Jump to content

ANDPOL

użytkownik
  • Content Count

    1792
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    5d 2h 47m 22s

2 Followers

About ANDPOL

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Łódź

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W kolejności.0,45/0,40/0,32/0,37/0,37/0,37/0,32/0,37 Jak widać wszystkie ssące w normie powyżej 0,30. Wydechowe trochę poniżej normy, ale delikatna podmiana płytek i żaden nie zszedł poniżej 0,35. Żeby było ciekawiej, auto ostatnie 150 tys przejechało na LPG.
  2. No to lipa. Jakaś super, hiper przyczepna ta farba by musiała być. Trzeba by zrobić próbę.
  3. Trzeba to najpierw pomacać. Jak jest pomalowane lakierem na wysoki połysk to się nie będzie trzymać.
  4. 2-gie tankowanie również nie odbił. Wskaźnik pokazuje poza zakresem. Zaczekam jeszcze do następnego
  5. Szrot przeszedł badanie bez problemu. Co do daty to doniesienia internetowe są nieprawdziwe i nie miałem racji. Termin następnego badania liczy się w dalszym ciągu od dnia wjechania na SKP. I jest to stan na dzisiaj.
  6. Jakby coś (odpukać) z silnikiem to nie będą mogli zrzucić winy na Twój olej.
  7. Skoro samochód jeszcze na gwarancji to niech ASO leje swój.
  8. Nieprawda. Rok od daty wpisanej w DR.
  9. Dobrze, regulowałeś, czy sprawdzałeś? Jakie były luzy?
  10. SC 1,1 MPI ktoś regulował luz zaworowy? Przy jakim przebiegu? Jakie były luzy? Komuś wypaliło gniazda zaworowe? Silnik starego typu z 2002 roku, bezkolizyjny.
  11. Jak Ci cieknie olej to zmieniasz samochód? No tak, zapomniałem, że to AK....
  12. Na szczęście to nie Ty będziesz o tym decydował. Jak 18 lat to od razu musi być szrot? W zeszłym roku kuchenka gazowa miała baaardzo dobre wyniki spalania. Nawet diagnosta był zdziwiony. Teraz pewnie będzie gorzej...
  13. Jak to się mówi, auto jeździ, skręca, hamuje. Blacharsko też nie najgorzej. Musi być sprawne bo pracuje na siebie. W zaszłym roku tak mi diagnosta przetrzepał (łącznie ze spalinami), że byłem w szoku. W dobie nagonki na eko różnie może być, tym bardziej, że ostatnio wywala jakiś błąd ze składem mieszanki i ciężko dojść o co chodzi. Dodatkowo leje olejem spod rozrządu bo panom mechanikom przy wymianie rozrządu nie chciało się zdejmować kół pasowych i wymienić uszczelniaczy. Też miałem spoko diagnostę. Jak był nawet jakiś niewielki luz to mówił, żeby dojeździć do wiosny bo teraz to nie warto naprawiać. No, ale teraz obsada się zmieniła.
  14. Właściciel się domyśla, do czego diagnosta się może dop.. .Właściciel nie ma np. analizatora spalin. Jakby właściciel chciał doprowadzić auto do stanu doskonałego to taniej byłoby zezłomować. Auto w tym roku jest pełnoletnie i od 10 lat robi za kuchenkę gazową. Wartość mniej więcej nowej instalacji LPG. Jeśli silnik nie będzie spełniał sr-eko norm to inne drobniejsze naprawy nie mają najmniejszego sensu i auto idzie na żyletki. Mocno się zastanawiałem, czy pchać do niego nową butlę.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.