe są nieprawdziwe i nie miałem racji. Termin następnego badania liczy się w dalszym ciągu od dnia wjechania na SKP. I jest to stan na dzisiaj.
  2. Jakby coś (odpukać) z silnikiem to nie będą mogli zrzucić winy na Twój olej.
  3. Skoro samochód jeszcze na gwarancji to niech ASO leje swój.
  4. Nieprawda. Rok od daty wpisanej w DR.
  5. Dobrze, regulowałeś, czy sprawdzałeś? Jakie były luzy?
  6. SC 1,1 MPI ktoś regulował luz zaworowy? Przy jakim przebiegu? Jakie były luzy? Komuś wypaliło gniazda zaworowe? Silnik starego typu z 2002 roku, bezkolizyjny.
  7. Jak Ci cieknie olej to zmieniasz samochód? No tak, zapomniałem, że to AK....
  8. Na szczęście to nie Ty będziesz o tym decydował. Jak 18 lat to od razu musi być szrot? W zeszłym roku kuchenka gazowa miała baaardzo dobre wyniki spalania. Nawet diagnosta był zdziwiony. Teraz pewnie będzie gorzej...
  9. Jak to się mówi, auto jeździ, skręca, hamuje. Blacharsko też nie najgorzej. Musi być sprawne bo pracuje na siebie. W zaszłym roku tak mi diagnosta przetrzepał (łącznie ze spalinami), że byłem w szoku. W dobie nagonki na eko różnie może być, tym bardziej, że ostatnio wywala jakiś błąd ze składem mieszanki i ciężko dojść o co chodzi. Dodatkowo leje olejem spod rozrządu bo panom mechanikom przy wymianie rozrządu nie chciało się zdejmować kół pasowych i wymienić uszczelniaczy. Też miałem spoko diagnostę. Jak był nawet jakiś niewielki luz to mówił, żeby dojeździć do wiosny bo teraz to nie warto naprawiać. No, ale teraz obsada się zmieniła.
  10. Właściciel się domyśla, do czego diagnosta się może dop.. .Właściciel nie ma np. analizatora spalin. Jakby właściciel chciał doprowadzić auto do stanu doskonałego to taniej byłoby zezłomować. Auto w tym roku jest pełnoletnie i od 10 lat robi za kuchenkę gazową. Wartość mniej więcej nowej instalacji LPG. Jeśli silnik nie będzie spełniał sr-eko norm to inne drobniejsze naprawy nie mają najmniejszego sensu i auto idzie na żyletki. Mocno się zastanawiałem, czy pchać do niego nową butlę.
  11. Pojechałem na najbliższą stację, jaka była po drodze, więc wszystko jest możliwe. W pierwszej chwili się zastanawiałem, czy mi nie włożyli większej butli.
  12. "Usterki z grupy 2. i 3.dyskwalifikują pojazd do dalszej jazdy, a kierowca będzie zobligowany do ich usunięcia w okresie 14 dni i ponownego wykonania badania pod ich kątem"
  13. Tylko, że usterki istotne (14 dni) to też wynik negatywny i pojazdem nie wolno się poruszać po drogach?
  14. No właśnie, kiedyś. Teraz, jak jest połączenie z CEPiK to chyba każde badanie jest tam od razu zapisywane? Pytanie, czy jest to online? Czy to co pisze diagnosta jest od razu w systemie?
  15. Zawsze jeździłem kilka dni przed terminem, żebym miał czas, jakby coś niespodziewanego wyszło. Teraz, jak SKP mają? połączenie z CEPiK to każde badanie jest online?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.