Lancer1990 Napisano 10 Maja 2017 Udostępnij Napisano 10 Maja 2017 Panowie i Panie, planuję za jakiś czas nabyć pierwszego Łosia, zawsze byłem zakochany w XC70 ale jazda po mieście i trasy po autostradach i DK nie wymaga 4x4, koszta utrzymania są większe itd. Więc myślę o V70. Przygotowuję drugą 0,5 na zakup i zastanawiam się czy warto sobie zawracać głowę. Jest trochę egzemplarzy poniżej 30 tys PLNów ale te z góry odpuszczam. Czy do 35-37 tys można kupić coś rozsądnego i za te 3-5 tys doprowadzić je do porządku? Czy mam sobie darować i szukać V50? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 10 Maja 2017 Udostępnij Napisano 10 Maja 2017 40 minut temu, Lancer1990 napisał: Panowie i Panie, planuję za jakiś czas nabyć pierwszego Łosia, zawsze byłem zakochany w XC70 ale jazda po mieście i trasy po autostradach i DK nie wymaga 4x4, koszta utrzymania są większe itd. Więc myślę o V70. Przygotowuję drugą 0,5 na zakup i zastanawiam się czy warto sobie zawracać głowę. Jest trochę egzemplarzy poniżej 30 tys PLNów ale te z góry odpuszczam. Czy do 35-37 tys można kupić coś rozsądnego i za te 3-5 tys doprowadzić je do porządku? Czy mam sobie darować i szukać V50? V50 i V70 to dwie inne bajki ! V50 to nie jest raczej kombi rodzinne,V70 dużo bardziej przestronne i komfortowe 35-37 na v70 troche mało i zapasik trza dać 5-8 /disel/ benzyna 3-5 powinno styknąć ! No i roczniki jakie Cie interesują bo to też ważna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lancer1990 Napisano 10 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2017 Roczniki to 2007-2009. O nowszych nie ma co marzyć. Jaka myślisz że jest realna kwota jaką warto przygotować by zacząć szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 11 Maja 2017 Udostępnij Napisano 11 Maja 2017 Proponuje zarejestrować się na http://volvoforum.pl można coś fajnego znaleźć ! Obecnie jest v70 z 2011,są tez starsze i tańsze Mam ten silnik w swoim v60 Marka: VolvoModel: V70 SUMMUMsilnik: D3 (5 cylindrów), skrzynia manualnaRok Produkcji: 2011, przedliftPrzebieg: 141.200 kmCena: 49.000 PLNWyposażenie: Wystawiam do sprzedaży moje prywatne Volvo V70 D3 Summum z 2011 roku, skrzynia manualna. Auto przywiozłem ze Szwecji po kilkuletnim pobycie na placówce w Szwecji jako dyplomata. Auto służyło w latach 2011-2015 jako auto służbowe w jednej firmie, ja kupiłem je w dużym szwedzkim komisie używanych Volvo 40 km od Sztokholmu. Auto kupiłem w sierpniu 2016 z przebiegiem 133.700 km, przyjechał ze mną do Polski we wrześniu 2016. Obecny przebieg 141.200 km. Szwedzki nr rejestracyjny: DKT386 (historię można sprawdzić np. tutaj: http://www.car.info). Samochód sprzedaję ponieważ kupiłem nowsze Volvo, inaczej nie pozbywałbym się tego auta, które długo wybierałem wśród tysięcy używanych Volvo V70 w Szwecji.Wady i zalety : Wady: Wg. pomiaru miernikiem lakierowany był kiedyś przedni lewy błotnik, reszta karoserii ma oryginalną grubość lakieru. Poza przednim błotnikiem pojazd jest bezwypadkowy, posiada wszystkie oryginalne laminowane szyby i oryginalny udokumentowany przebieg. Jeszcze w Szwecji wymieniłem przednią szybę na nową oryginalną szybę Volvo, bowiem stara szyba miała już 5 odprysków od kamieni, więc ubezpieczyciel pokrył wymianę szyby (mam fakturę na udział własny 1500 SEK, ok. 700 PLN). Na felgach aluminiowych są niewielkie zarysowania rantów od parkowania. Ewentualnie w kolejnym sezonie warto wymienić opony zimowe i letnie. Wnętrze bez żadnych uszkodzeń, są tylko drobne zarysowania plastikowych ścianek w środku bagażnika. Ponieważ znam szwedzki, więc nie zmieniałem języka w komputerze pokładowym, to jest do zrobienia. Zalety: Karoseria jest bez żadnych otarć ani uszkodzeń lakieru. Brak aktywnych kodów