zirek Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Witam poszukuje hyundaia i 30 chciałbym usłyszeć wasze opinie na temat tego auta rocznik który mam upatrzony to 2010 r zalety jak i wady co do silnika czy benz czy disle co to za silniki crdi wogóle ? jaki polecacie jaki najbardziej ekonomiczny i najmniej awaryjny , średnia ilość km na rok to około 10-15 tys na co zwrócić uwagę szczególnie przy oględzinach przed zakupem... czekam na wasze opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 2.0 CRDI VM motorii. To samo siedzi w chevrolecie generalnie pali duzo a przez srednia skrzynie jedzie powoli. 1.6CRDI to wyrob koreancow. 90KM nie bierz bo jest za slaby choc do kulania w kapeluszu wystarczy. Niestety najweicej tego siedzi w hultaju 1.4 Slaaaaaby Mi spalal pod 9l przy ostrym butowaniu. Optymalny wydaje sie 1.6 PB pali, jezdzi, nie psuje sie. Lub jak chcesz szbciej pojechac to 1.6crdi wiekszych problemow nie stwierdzono choc tu duze prawdopodobienstwo, ze Mieci z Henikiem skreca licznik Poziomy wyposazenia takie rzeczy tylko w KIA Hultajow najwiecej jest w bida wersji a to minus. Jak kupisz z PL to powinein byc na gwarancji wiec wszystko do weryfikacji. Jak bedziesz kupowal w WAW albo LDZ to polece Ci ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zirek Napisano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > 2.0 CRDI VM motorii. To samo siedzi w chevrolecie generalnie pali duzo a przez srednia skrzynie > jedzie powoli. > 1.6CRDI to wyrob koreancow. 90KM nie bierz bo jest za slaby choc do kulania w kapeluszu wystarczy. > Niestety najweicej tego siedzi w hultaju > 1.4 Slaaaaaby Mi spalal pod 9l przy ostrym butowaniu. > Optymalny wydaje sie 1.6 PB pali, jezdzi, nie psuje sie. Lub jak chcesz szbciej pojechac to 1.6crdi > wiekszych problemow nie stwierdzono choc tu duze prawdopodobienstwo, ze Mieci z Henikiem > skreca licznik > Poziomy wyposazenia takie rzeczy tylko w KIA Hultajow najwiecej jest w bida wersji a to minus. > Jak kupisz z PL to powinein byc na gwarancji wiec wszystko do weryfikacji. Jak bedziesz kupowal w > WAW albo LDZ to polece Ci ASO. dzieki za info juz dokonnałem zakupu wczoraj 1,4 109 km z 2010 r przebieg 80 tys dzis jade po odbiór ,to ma byc auto dla staruszka mojego 58 lat wiec to powinno mu wystarczyc gdzie wczesnej jezdzil astra I z 99 r przy silniku 1,4 8V 65 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > dzieki za info juz dokonnałem zakupu wczoraj 1,4 109 km z 2010 r przebieg 80 tys dzis jade po > odbiór ,to ma byc auto dla staruszka mojego 58 lat wiec to powinno mu wystarczyc gdzie > wczesnej jezdzil astra I z 99 r przy silniku 1,4 8V 65 km Jaka wersja? Cena? Zobacz czy to nie ten zdlawiony 1.4. Sprawdz KW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alien_SC Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > 1.6CRDI to wyrob koreancow. 90KM nie bierz bo jest za slaby choc do kulania w kapeluszu wystarczy. Skąd wyssałeś tą teorię o słabości 90KM?? Tak się składa, że dysponuję obydwoma wersjami CRDi 90km w HB i 115km w SW. Jasne, że przyjemniej jeździ się tym mocniejszym (dużo mniejsza turbodziura) ale jak w 90km włączy się turbina to idzie aż miło. Myślę, że ani 1,4 ani 1,6 w benzynie nie mają szans w warunkach drogowych (chodzi mi o wyprzedzanie) bo ze ścignia na światłach już wyrosłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 17 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2013 > Skąd wyssałeś tą teorię o słabości 90KM?? Tak się składa, że dysponuję obydwoma wersjami CRDi 90km > w HB i 115km w SW. Jasne, że przyjemniej jeździ się tym mocniejszym (dużo mniejsza > turbodziura) ale jak w 90km włączy się turbina to idzie aż miło. Myślę, że ani 1,4 ani 1,6 w > benzynie nie mają szans w warunkach drogowych (chodzi mi o wyprzedzanie) bo ze ścignia na > światłach już wyrosłem 90KM nie ma zmiennej geomtrii. Zobacz na cennik ceeda i czasy przyspieszen 80-120. Z automatem benzyna jest lepsza. Juz wyjasniam dlaczego jak zredukujesz to benzyna pojedzie szybciej 1.6 136 Pb man/aut 15,2/8 vs 1.6 crdi128KM man/aut 11,5/8,9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alien_SC Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 Co do zmiennej geometrii turbiny to zależy czy przed czy po lifcie?? Po lifcie owszem nie miały ale przed wszystkie miały zmienną geometrię i nie miały dwumasy Poliftowymi nie jeździłem i się nie wypowiem Mam tylko porównanie do jazdy obładowanymi autami na wczasy z kolegą, który ma i30 hb 1,4 i niestety mimo większej mocy (109km noPB vs 90km D) mniejszy moment obrotowy robi swoje. > 90KM nie ma zmiennej geomtrii. Zobacz na cennik ceeda i czasy przyspieszen 80-120. Z automatem > benzyna jest lepsza. Juz wyjasniam dlaczego jak zredukujesz to benzyna pojedzie szybciej > 1.6 136 Pb > man/aut > 15,2/8 > vs > 1.6 crdi128KM > man/aut > 11,5/8,9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > Co do zmiennej geometrii turbiny to zależy czy przed czy po lifcie?? Po lifcie owszem nie miały > ale przed wszystkie miały zmienną geometrię i nie miały dwumasy Co Ty wygadujesz? 1.6crdi 115KM nigdy nie mial dwumasy. Ale zawsze mial zmienna geometrie. Co do 1.6 90KM to o dwumasie nie wiem ale na pewno ma inna dmuchawke. > Poliftowymi nie jeździłem i się nie wypowiem Mam tylko porównanie do jazdy obładowanymi autami na > wczasy z kolegą, który ma i30 hb 1,4 i niestety mimo większej mocy (109km noPB vs 90km D) > mniejszy moment obrotowy robi swoje. > > 11,5/8,9 Podalem Ci czasy przyspieszen PB vs TD porownaj sobie Minus jest taki, ze Pb musisz cisnac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archer73 Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > Co Ty wygadujesz? 1.6crdi 115KM nigdy nie mial dwumasy. Ale zawsze mial zmienna geometrie. Co do > 1.6 90KM to o dwumasie nie wiem ale na pewno ma inna dmuchawke. > Podalem Ci czasy przyspieszen PB vs TD porownaj sobie Minus jest taki, ze Pb musisz cisnac. 1,6 crdi 90 KM nie ma dwumasy, ale przed liftem ma zmienną geometrię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alien_SC Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > 1,6 crdi 90 KM nie ma dwumasy, ale przed liftem ma zmienną geometrię i jeździ całkiem znośnie - do normalnej eksploatacji wystarczy a do szaleństw -> patrz inny model bo żadna z oferowanych w PL wersji silnikowych nie dostarczała piekielnych emocji (oczywiście bez dłubania w silniku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archer73 Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > i jeździ całkiem znośnie - do normalnej eksploatacji wystarczy a do szaleństw -> patrz inny model > bo żadna z oferowanych w PL wersji silnikowych nie dostarczała piekielnych emocji (oczywiście > bez dłubania w silniku). wiem - bo mam taką wersję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.