czary Napisano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2005 witam wszystkich , ile powinno wynosić ciśnienie w cylindrach bo na trzech mam 11.3 a w jednym 8.1 i chyba padły wmim zawory nato wyglądało , może by wymienić i pierścionki za jednym zamachem, kto wie ile kosztują i czy są w jakimś sklepiku internetowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2005 > witam wszystkich , ile powinno wynosić ciśnienie w cylindrach bo na > trzech mam 11.3 a w jednym 8.1 i chyba padły wmim zawory nato > wyglądało , może by wymienić i pierścionki za jednym zamachem, > kto wie ile kosztują i czy są w jakimś sklepiku internetowym. U mnie ciśnienie po remoncie silnika wynosi: I- 14,5 II-14,0 III- 14,0 IV-14,5 1 zawór kosztuje ok. 20 zł, komplet pierścieni ok. 100 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czary Napisano 14 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2005 > U mnie ciśnienie po remoncie silnika wynosi: > I- 14,5 > II-14,0 > III- 14,0 > IV-14,5 > 1 zawór kosztuje ok. 20 zł, komplet pierścieni ok. 100 zł dzięki chyba kupię pierścionki i wymienie razem z naprawą zaworów bo bierze olej 1 l na 1000 km, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2005 > dzięki chyba kupię pierścionki i wymienie razem z naprawą zaworów bo > bierze olej 1 l na 1000 km, Może to tylko uszczelniacze na zaworach, ale ja też bym wymienił pierścionki przy okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gzyms Napisano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2005 > Może to tylko uszczelniacze na zaworach, ale ja też bym wymienił > pierścionki przy okazji dokładnie jak już glowica w górze to i pierścienie by wypadało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czary Napisano 14 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2005 > Może to tylko uszczelniacze na zaworach, ale ja też bym wymienił > pierścionki przy okazji jakie dać po pierwszym szlifie chyba najlepiej i uszczelniacze za jednym zamachem i będzie ok, bo progów jeszcze niema to tłoki zostawić i spoko . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2005 > jakie dać po pierwszym szlifie chyba najlepiej i uszczelniacze za > jednym zamachem i będzie ok, bo progów jeszcze niema to tłoki > zostawić i spoko . No ja niestety musiałem szlifnąć cylindry i tłoki nadwymiarowe zamontować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czary Napisano 14 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2005 > No ja niestety musiałem szlifnąć cylindry i tłoki nadwymiarowe > zamontować ile taki remoncik kosztował na czysto, tłoki ,pierścienie ,szlif i reszta bez robocizny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2005 > ile taki remoncik kosztował na czysto, tłoki ,pierścienie ,szlif i > reszta bez robocizny? Ponad 2 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czary Napisano 14 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2005 > Ponad 2 tys. ile ? ????????? to tłoki poile były kurcze a sam szlif ile wzieli tylko płakac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesia Napisano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2005 Witam. Ja wlaśnie jestem tuż po wymianie pierścieni. Koszt operacji: Części 370 + robocizna 300. Na części zlożyly się: kompl. pierścieni - 150 zl uszczelki (pod glowicę, pod kolektor wydechowy, pod pokrywę zaworów, sylikon do miski olejowej i komplet uszczelniaczy zaworów) - 150 zl olej + filtr - 70 zl Pierwszą i najbardziej rzucającą się rzeczą po wymianie jest brak chmury dymu za samochodem, oleju lykal mi podobnie ok. 1l na 1000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czary Napisano 15 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2005 > Witam. > Ja wlaśnie jestem tuż po wymianie pierścieni. Koszt operacji: Części > 370 + robocizna 300. Na części zlożyly się: > kompl. pierścieni - 150 zl > uszczelki (pod glowicę, pod kolektor wydechowy, pod pokrywę zaworów, > sylikon do miski olejowej i komplet uszczelniaczy zaworów) - 150 > zl > olej + filtr - 70 zl > Pierwszą i najbardziej rzucającą się rzeczą po wymianie jest brak > chmury dymu za samochodem, oleju lykal mi podobnie ok. 1l na > 1000 km. dzięki za odpowiedź , pierścienie dawałeś nominalne tak , bo progów jeszcze niema na cylindrach to te chyba wystarczą i tłoki pozostaną tesame wkońcu stara maszyna to poco się wysilać , narazie gdybym coś jeszcze niewiedział to spytam ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrc Napisano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2005 > ile ? ????????? to tłoki poile były kurcze a sam szlif ile wzieli > tylko płakac Tłok ponad 150zł/ szt. (za komplet chyba 700 zł dałem) Reszty w rozbiciu nie pamiętam, ale sporo tego było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiesia Napisano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2005 > dzięki za odpowiedź , pierścienie dawałeś nominalne tak , bo progów > jeszcze niema na cylindrach to te chyba wystarczą i tłoki > pozostaną tesame wkońcu stara maszyna to poco się wysilać , > narazie gdybym coś jeszcze niewiedział to spytam ok. Tak pierścienie poszly nominalne, tylko pierścień olejowy dostalem w dwóch częściach (dwa pierścienie a w środek coś jakby sprężynka) oryginalnie byl jeden pierścień ze szczelinami. Ale jak na razie śmiga więć chyba wszystko OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszzubocza Napisano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2005 Przy jakim przebiegu tyle Ci oleju bierze?????? > bierze olej 1 l na 1000 km, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.