Skocz do zawartości

problemy z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!!!!

mam dwa problemy z moją brawką.

1.Przy zimnym silniku podczas ruszania trochę szarpię - czy to może sprzęgło?

2.Wymieniłem ostatno rozrusznik i teraz autko rano odpala mi dopiero za drugim razem - a dokładniej po przekręceniu kluczyka rozrusznik ładnie kręci i silnik odpala ale w tej samej chwili spadają obroty i silnik gaśnie i teraz jak za drugim razem przekręcam kluczyk silnik odpala i jest już ok.

Co to może być - może muszę przeczyścić przepustnicę?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witaj

> Stawiam na: swiece lub przewody wn. (napisz coś więcej nt objawów np

> poczas jazdy)

> Pozdrawiam

> Witek brava 1.2 SX 12 99 120000 km

Jezeli chodzi o te szarpanie to przez okres do momentu gdy silnik się już zagrzeje to za każdym razem kiedy staje na światłach to przy ruszaniu szarpie i czasami przy zmianie biegów na wyższe przy puszczaniu sprzęgła też czuć szarpnięcie.Czasami przy ruszaniu jak bardzo powoli puszczam sprzęgło i dodaję więcej gazu to szarpanie ustępuję.

Gdy już silnik się rozgrzeje to szarpanie ustęuje.

Nie są to mocne szarpnięcia.

Świece wymieniałem 6 miesięcy temu.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich!!!!

> mam dwa problemy z moją brawką.

> 1.Przy zimnym silniku podczas ruszania trochę szarpię - czy to może

> sprzęgło?

może ... ,chociaż trudno postawić trafną diagnozę tak na odległość hmm.gif

> 2.Wymieniłem ostatno rozrusznik i teraz autko rano odpala mi dopiero

> za drugim razem - a dokładniej po przekręceniu kluczyka

> rozrusznik ładnie kręci i silnik odpala ale w tej samej chwili

> spadają obroty i silnik gaśnie i teraz jak za drugim razem

> przekręcam kluczyk silnik odpala i jest już ok.

> Co to może być - może muszę przeczyścić przepustnicę?

czy przed wymianą odpalał za pierwszym razem? hmm.gif,bo chyba rozrusznik nie ma nic do tego, te silniki chyba tak mają - mam to samo ,ale już się do tego przyzwyczaiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może ... ,chociaż trudno postawić trafną diagnozę tak na odległość

> czy przed wymianą odpalał za pierwszym razem? ,bo chyba rozrusznik

> nie ma nic do tego, te silniki chyba tak mają - mam to samo ,ale

> już się do tego przyzwyczaiłem

Ja mam silnik 1.8 i jest podobnie. A nie mam przewodów WN. Wydaje mi się że tr1 ma rację i może nie trzeba się tym przejmować jak radzi. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może ... ,chociaż trudno postawić trafną diagnozę tak na odległość

> czy przed wymianą odpalał za pierwszym razem? ,bo chyba rozrusznik

> nie ma nic do tego, te silniki chyba tak mają - mam to samo ,ale

> już się do tego przyzwyczaiłem

Rozrusznik ten stary odpalał za pierwszym razem ale póżniej już zaczął sie wieszać i padł ale ogólnie było wszystko ok.

Zapomniałem coś dodać kiedyś a dokładniej trzy miesiące temu też miałem problemy z odpalanie za pierwszym razem i udałem sie do mechanika i ten przeczyścił przepustnice i wszystko było ok a teraz znowu to samo.

Trochę za krótko żeby znowu przepustnoca była brudna.

Zresztą wczoraj przetarłemją i nic to nie dało chyba że za słabo więc może trzeba ją rozebrać i pożądnie wyczyścić benzyną ?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce sie wymądrzać ale chyba cos ci się pomyliło. Skoro masz silnik benzynowy - Bravo GT 1,8 B + LPG, to masz przewody WN - tą są kable doprowadzające wysokie napięcie do swiec. Gdyby ich nie było, to nie odpaliłbyś bryki.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie chce sie wymądrzać ale chyba cos ci się pomyliło. Skoro masz

> silnik benzynowy - Bravo GT 1,8 B + LPG, to masz przewody WN -

> tą są kable doprowadzające wysokie napięcie do swiec. Gdyby ich

> nie było, to nie odpaliłbyś bryki.

> Pozdrawiam

Dokładnie to samo chciałem napisać grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie chce sie wymądrzać ale chyba cos ci się pomyliło. Skoro masz

> silnik benzynowy - Bravo GT 1,8 B + LPG, to masz przewody WN -

> tą są kable doprowadzające wysokie napięcie do swiec. Gdyby ich

> nie było, to nie odpaliłbyś bryki.

> Pozdrawiam

No właśnie, jak to jest? Napięcie jest doprowadzane praktycznie bezpośrednio z cewki na świecę. Czy zatem ten kawałek przewodu (chyba to coś jest sztywne) to faktycznie przewód, czy element cewki? Typowych przewodów wysokiego napięcia w 1.8 nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To o czym mówisz to napewno przewody doprowadzające wysokie napięcie do świec ale to chyba jest całość bo nie ma nigdzie do kupienia samych przewodów zapłonowych do Brava 1,8, znalazłem tylko takie cos jak moduł zapłonowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To o czym mówisz to napewno przewody doprowadzające wysokie napięcie

> do świec ale to chyba jest całość bo nie ma nigdzie do kupienia

> samych przewodów zapłonowych do Brava 1,8, znalazłem tylko takie

> cos jak moduł zapłonowy.

Witam, Panowie - muszę Was rozczarować. W Bravo 1.8 nie ma przewodów WN.

Natomiast każda świeca posiada swoją cewkę zapłonową nasadzoną praktycznie wprost na świecy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.