Skocz do zawartości

ciśnienie w cylindrach


czary

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich , ile powinno wynosić ciśnienie w cylindrach bo na trzech mam 11.3 a w jednym 8.1 i chyba padły wmim zawory nato wyglądało , może by wymienić i pierścionki za jednym zamachem, kto wie ile kosztują i czy są w jakimś sklepiku internetowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam wszystkich , ile powinno wynosić ciśnienie w cylindrach bo na

> trzech mam 11.3 a w jednym 8.1 i chyba padły wmim zawory nato

> wyglądało , może by wymienić i pierścionki za jednym zamachem,

> kto wie ile kosztują i czy są w jakimś sklepiku internetowym.

U mnie ciśnienie po remoncie silnika wynosi:

I- 14,5

II-14,0

III- 14,0

IV-14,5

1 zawór kosztuje ok. 20 zł, komplet pierścieni ok. 100 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie ciśnienie po remoncie silnika wynosi:

> I- 14,5

> II-14,0

> III- 14,0

> IV-14,5

> 1 zawór kosztuje ok. 20 zł, komplet pierścieni ok. 100 zł

dzięki chyba kupię pierścionki i wymienie razem z naprawą zaworów bo bierze olej 1 l na 1000 km,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może to tylko uszczelniacze na zaworach, ale ja też bym wymienił

> pierścionki przy okazji

jakie dać po pierwszym szlifie chyba najlepiej i uszczelniacze za jednym zamachem i będzie ok, bo progów jeszcze niema to tłoki zostawić i spoko . 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakie dać po pierwszym szlifie chyba najlepiej i uszczelniacze za

> jednym zamachem i będzie ok, bo progów jeszcze niema to tłoki

> zostawić i spoko .

No ja niestety musiałem szlifnąć cylindry i tłoki nadwymiarowe zamontować tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ja wlaśnie jestem tuż po wymianie pierścieni. Koszt operacji: Części 370 + robocizna 300. Na części zlożyly się:

kompl. pierścieni - 150 zl

uszczelki (pod glowicę, pod kolektor wydechowy, pod pokrywę zaworów, sylikon do miski olejowej i komplet uszczelniaczy zaworów) - 150 zl

olej + filtr - 70 zl

Pierwszą i najbardziej rzucającą się rzeczą po wymianie jest brak chmury dymu za samochodem, oleju lykal mi podobnie ok. 1l na 1000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Ja wlaśnie jestem tuż po wymianie pierścieni. Koszt operacji: Części

> 370 + robocizna 300. Na części zlożyly się:

> kompl. pierścieni - 150 zl

> uszczelki (pod glowicę, pod kolektor wydechowy, pod pokrywę zaworów,

> sylikon do miski olejowej i komplet uszczelniaczy zaworów) - 150

> zl

> olej + filtr - 70 zl

> Pierwszą i najbardziej rzucającą się rzeczą po wymianie jest brak

> chmury dymu za samochodem, oleju lykal mi podobnie ok. 1l na

> 1000 km.

dzięki za odpowiedź , pierścienie dawałeś nominalne tak , bo progów jeszcze niema na cylindrach to te chyba wystarczą i tłoki pozostaną tesame wkońcu stara maszyna to poco się wysilać , narazie gdybym coś jeszcze niewiedział to spytam ok. bow.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzięki za odpowiedź , pierścienie dawałeś nominalne tak , bo progów

> jeszcze niema na cylindrach to te chyba wystarczą i tłoki

> pozostaną tesame wkońcu stara maszyna to poco się wysilać ,

> narazie gdybym coś jeszcze niewiedział to spytam ok.

Tak pierścienie poszly nominalne, tylko pierścień olejowy dostalem w dwóch częściach (dwa pierścienie a w środek coś jakby sprężynka) oryginalnie byl jeden pierścień ze szczelinami. Ale jak na razie śmiga więć chyba wszystko OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.