Jump to content

simko1

użytkownik
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0 Normalny

About simko1

  • Rank
    nauka jazdy

Profile Information

  • Lokalizacja
    Brzeszcze k\Oświęcimia
  1. > Ja bym zostawił cały zestaw Wymiana jednego z dwóch łożysk może > tylko niepotrzebne kłopoty wywołać. > Ewentualnie smar wymienić (uzupełnić) i jazda A smar jakiś konkretny(grafitowy lub ten biały?) czy ŁT-43 wystarczy
  2. > Przeciętnie 20 złotych kosztuje ściągnięcie i nabicie łożysk na > prasie. Nie wiem, czy opłaca się ryzykować uszkodzenie > wielokrotnie droższej piasty i łożysk > Nie zapomnij o tym, że należy zastosować tę tulejkę, która jeździła > na aucie - nowa może nie pasować (nawet z fabrycznego > zestawu)... Rozumię tulejkę ściągnąłem(zostaje wymiar ma 14) ale zostało łożysko z bieżnią na piaście i drugie łożysko z bieżnią w zwrotnicy-to wyciągnę,ze zwrotnicy, i do mechanika na prasę dam do nabicia nowe a co z tym na piaście też do mechanika żeby przeprasował? J
  3. > klik warto zobaczyc i poczytac Przecztałem wcześniej kilka razy i jakoś nie znalazłem tam odpowiedzi jak wybić łożysko zewnętrzne i tulejkę dystansową.Nie chcę być złośliwy ale ciekaw jestem czy nie doczytałeś mojego pytania czy nie czytałeś całego tematu do którego podałeś mi linka bo w nim nie ma nic jak ściągnąć tulejkę i łożysko zew. Potrzebuję konkretnej odpowiedzi jak wybić w/w elementy.
  4. więc tak w zwrotnicy zostaje jedno łożysko i uszczelniacz -nie widzę problemów z jego wyjęciem(chyba że jest inaczej to proszę pisać) gdyż łożysko siedzi tam w miarę luźno. Na piaście pozostało:uszczelniacz zewnętrzny łożysko i tulejka dystansowa. Jak to rozebrać?Da radę w garażu?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.