Jump to content

Wolowinex

novice
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

About Wolowinex

  • Birthday 09/05/2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Wolowinex's Achievements

leniwy rowerzysta

leniwy rowerzysta (2/19)

0

Reputation

  1. Słyszałem opinie, że wersja diesla 1.6 115 koni (peugeot 206 1 generacja hatchback) jest bezawaryjna, czy warto w to wchodzić?
  2. Tak sobie teraz pomyślałem, może dozbierać hajs do peugeota 208 120KM hatchback 1,6l manual (ta najstarsza generacja)? Wakacje mam od razu po maturach to miałbym trochę czasu. Tak patrzyłem, że w Polsce nie ma tych autek, czy na lato ludzie częściej wystawiają takie fury? I ile orientacyjnie kosztowałaby taka wersja?
  3. Jak czytałem to nowe silniki peugeot 207 mają wadliwy pasek rozrządu, ale nie wiem czy to jest duży problem. W takim przypadku, chyba wystarczyłoby doliczyć te 1000zł do auta i wymienić od razu u mechanika? Odnośnie LPG, jak wygląda eksploatacja auta? Trzeba robić jakieś specjalne przeglądy i czy ogólnie są jakieś problemy? Zdecydowałem się poczekać do tej wiosny(może w tym czasie zdejmą obostrzenia i dorobię trochę), wtedy wrócę i napiszę. W tym czasie postaram się obczaić jakieś fajne modele. I dziękuje wszystkim za pomoc, nie spodziewałem się takiego odzewu
  4. Nie mam dostępu do tego
  5. Mógłbyś rozwinąć o co chodzi z tą giełdą i o jaką 207 chodzi? Też dlaczego akurat giełda jest dobrym wyborem. Z góry dzięki bo totalnie się na tym nie znam ;v
  6. Ja chcę kupić benzynkę, bo mnie każdy ostrzega przed dieslem. Ponoć naprawy są naprawdę kosztowne. Poza tym potwierdzam, odpalenie diesla przy -8, przy starym nieładowanym sztucznie (prostownikiem) akumulatorem, to czasami wyzwanie hah. To dziękuję za pomoc, w takim razie poczekam do tej wiosny i z czyjąś pomocą będę patrzeć na te modele.
  7. Szczerze mówiąc auto nie za bardzo mi się podoba. Ponawiam pytanie, czy opłaca się teraz kupić auto czy poczekać do wiosny/lata?
  8. Ile naprawy mogłyby pochłaniać? Aktualnie mam problem z przychodem przez covid, jeździłem na zawody biegowe i siedziałem jako technik w systemie, ale przez ostatnie pół roku odbyło się tylko parę imprez. Po maturcę chcę się wbić w programowanie, ale to dopiero za pół roku byłoby, ponieważ musiałbym się zapoznać z systemem w firmie. Myślę, że miałbym rocznie z 5000zł na auto nie wliczając to w cenę benzyny. Najwyżej dostanę jakąś pomoc od rodziców, bo i tak za całe auto sam płacę. //EDIT ten p206 bardziej jeździ na zasadzie, że póki działa to jest. Jest już dosyć stary i ma swoje wady + strasznie nim rzuca przy większych prędkościach. Musiałbym w niego wrzucić sporę pieniądze, żeby dobrze funkcjonował. Mam jeszcze inny pomysł. Mój sąsiad mechanik (wszyscy go zachwalają) czasami ściąga auta zza granicy, czy dobrym pomysłem byłoby zamówić u niego jakieś auto? Mój brat wziął od niego BMW i wszystko w porządku (oczywiście są jakieś wady, bo auto jest używane).
  9. Tylko ten 206 nie jest mój, a mojego brata. Jeździł nim do roboty (50km), bo mało palił. Aktualnie jeździ swoim drugim autem, dlatego mogę używać tego p206. To według Ciebie jaki jest konkretny budżet? Przypominam, że to jest moje pierwsze auto, więc nie oczekuję fajerwerków. Nie chcę wydawać więcej, bo zbieram hajs na inne rzeczy, a przez pandemie jest to lekko utrudnione.
  10. Nie znam się, dlatego pytam. W sumie mam jedno ważne pytanie, czy zima to na pewno dobry okres do kupna samochodu? Będę mógł używać tego p206 do momentu otwarcia wszystkich biur i firm, ale wolałbym już mieć swoje auto po zdaniu matury (czyli w tym roku). Jeśli chodzi o pomoc znajomych to ciężko, bo jednak trzeba poświęcić trochę czasu na znalezienie dobrego autka, a niektórzy są fanatykami np. golfów czy bmw (napęd na tył wolę omijać, tak samo ubezpieczenie byłoby ogromne).
  11. Jak patrzyłem to tylko rozwalone leony były (10k zł). Pniewy, wielkopolska, szamotulskie. Do 75km można dojechać jeżeli jest super okazja. To ładnie, a ciśniesz czasami auto czy stopniowo zwiększasz prędkość do 50km/h?
