Skocz do zawartości

KuSh

nowicjusz
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Przeworsk
  • Zainteresowania
    Elektryka, Elektronika, Modelarstwo, Motoryzacja.
  • Samochód
    Opel Astra f 1.4 1994r 44kw 60km

KuSh's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/20)

0

Reputacja

  1. Dziś się bawiłem trochę z tym sprawdzałem napięcia niby na module zapłonowym wszystko jest git jedyne co mnie martwi to że na wtyczce pomiędzy 2 a masą jest około 2Ohmy, na hallu mierząc 1-3 jest napięcie akumulatora, ale 2-3 powinno być 11,5V a jest 0,5V(może dla tego że nie kręciłem wtedy silnikiem), wtryskiwacz na krótko sprawdzony z akumulatorem i cyka. Po ponownym spięciu tego wszystkiego w całość postanowiłem sprawdzić czy jest iskra i ku mojemu zdziwieniu auto odpaliło ale melodia silnika to już nie ta sama co przedtem: https://www.youtube.com/watch?v=EacmRbM5Xj8
  2. Auto to Opel astra f 1.4 8v 19994r Założony był loveco(nie sterował niczym, śruba) gazem sterował 198di przełączał benzyna gaz poprzez odcięcie czarnego przewodu we wtryskiwaczu. Założyłem Staga 100 podpiąłem wszystkie przewody, przewody od obrotów wziąłem z cewki z tego pinu na dole gdzie idzie zielony przewód. Z emulacją wtrysku wpiąłem się w ten czarny przewód biało zielony w stronę wtryskiwacza a żółty w drugą stronę (12 po stacyjce), dodałem opornik 20Ohm. I teraz tak w komputerze ustawiona cewka na 4 cylindry 12v. Problem polega na tym ŻE NIE MOGĘ ODPALIĆ NA BENZYNIE! nawet jak połączę te dwa czarne przewody ze sobą wtrysk(od ecu około 250mV podaje) w ogóle nie reaguje(nawet założyłem drugi, trochę paliwa się wylało znaczy że coś tam bije pompa) po załączeniu zapłonu ani mgiełki, myślałem, że to pompa więc spiąłem ją na krótko żeby się odpowietrzyły przewody bo był odłączony przewód powrotny coś zabulgotało w baniaku i potem już nic. Co dziwniejsze (nowa cewka) w programie pokazywało mi obroty ok. 4000RPM, przy kręceniu na jałowo. Co mogło pójść nie tak? spalił się obwód wtrysku?, już zamówić ECU na próbę?, tps od 0,4V do 4,48V. Komputer nie zgłasza żadnych błędów( sprawdzone przez check engine ciągle 12) Proszę o pomoc.
  3. Panowie sprawa ma się tak seryjny silnik c14nz mam ostrą zagwozdkę co do dolotu. Zastanawia mnie czy można po prostu dać tam dolot z silnika c14se czy potrzebowałbym dać całą głowicę z c14se. Nie ukrywam że fajnie było by tylko przyłożyć i zakręcić.
  4. Panowie nie wiecie czasem jaki wskaźnik paliwa do centralki 198-di?
  5. Zawór kwalifikuje się do wymiany sam gazownik powiedział że przydało by się to wymienić, reduktor tez już na wykończeniu chodzi mi o to że auto ma jak najdłużej jeździć, poza tym chciałbym się czegoś dowiedzieć na własną rękę o gazie przecież z byle czym od razu do gazownika nie zamierzam jechać, więc jak na razie wartość auta to sprawa drugorzędna.
  6. Witam posiadam opla astrę f 1.4 v8 1994r i potrzebuję się dowiedzieć paru rzeczy: 1.Potrzebuję wymienić wielozawór aktualny to Tomasetto mod.mt88(nawet już nie chce odbijać) w butli BORMECH 600/200 44L i nie wiem który zastosować niby producent podaje kilka wielozaworów lecz nie wiem o co chodzi z oznaczeniami typu 220/225 200/0 220/0, na aktualnym jest napisane 225-30 bardzo bym prosił o wytłumaczenie. 2.Muszę wymienić reduktor ponieważ zaczyna już rdzewieć i ma przejechane około100kkm(bliżej nie wiem posiadam auto od 2lat), reduktor posiadany to Lovato RGE92, kolega wspominał coś o tomasetto at07. 3.Myślałem też nad wymianą komputera z loveco 438046 na stag ac 100 żeby mieć jakąś kontrolę nad gazem przez pc, aktualnie mam założoną śrubę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.