Jump to content

LiteThat

użytkownik
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0 Normalny

About LiteThat

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Lokalizacja
    Żywiec
  1. > Ze schematu wynika że pod pin oznaczony + (plusem) Widzę że centralny nie jest zasilany przez > przekaźnik tylko idzie przez 2 bezpieczniki. Jeden główny ten za akumulatorem i kolejny juz > dedykowany tylko pod centralny zamek. No przekaznik przyszedl sprawdzilem wszystko ladnie dziala. Przed wlozeniem mechanizmu centralnego warto go jak byl uzywany jak moj jeszcze ladnie wyczyscic benzynka i nasmarowac. Po czym nawet drzwi lzej sie zamykaja Dziekuje za pomoc temat jest do zamkniecia
  2. > Ze schematu wynika że pod pin oznaczony + (plusem) Widzę że centralny nie jest zasilany przez > przekaźnik tylko idzie przez 2 bezpieczniki. Jeden główny ten za akumulatorem i kolejny juz > dedykowany tylko pod centralny zamek. Zrobilem tak jak na schemacie szybek i dziala a co do centralki to po podlaczeniu stalego plusa do 30 na przekazniku od szyb pojawilo sie tez napiecie stale na bezpiecznik 15 a centralnego. Jak dojedzie mi przekaznik okarze sie czy dziala.
  3. Jutro zabieram sie za ta instalke czyli tego stalego plusa. Dzis mialem juz miec dostarczony przekaznik od centralki ale nie doszla paczka (pocztex...) wiec pewno po weekendzie bedzie. Co do instalki mam juz bezpiecznik na przewodzie bedzie to zasilanie szyb I centralki? A i gdzie podlaczyc stalego plusa tzn pod ktory pin centralki w kostce od centralnego zamka tak bym w poniedzialek mogl juz tylko wlozyc przekaznik I patrzec jak smiga
  4. > Nie wiem czy Cie dobrze zrozumiałem bo piszesz bez jakikolwiek znaków przestankowych i nie łączysz > słów w zdania. Zaznacz jakimś kolorem (na schemacie ktory wkleilem), elementy które masz w > swojej instalacji. Wtedy dojdziemy do tego co Ci brakuje i jak to ogarnąć. > Tam trzeba dołożyć dodatkowe gniazdo na bezpiecznik. Dopina się to na zatrzask do istniejących > gniazd bezpieczników. Jak na domowym kompie znajde foto to wieczorem wkleje o czym mówię > edit: > coś takiego znalazłem > dodatkowo wiem że u siebie dokładałem też bezpiecznik tuż przy
  5. > Mówisz o bezpiecznikach F2 (szyby) i F1 (centralny)? Do nich nie dochodzi napięcie? > Mi nie wywalało jak montowałem. Może za słaby bezpiecznik tam masz? F2 to 25A > Zacznij od tego że na przekaźniku od szyb (103) na styku 30 ma być stałe +12V. Jak nie ma to połącz > bezpiecznik nr 64 z pinem 30 przekaźnika 103. (tylko podłącz do odpowiedniej nogi bezpiecznika > - do tej gdzie znika +12 jak wyciągniesz bezpiecznik) tak do tych obu bezpiecznikow napiecie nie dochodzi chociaz jak widzialem po rozkreceniu kabinowej skrzyneczki z bezpiecznika od szybek jest mostek n
  6. > Mówisz o bezpiecznikach F2 (szyby) i F1 (centralny)? Do nich nie dochodzi napięcie? > Mi nie wywalało jak montowałem. Może za słaby bezpiecznik tam masz? F2 to 25A > Zacznij od tego że na przekaźniku od szyb (103) na styku 30 ma być stałe +12V. Jak nie ma to połącz > bezpiecznik nr 64 z pinem 30 przekaźnika 103. (tylko podłącz do odpowiedniej nogi bezpiecznika > - do tej gdzie znika +12 jak wyciągniesz bezpiecznik) do bezpiecznika centralnego 15 A i do szyb 25 A napiecie nie dochodzi to samo jesli chodzi o pin nr 30 przekaznika. Pin po stacyjce bodajrze 86 podaj
