Skocz do zawartości

mmaszy

użytkownik
  • Liczba zawartości

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mmaszy

  • Urodziny 23.07.1978

Retained

  • postmajtek

Profile Information

  • Lokalizacja
    Nowa Sól
  • Zainteresowania
    music compo, audio, rower, dieta ehehehe, troche elektroniki, automatyki i informatyki

mmaszy's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Witam posiadaczy francuzów Jestem tu gościnnie. Koleżanka oddała mi samochód do naprawy po mechanikach. Mechanikiem nie jestem ale przyczynę znalazłem i usunąłem i wyskoczyła druga. Auto dostałem porozbierane. Samochód: Peugeot 207 1.4 hdi chyba 2008 rok. Objawy. Auto ciężko paliło. Po odpaleniu gasło. Kilka razy kręcenie aż załapało. Mechanik 1 - coś tam dłubał przy EGR - koszt 400 pln Pomogło na kilka dni lecz problem się spotęgował - teraz już pompowanie paliwa nie pomaga (pompką) Mechanik 2 - dłubał miesiąc - efekt. Wymieniona pompa paliwa, sprawdzane wtryskiwacze, grzebane filtry, rozbierany smok paliwa w baku itp itd. - kosz 2000 PLN jakie są efekty. Auto ma te same problemy. Znalazłem przyczynę. Przetarte przewody paliwa - podobno norma - koszt naprawy 165 pln tyle za nowe tureckie dałem powymieniane uszczelnienia przy wtryskiwaczach (na trójnikach powrotu) - (te zielone oringi) z jednego się sączyło. - 19pln Wymieniłem jeden trójnik przelewowy bo jeden mechanik chyba go zwichrował. - 19 pln Wycieków żadnych brak Samochód pali. Zostawiłem na kilka godzin. Przychodzę - kręcę - pali od razu. Myślę se naprawiłem. działa Układam węże paliwowe te pod filtrem aby znowu się nie przytrafiło, układam tę listwę z kablami do wtrysków, od niej idzie wiązka do czerwonej wtyczki pod EGR. Poruszyłem ten kabel i auto umarło. Kręcę, kręcę - i nic. Masakra. Poruszyłem znowu - auto odpaliło. teraz mam teorię taką ze 1 mechanik przy naprawie egr zjebał ten przewód Samochód zaczął czasem odpalać a czasem nie. Drugi szukał wiatru w polu a problemem były przewody paliwowe - masakra. Teraz mam kilka pytań bo auto dotarło do mnie w rozsypce. Potrzebuje dowiedzieć się do czego idzie ten kabel że jest on tak wrażliwy - zdjęcie z czerwoną wtyczką. Poza tym mam jeszcze dwie wtyczki niezidentyfikowane. Widoczne na innym zdjęciu. Jedna z nich idzie do tego czujnika przykręconego do obudowy filtra powietrza (taki czujnik z rurką) - Jedna wtyczka szara a druga niebieska i problem z tym że i jedna i druga pasuje do złącza. Która idzie do czujnika i wobec tego gdzie ta ostatnia ma być podłączona? W załączniku przesyłam zdjęcia. Na czerwono zaznaczona ta felerna wtyczka idąca gdzieś pod EGR Na żółto to wtyczki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.