Skocz do zawartości

[e36 ]Problem z syczącą chłodnicą


Marcars

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

pacjent to bmw 318i na benzynie. Problem w nim jest taki że kiedyś próbowałem go odpowietrzać jednak robiłem to niezbyt dobrze i parę razy się zagotował zanim odpowietrzyłem go prawidłowo. Od tego czasu mam z nim mały problem a mianowicie gdzieś po miesiącu czasu zaczyna mi parować spod maski (temperatura nie rośnie powyżej połowy wskaźnika) w takim dość dziwnym miejscu dokładnie obok korka wlewu płynu zaraz przy wejściu węża z obejmą. Początkowo wydawało mi się że wąż jest słabo zakręcony obejmą ale jak go naciskam to leci trochę płynu tak jakby z pod tej plastykowej nakładki na którą jest nakręcony korek wlewu płynu chłodniczego. Czy możliwe jest że się to badziectwo rozszczelniło da się to jakoś uszczelnić czy trzeba cały ten pojemnik na płyn wymieniać?

Dokładnie leci lekko płyn spod tego zaznaczenia na rysunku po naciśnięciu węża

http://ubuntuone.com/454ZAH6GcbM35VhTn3B36K

z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam,

> pacjent to bmw 318i na benzynie. Problem w nim jest taki że kiedyś próbowałem go odpowietrzać

> jednak robiłem to niezbyt dobrze i parę razy się zagotował zanim odpowietrzyłem go prawidłowo.

> Od tego czasu mam z nim mały problem a mianowicie gdzieś po miesiącu czasu zaczyna mi parować

> spod maski (temperatura nie rośnie powyżej połowy wskaźnika) w takim dość dziwnym miejscu

> dokładnie obok korka wlewu płynu zaraz przy wejściu węża z obejmą. Początkowo wydawało mi się

> że wąż jest słabo zakręcony obejmą ale jak go naciskam to leci trochę płynu tak jakby z pod

> tej plastykowej nakładki na którą jest nakręcony korek wlewu płynu chłodniczego. Czy możliwe

> jest że się to badziectwo rozszczelniło da się to jakoś uszczelnić czy trzeba cały ten

> pojemnik na płyn wymieniać?

> z góry dzięki za pomoc

miałem to samo po tym jak mialem upg wywaloną i robiło się duże ciśnienie w chłodnicy to moja mi tam puściła. Próbowałem zakleić bardzo porządnym klejem ale nic to nie dało niestety. A zbiornik jest razem z chłodnicą i jest to nierozbieralne niestety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałem to samo po tym jak mialem upg wywaloną i robiło się duże ciśnienie w chłodnicy to moja mi

> tam puściła. Próbowałem zakleić bardzo porządnym klejem ale nic to nie dało niestety. A

> zbiornik jest razem z chłodnicą i jest to nierozbieralne niestety...

dzięki za szybką odpowiedź. Czyli jaka jest rada na ten mankament?? Wymiana UPG?? a czy tą chłodnicę tzn pojemnik z płynem chłodzącym też trzeba wymieniać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzięki za szybką odpowiedź. Czyli jaka jest rada na ten mankament?? Wymiana UPG?? a czy tą

> chłodnicę tzn pojemnik z płynem chłodzącym też trzeba wymieniać??

No jeżeli masz wywaloną UPG no to trzeba ją wymienić jak najbardziej wink.gif a co do zbiornika no to raczej tak bo przy normalnej temp silnika w układzie robi się ciśnienia i będzie ci tam uciekać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.