  7. > Temu właśnie kolega pisze coby się zapoznać ze schematem... tam wszystko jak na talerzu... pytanie > główne czy jest zasilanie obwodów dodatkowych z bezpiecznika, ba czy jest w ogóle ten > bezpiecznik w komorze (w SPI oznaczenie JB/2 w skrzynce za akumulatorem...) > Osobiście naprawdę jeśli jak sam pisałeś "est to dla mnie nieco skomplikowane" bez urazy, ale na > Twoim miejscuoddał bym to w ręce elektryka... Łączenie na chybił trafił może się skończyć > spaleniem... w najlepszym możliwym przypadku bezpiecznika... > Zasilanie na pinie 30 podstawki przeka
  8. > widać że nie masz pojęcia jak działa przekaźnik może rzeczywiście pójdź do elektryka albo > przynajmniej chociaż zapoznaj się ze schematem jak to fabryka robiła. Jak u siebie to > podłączałem z 5-6 lat temu to wszystko się w 100% zgadzałao ze schematami > PS. Sprawdzałeś czy posiadasz wszystkie 3 bezpieczniki? > PS2. Jak się doczytasz dobrze w schematach to się jednak przekonasz że fiat dobrze połączył i nawet > kolory kabli się nawet zgadzają. Fakt że czasem czegoś nie ma bo akurat ta wersja tego > wyposażenia nie miała ale w 99% się wszystko zgadza
  9. > widać że nie masz pojęcia jak działa przekaźnik może rzeczywiście pójdź do elektryka albo > przynajmniej chociaż zapoznaj się ze schematem jak to fabryka robiła. Jak u siebie to > podłączałem z 5-6 lat temu to wszystko się w 100% zgadzałao ze schematami > PS. Sprawdzałeś czy posiadasz wszystkie 3 bezpieczniki? > PS2. Jak się doczytasz dobrze w schematach to się jednak przekonasz że fiat dobrze połączył i nawet > kolory kabli się nawet zgadzają. Fakt że czasem czegoś nie ma bo akurat ta wersja tego > wyposażenia nie miała ale w 99% się wszystko zgadza
  10. > Jeśli to jest fabryczna instalacja to nie ma co tam przekładać, moja dobra rada - zaprzyjaźnić się > z elektrykiem... tu nie ma co próbować metodą prób i błędów... > A co do problemu jeśli jest to fabryczna instalacja, ale szyb nie było montowanych to może nie być > bezpiecznika JB/2 i zasilania na pinie 30... > Tak czy siak oddał bym to w ręce elektryka jeśli kolego masz zamiar działać metodą prób i błędów... Z tego co pamietam to na 86 przychodzi plus po stacje
  11. > Pierwsza i podstawowa rzecz w tym momencie - tak się nie łączy > Ale jeśli przy takich połączeniach i jednym (85 z 87) i drugim (86 z 87) szyba działała radzę i to > dobrze radzę udać się z tym problemem do elektryka - instalacja jest nieprawidłowo > podłączona... > Piny 85 i 86 to sterowanie, nie zasilanie urządzenia Wezme I poprzekladam piny zobacze co sie bedzie dzialo. Ogolnie to teraz widze jaka fiat odpier... maniane nic nie jest tak jak powinno. A Auto mam od nowosci
  12. > Tak, to jest to Ok to sobie zamowie a powiedz mi bo mam kolejny problem tym razem z elek szybami wpiolem ten przekaznik nowy i nic nie dzialaja szybki a jak podpinam kabelkiem bezposrednio 85 lub 86 i 87 to działa tylko jak dluzej przytrzymam przycisk to korek leci
  13. > Tak wygląda klik > Oznaczenie musiałbym sprawdzić w aucie ale to nie dzisiaj. Witam to ma byc takie cos ? Bo obok tej kostki na przekaznik sa jeszcze 2 puste wtyczki tylko nie wiem po co http://allegro.pl/przekaznik-zamka-centralnego-fiat-a727-7790794nowy-i5058299093.html
  14. > Jeśli to nie pilne,tzn "na wczoraj" to jutro postaram się sprawdzić No ok a jak masz elektryczne szyby to tez sprawdz jaki tam jest przekaznik bo tez potrzebuje
  15. SprAwdzilem I tak jak pisales jest ta kostka bez przekaznika. A jaki ten przekaznik od centralki ma oznaczenie?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.