  12. Może źle się wyraziłem, przyzwyczaiłem się do spalania z Diesla. Popytałem paru osób i mówią, że 8l/100km to nie jest źle przy silnikach 100KM+. Też sprawa jak jest mierzone ów spalanie. Dzięki, poszukam w tych modelach. Co do LPG nie za bardzo jestem przekonany, nigdy na tym napędzie nie jeździłem. Dzięki, rozejrzę się. Słyszałem właśnie o civicach, ale nie wiedziałem za dużo o nich. W jaki sposób można sobie poradzić z korozją i jak będzie wpływać na utrzymanie auta? Chcę znać parę modeli, które są warte uwagi. Jak spośród 5+ modeli nie znajdę tego co szukam to będę zmuszony szukać w taki sposób. Dzięki, rozejrzę się. Dzięki, rozejrzę się. Raczej będę używać autka do jakiś dystansów 30km+. Jeżeli sytuacja pozwoli to od października będę mieszkać w poznaniu ze względu na studia, ale będę się tam raczej poruszać komunikacją miejską. Znając życie na studiach jeździłbym bardziej trasy 50km+. 1. Nie chcę cisnąć tych aut. W tym p206 czasami przyspieszałem na 2k-3k obrotów, jeżeli jak najszybciej na autostradzie chciałem dołączyć do ruchu, ale te auto powyżej 130km/h było lekko niebezpieczne. Zazwyczaj jeździłem na 2k obrotów i nie czułem aż tak tej mocy jak na szybkim przyspieszaniu od 2k do 3k obrotów. Jeździłem kolegi golfem 110KM w automacie i czułem dużą przepaść mocy między p206, a nim. 2. W sumie nigdy nie patrzyłem na to z tej strony. 3. Nie wiedziałem, że 8l/100km to jednak nie jest mało, mój błąd. 5. Nie, mam kategorie B mam od grudnia. Pewno z tatą będę współwłaścicielem samochodu. 6. Myślę, że będę jeździć od 10-20 tys. km rocznie. I dzięki, zapiszę sobie ten model. Apropo felg, czy są na tyle ważne, żeby kupować droższe modele?
  13. Witam! Poszukuję samochodu do 15k zł. Do tej pory jeździłem peugeot'em 206 90KM w dieslu, ale niestety nie jestem jego właścicielem. Rozglądałem się za peugeot'ami 207, ale natrafiłem na liczne tematy, które przedstawiały problem z silnikami bmw-peugeot. Totalnie się nie znam na autach, całą wiedzę czerpałem z artkułów w internecie. Na samochód chce przeznaczyć ŁĄCZNIE 15 000zł, czyli samochód + mechanik, myślałem, żeby wydać tak 12 000zł na sam samochód, ale totalnie nie wiem ile będę musiał potem wydać. Podczas jazdy powyższym peugeot'em zauważyłem, że czasami 90KM (pewno po takim czasie już ma o wiele mniej) nie wystarcza do wyprzedzania tirów na drogach dwukierunkowych przy gorszych warunkach (deszcz itp.). Moje wymagania: - w miarę małe auto, coś właśnie typu peugeot z serii 2xx, ale może być lekko dłuższe. Nie chce czegoś co będzie miało problem z zaparkowaniem na małych parkingach. - 3d/5d, bez znaczenia jeżeli spełnia inne wymagania. - Ręczna skrzynia biegów - Napęd na przód - Nie mam pojęcia ile koni mechanicznych (problem opisałem powyżej), ale myślałem nad 95-110. - Benzyna, nasłuchałem się ile jest problemów z dieslami. - W MIARĘ niskie spalanie, nie chcę czegoś co spala po 8l/100km. - Prosta budowa silnika itp. żeby były tanie naprawy. - Tanie naprawy (czyli mała szansa na rozwalenie się czegoś ważnego, co kosztuje tyle ile samochód). - Dobre wnętrze (klima itp.) - Dostępność części. - W miarę przestronne w środku, nie chcę czuć dyskomfortu przez mała powierzchnię. Jeżeli coś jeszcze jest ważne, to proszę pisać, postaram się jak najszybciej odpowiedzieć. - Dobry rocznik. Nie wiem jaki dostanę w tej cenie, ale nie chce 20 letniego grata. //Dodatkowe pytania Jakie wyposażenie musi być w aucie, żeby było zadowalające? Jeżeli już znajdę ofertę to na co zwracać uwagę w ogłoszeniach? W realu to już będę miał pomoc, ale sam chcę "filtrować" ogłoszenia. Do dodatkowych pytań wystarczą linki do dobrych artkułów. Czy kupno dobrych opon całorocznych typu 400/500zł za sztukę to dobry pomysł? Z góry dziękuje za pomoc, jest za dużo firm i modeli i sam już nie wiem co jest warte uwagi. Nie jest to tak proste jak wybranie komputera, gdzie są 2 firmy produkujące CPU i GPU.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.