Qki Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 Co sądzicie o tym aucie? Przedostatni model, po faceliftingu z tym właaśnie silniczkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 22 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2007 Pogadaj z Mixerem znaczy Fixxerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbas Napisano 27 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2007 > Co sądzicie o tym aucie? Przedostatni model, po faceliftingu z tym > właaśnie silniczkiem. Mam takowy model z końca 2000. Silnik d-4d jest chyba od sierpnia 2000 więc musisz szukać od tego rocznika. Auto chodzi całkiem dobrze, silnik raczej bezproblemowy i jak na swoje osiągi to nieźle sobie radzi z autem.Spalanie mi wychodzi w mieście ok.6,5l/100 ale raczej nie oszczędzam i mam cały czas włączoną klime. Na trasie możesz zejśc nawet na 4l/100 jak będziesz jechł równo i przepisowo, chociż nastaw się na zuzycie bliższe 5l/100. Jak bedziesz przegladał takie auto to zwróc uwage na tarcze hamulcowe- często są krzywe, łozysko oporowe sprzęgła oraz rozrusznik (często słabo kręci i dlatego auto nie odpala od pstrykniecia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 > Co sądzicie o tym aucie? Przedostatni model, po faceliftingu z tym > właaśnie silniczkiem. D4D były montowane jakoś od drugiej połowy 2000 roku do 2001 wcześniejsze diesle nie zebrały tak dobrych ocen jak ten konkretny co do auta to kazdy widzi jakie jest troche nudne i moze niezbyt urodziwe ale za to powala na kolana funkcjonalnościa i o dziwo jakością wykonania. Mnie udalo sie kupic 100% japończyka i nie mam sie czego przyczepić. Zawieszenie na naszych drogach spisuje sie wyśmiwnicie nie hałasuje. Jedyna IMO wada to poczucie troszke przy ciężkiego przodu. Sam motor waży sporo i to czuć ale jeździłem innymi "bardziej sportowymi" dieslami i w niektórcyh było z tym jeszcze gorzej szczególnie nurkowanie przy hamowaniu. tutaj akurat ten elemnet nie zwraca na siebie uwagi. Silnik jest zakakjąco cichy, TDI z z grupy VAG to przy tym nieokrzesany troglodyta. Pamietajac o regularnych czynnościach serwisowych nie dotykasz sie do motoru i masz gwarancje ze predzej go sprzedasz niż zajeździsz Co do spalania, bardzo istotna jest dbałość o czystość filtrów głównie powietrza, ponieważ zaraz za puszką masz przepływke. Wymieniłem filtr tydzień po wymianie oleju ( czekałem aż ASO ściągnie odpowiedni filtr) i różnica w spalaniu pomiedzy brudnym a czystym wyniosła ponad litr. W chwili obecnej powtarzalne wyniki spalania w miescie 5.5 literka przy raczej kapleuszniczej jeździe ale już ostre deptanie w gaz to max 6.5 W trasie jadac równo 90-120 zejdziesz ponizej 5* *testowane w minionym tygodniu generalnie sposód samochodów jakimi do tej pory powoziłem sumujac wady i zalety rolka e11 d4d miesci zdecydowanie w górnej czesci tabeli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.