Skocz do zawartości

Darcolo

użytkownik
  • Liczba zawartości

    515
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Imię
    Dariusz
  • Lokalizacja
    okolice Krakowa
  • Zainteresowania
    sport, motoryzacja
  • Samochód
    Fiat Linea T-jet, Seicento 1.1 mpi, Lancia Ypsilon 1.2

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Darcolo's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

7

Reputacja

  1. Próba drogowa wypadła pomyślnie.
  2. Wymieniłem pompę hamulcową i pedał hamulca zachowuje się poprawnie- łapie ostro w środku skoku. Jutro próba drogowa i będzie wszystko jasne.
  3. Nie ma ABS-u. A czy "puchnięcie" przewodu jest wyraźnie widoczne (organoleptycznie) czy też można przeoczyć ten fakt (nigdy w życiu nie widziałem na własne oczy puchnięcia przewodu hamulcowego więc jest to dla mnie temat mało znany).
  4. Obserwowałem- i nie ma śladów puchnięcia. W kwestii konieczności odpowietrzania- pompowanie pedałem hamulca nie powoduje żadnych zmian więc chyba pozostaje pompa hamulcowa.
  5. Witam. Jak wciskam nożny- to pedał od razu idzie w podłogę i hamuje prawy przód. Lewy przód nie hamuje prawie nic. Wycieków brak, płynu hamulcowego nie ubywa, brak objawów zapowietrzenia (lewe przednie odpowietrzałem- bez efektów). Od czego zacząć?
  6. Witam. Mam seja mpi z 2001 r. z licznikiem elektronicznym. Przebieg - 306 kkm i rośnie dość szybko. Na forum wyczytałem, że już mogę zacząć się bać bo po osiągnięciu 350 kkm licznik prawdopodobnie straci możliwość liczenia kolejnych kilometrów. Co robić w tych okolicznościach, na co się przygotować?
  7. Kiedyś w PI 75 KM winny braku wolnych obrotów był czujnik temperatury. Jednak o ile pamiętam świeciła się też kontrolka.
  8. Darcolo

    Cieknie ...

    A jednak mieliście rację- puszczał uszczelniacz na wałku rozrządu. Dzięki za podpowiedzi.
  9. Darcolo

    Cieknie ...

    Faktycznie cieknie niewiele. Zrobiłem taki myk, że pod misą umocowałem materiał, aby nie było plam z oleju pod samochodem. No i teraz olej minimalnie cieknie po ... nadkolu i kapie tak z przedniej części nadkola- koło filtra oleju. Wydaje się, że to może być faktycznie uszczelniacz na wałku rozrządu. Jeszcze łudzę się, że może spod dekla zaworów (mam dekiel na 4 śruby więc szczelny on nie jest), ale w takiej ilości dekiel chyba by nie puszczał ... W każdym razie chyba jestem gotów do walki z tym wyciekiem.
  10. Darcolo

    Cieknie ...

    Oki, dobry trop- gdyż tak naprawdę, to nie wiem na 100 % którędy cieknie. Co prawda misa nie jest ori, bo mi skorodowała i musiałem ją zerwać a następnie wkleić nową- ale to było 8 lat temu i dotąd nie ciekło. Natomiast jeżeli cieknie przez uszczelniacz wałka rozrządu- to będę prosił o podpowiedź- czy gwint na kole wałka rozrządu jest normalny czy lewy?
  11. Darcolo

    Cieknie ...

    Dzięki. A o jaki oring chodzi i gdzie on jest? I czy 50 ml raczej wystarczy?
  12. Witam. Od jakiegoś miesiąca cieknie lekko w okolicach koła pasowego (SC 1.1 mpi). W związku z tym mam kilka pytań przygotowawczych przed walką z wyciekiem. Może to być misa olejowa (na łuku)- i w związku z tym: a) jakie loctite zastosować- coś sobie przypominam, że 5910 jest odpowiednie, ale nie mam pewności; b) ile tego szczeliwa potrzeba na solidne wklejenie (wystarczy 50 ml czy kupić więcej?); c) wkleić starą misę czy lepiej szarpnąć się na nówkę i wkleić od razu nówkę?, d) jeżeli cieknie przez uszczelniacz na wale, to muszę odkręcić śrubę od koła rozrządu a nie jestem pewien jaki ma ona gwint- normalny czy też lewy?; e) po unieruchomieniu koła i wału jak lepiej tę śrubę (od koła rozrządu) będzie szarpnąć- ręką czy elektrycznym kluczem udarowym? f) jeżeli o coś nie zapytałem a powinienem- dajcie znać- każda rada mile widziana.
  13. Darcolo

    Skaner OBD2

    Porsche też dołączyło do Dieselgate i fałszowania pomiarów toksyczności spalin. Ciekawe jaką/ którą normę spalin spełniały te nowe niemieckie auta?
  14. Darcolo

    Gumy w sprężyny

    Aż dziwne, że nikt nie doradził zmierzyć nacisku na oś. Tutaj może być klucz do rozwiązania zagadki, czy producent zaoszczędził czy zawieszenie jest jednak przeciążone.
  15. Jeden jest z takim " pseudo- minifilterkiem" i ten bywa uciążliwy- czasem przez niego (i ten minifilterek też) 900-tki nie chcą odpalać albo nie trzymają obrotów itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.