błędów DTC w VIDA. Jest szwedzka książka serwisowa ze wszystkimi wpisami, ostatni przegląd zrobiłem w serwisie Lubowicki w Warszawie 4 października 2016. Zrobiłem też upgrade oprogramowania (2 września 2016), wymieniłem płyn hamulcowy (2 lutego 2017), kupiłem nowe wycieraczki Valeo (przód i tył, jesień 2016). Wg. historii serwisowej wymieniono też pasek osprzętu i napinacz w ramach akcji serwisowej (12 grudnia 2014). Auto nie wymaga teraz żadnych inwestycji. Samochód ma bardzo bogate wyposażenie: - silnik D3: volvowski 5 cylindrowy diesel o pojemności 2,0 litry, o mocy 163KM i momencie 400Nm, skrzynia manualna 6 biegów - kolor lakier metalizowany grafitowy Savile Grey - aktywny tempomat od 30 km/h (rzadki w tym roczniku, ok. 1% Volvo V70 miało w tym roczniku aktywny tempomat) - tapicerka czarna skórzana Sport (fotele są znacznie lepiej wyprofilowane i wygodniejsze niż standardowe, ale wciąż bardzo komfortowe) - elektrycznie regulowany fotel kierowcy, pamięć 3 ustawień - standardowe zawieszenie bez żadnych modyfikacji, według serwisu Lubowicki stan zawieszenia bardzo dobry. - BLIS, monitorowanie martwego pola za pojazdem - Asystent pasa ruchu - układ City Safety - reflektory biksenonowe ze spryskiwaczami - 17” koła ze stopów lekkich VOLVO i opony letnie 4-5 mm, oraz opony zimowe 17 cali (ok. 5 mm) - audio HIGH PERFORMANCE, 8 głośników, odczyt MP3, WMA, łącza USB i AUX (to robiło jeszcze Dynaudio, naprawdę świetny dźwięk) - zestaw telefoniczny BLUETOOTH z mikrofonem w podsufitce, przyciski sterowania na kierownicy i konsoli środkowej (choć bez Bluetooth Audio - nie przyjmuje muzyki przez Bluetooth) - laminowane szyby boczne - fabrycznie przyciemniane szyby tylne i wokół bagażnika - oryginalny tylny spoiler dachowy VOLVO - elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika - relingi dachowe srebrne - czujniki parkowania tył - fabryczny hak VOLVO - podgrzewane siedzenia przednie i tylne - podgrzewane dysze spryskiwaczy - 6 poduszek powietrznych: dla kierowcy i pasażera, dwie poduszki boczne, kurtyny powietrzne - autoalarm Volvo Guard z czujnikiem przechyłu oraz ruchu - DSTC - układ kontroli stabilności dynamicznej kontroli trakcji - SIPS - system zabezpieczeń przed skutkami uderzeń bocznych - WHIPS - system zabezpieczeń przed urazami kręgosłupa szyjnego - ABS z elektronicznym układem rozdziału sił hamowania - EBD – Electronic Brake Distribution - oświetlenie asekuracyjne Home Safe - EBA - układ wspomagania nagłego hamowania - EBL - ostrzeganie innych użytkowników drogi o gwałtownym hamowaniu - zdalnie sterowany zamek centralny z pilota (bez keyless, co moim zdaniem jest zaletą, nie ma ryzyka zeskanowania sygnału kluczyka) - system mocowania fotelików ISOFIX - sterowanie audio i telefonem z kierownicy - ogrzewanie postojowe spalinowe (ustawienie 2 czasów włączenia) - elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne - elektrycznie składane lusterka po zamknięciu samochodu - lusterka automatycznie obniżane do cofania - samoczynnie przyciemniające się lusterko wsteczne - elektronicznie sterowana klimatyzacja ECC (dwustrefowa) - przeciwpyłkowy filtr powietrza, automatyczny układ odcinania dopływu powietrza - elektrycznie otwierane szyby boczne z przodu i z tyłu, otwieranie i domykanie wszystkich szyb z pilota - komputer pokładowy - czujnik deszczu - dywaniki welurowe - nowe wycieraczki przednie i tylna (VALEO Evolution Flat) - tarcze hamulcowe przód i tył w bardzo dobrym stanie, bez rantów, klocki mają ok. 60%. Badanie techniczne ważne do 9.09.2017 roku Zapraszam do obejrzenia i jazdy próbnej w Warszawie na Ursynowie lub okolicach.Zdjęcia:Kontakt na PW lub telefon: 570 399287 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.