error86 Napisano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 jak w temacie moze ktos z klubowiczów ma juz za soba taka wymiane i moglby powiedziec od a do z jak sie za to zabrac? i jakie sa koszty.... ------------------------------------------------------------------------------------------------ pierwsze nerwy na unolota za soba.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 Koszty pierścieni, uszelek, płynów ustrojowych, itp... UPG, ustawianie zaworków po robocie - trochę zabawy jest BTW. Nie ten kącik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rockybor Napisano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 Ja jestem po wymianie pierscieni oraz regeneracji glowicy: szczelka glowicy 55zł wydechu 18 ssania 18 pokrywy 16 olej 87 petrygo 35 sruby glow 10 pompa wody 57 filtr oleju 10 silikon miski 15 remont glowicy 300 pierscienie tlok 90 termostat 40 koszt kanalu 100 ......................... 850 ) pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
error86 Napisano 26 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 to mnie pocieszyles. .. coz chyba zmienie uno na uno.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rockybor Napisano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 > to mnie pocieszyles. .. coz chyba zmienie uno na uno.... w sumie mozna zostawic ten sam plyn co sie ma, oraz jak sa dobre to uszczelki pokrywy zaworow, w czasie rozbiorki zauwazylem ze pompa nie ma juz lopatek i ktos pewnie dlatego wyjal flaki termostatu . nie musisz remontowac glowicy, regulacja zaworow 120zł. (plytki) uszczelka glowicy 55zł olej 87 filtr oleju 10 pierscienie tlok 90 jak masz kanal to w sumie tyle tez bv styklo. ale nie wiadomo co wyjdzie po drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek74 Napisano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 A jakie byly bjawy, ze wymieniales pierscienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 > A jakie byly bjawy, ze wymieniales pierscienie? Prawdopodobnie chlanie ogromnych ilości oleju i spadek mocy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rockybor Napisano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2007 > Prawdopodobnie chlanie ogromnych ilości oleju i spadek mocy.... U mnie bylo duze spalanie 12l w miescie, oleju wcale nie bral duzo, sam fakt iz dalem glowice do remontu, to chcialem za jednym zamahem wymienic pierscienie. jak robic to robic porzadnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAROxUNO Napisano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2007 > regulacja zaworow 120zł. (plytki) Coś drogo. Ja dawałem za regulacje 30zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rockybor Napisano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2007 > Coś drogo. Ja dawałem za regulacje 30zł. tak nie mowie ze tanio, ale twoja glowica nie bylo od zera skladana , tylko sprawdzany luz i regulacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
error86 Napisano 27 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2007 moj unolot połyka srednio litr oleju na 1200-1300km niewiem czy sa to wartosci ktore zmuzaja do wymiany i remaciku... bylem u mechanika i za robocizne wezmie odemniei 450 zl :/ niewiem czy to duzo czy nie ale do tego czesci to wyjdzie ok 8paczek:/ ----------------------------------------------------------------------------------------- czeka mnie wymiana lozysk tylnych 108 kaplet ... szczek pebnów i tłoczkow itp i wyjdzie 108zl.... wsumie 216 zl i weekend pracy a co z silnikiem łoloboga :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2007 > moj unolot połyka srednio litr oleju na 1200-1300km niewiem czy sa to > wartosci ktore zmuzaja do wymiany i remaciku... bylem u > mechanika i za robocizne wezmie odemniei 450 zl :/ niewiem czy > to duzo czy nie ale do tego czesci to wyjdzie ok 8paczek:/ Daj sobie siana, lepiej już łyknąć drugi silnik, a wartości podane przez Ciebie nie są jeszcze tragiczne. Można z tym żyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rockybor Napisano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2007 > Daj sobie siana, lepiej już łyknąć drugi silnik, a wartości podane > przez Ciebie nie są jeszcze tragiczne. Można z tym żyć. dlatego ja wymienialem sam pierscienie, dalem mechaniorowi 100zl za kanal i narzedzia. ale jak sie nie ma w poblizu takiego dobrego czlowieka to lipa. wlej sobie castrola high milage na wysokie przebiegi, moze troche mniej bedzie pil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.