aworm Napisano 30 Maja 2007 Udostępnij Napisano 30 Maja 2007 Od jakiegoś czasu walczę z okresowym padaniem wolnych obrotów na LPG. Na początku myślałem, że parownik mi pada ale to nie to. Od dwóch tygodni problem się nasila i w sumie to każdego dnia pojawiają mi się problemy z brakiem wolnym obrotów. Nie zależy to od temperatury czy pogody. Samochód bez problemów przyspiesza, nie zrywa po wciśnięciu gazu. No i na benzynie wszystko wydaje się być OK ale... pojawiają się problemy przy zapalaniu. Silnik potrafi się dławić i zachowuje się jakby nie palił na wszystkie garki. Co sprawdziłem: kable WN, świece, kopułka+palec, UFO, zawory regulowane z 5-7kkm temu, moduł praktycznie nowy. Nie wiem gdzie jeszcze szukać . Zastanawiałem się czy nie dzieje się coś z gaźnikiem bo ze 100kkm nie był ruszany ale czy to by miało wpływ na problemy z zapłonem? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mb104 Napisano 31 Maja 2007 Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 > Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi. Zacznij moze od bardziej szczegolowego opisu instalacji LPG (sruba / silnik krokowy ?, jaki sterownik) i silnika. Napisz tez co to znaczy ze masz klopoty z odpaleniem. Ja wiem, ze ty wiesz co masz pod maska, i jakie sa objawy ale my wiemy tyle ile nam napiszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aworm Napisano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 > Zacznij moze od bardziej szczegolowego opisu instalacji LPG (sruba / > silnik krokowy ?, jaki sterownik) i silnika. > Napisz tez co to znaczy ze masz klopoty z odpaleniem. > Ja wiem, ze ty wiesz co masz pod maska, i jakie sa objawy ale my > wiemy tyle ile nam napiszesz. Przecież w stopce jest wszystko napisane. FIRE 1,0; gaźnik; LPG. Instalacja LPG jest OK. Problem tkwi gdzieś w ogólnie pojętym silniku z osprzętem. Kłopoty przy zapalaniu - bardzo nierówna praca silnika, jakby nie palił na wszystkie cylindry. A główny problem to uciekanie wolnych obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 31 Maja 2007 Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 a poszedl ty po te wezyki. Opisujesz idealnie krok po kroku "moje" usterki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tafit Napisano 31 Maja 2007 Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 > a poszedl ty po te wezyki. jakie wężyki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 31 Maja 2007 Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 > jakie wężyki? http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Board=uno&Number=278992244&page=0&fpart=2 tu mu wylozylem kawe na lawe a widze ze temat dublujecie Zimny motor ma polautomat ssanie i mieszanka swiruje. Przyczyna wciaz ta sama... lewy ciag powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.