SiwyCCS Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 Witam, mam mały problem z swoją Alfą 146 1.6 TS, po dłuższym odpoczynku (najczęściej po nocy) przy pierwszym przekręceniu kluczyka auto zapala ale natychmiast gaśnie tzn wejdzie na 1100 obrotów i po sekundzie gaśnie. O dziwo przy drugim odpaleniu nie ma już żadnego problemu z pracą silnika. Czy ktoś to już u siebie przerabiał, co to moze być, podejrzewam może regulator ciśnienia paliwa?z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 i pewnie dzieje się tak jak jest ciepło na dworze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiwyCCS Napisano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 Nie wiem czy temp ma wpływ na to bo z rana jest raczej chłodno a problem ten występuje głównie wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > Nie wiem czy temp ma wpływ na to bo z rana jest raczej chłodno a > problem ten występuje głównie wtedy. ale w zimie nie wystepuje? to czego doświadczasz, to jest tak zwany "trans". Mówiąc szczerze wiele osób szukało rozwiązania tego problemu, ale IMHO nikt go nie znalazł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiwyCCS Napisano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 może masz rację bo problemy te zaczęły się jakoś wiosną, ale nie wiem czy czekać do zimy by się przekonać czy oddać auto do warsztatu sprawdzonego, bo może coś znajdą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > może masz rację bo problemy te zaczęły się jakoś wiosną, ale nie wiem > czy czekać do zimy by się przekonać czy oddać auto do warsztatu > sprawdzonego, bo może coś znajdą. raczej nic nie znajdą. będą stawiac po kolei na przepływomierz, sondę, przepustnicę i układ zapłonowy (cewki, świece). Zapłacisz krocie, a problem zostanie. Coś mi świta, że kiedyś widziałem oficjalne stanowisko Fiat Auto Poland, że gaśnięcie jest związane z normami ekologicznymi i jest zjawiskiem, które faktycznie występowało w 145/146/155/156 TS w wersjach sprzed 2001 roku i że tak naprawde niewiele mozna na to poradzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiwyCCS Napisano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 no to chyba sobie na razie odpuszczę, dzięki za info, pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > no to chyba sobie na razie odpuszczę, dzięki za info, pozdr. napewno warto podłączyc ją pod examiner i zobaczyc. może ci się poszczęści i jakieś błedy wywali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiwyCCS Napisano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 no i chyba tak zrobie, chociaż ostatnio sondę wymieniałem i nic więcej nie pokazywało, a problemy z odpalaniem były jeszcze przed wymianą sondy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QBUS Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > raczej nic nie znajdą. będą stawiac po kolei na przepływomierz, > sondę, przepustnicę i układ zapłonowy (cewki, świece). Zapłacisz > krocie, a problem zostanie. > Coś mi świta, że kiedyś widziałem oficjalne stanowisko Fiat Auto > Poland, że gaśnięcie jest związane z normami ekologicznymi i > jest zjawiskiem, które faktycznie występowało w 145/146/155/156 > TS w wersjach sprzed 2001 roku i że tak naprawde niewiele mozna > na to poradzić. Dokładnie, też czytałem tą notkę. U mnie dodatkowo jest problem jak długo postoi na słońcu to wówczas, żeby odpalić dziada trzeba pomielić rozrusznikiem tak koło 5 sekund zanim zaskoczy. Poniżej 20 stopni problem nie występuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > U mnie dodatkowo jest problem jak > długo postoi na słońcu to wówczas, żeby odpalić dziada trzeba > pomielić rozrusznikiem tak koło 5 sekund zanim zaskoczy. > Poniżej 20 stopni problem nie występuje. no to wlasnie jest typowy "trans". jak na cuoresportivo ludzie jeszcze mieli TSy sprzed 2001 roku, to takie cuda sie dzialy ze hej - tematy typu "parkuj TSa w cieniu" i tak dalej A teraz to juz takich praktycznie nie ma to i temat "transu" umarł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiwyCCS Napisano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 Włosi to są jednak czarodzieje, projektując takie ciekawostki w autach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiwyCCS Napisano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 niestety mój jest 1999r. więc chyba załapałem się na ten "trans" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QBUS Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > Włosi to są jednak czarodzieje, projektując takie ciekawostki w > autach. Ja mam też podejrzenie, że jakiś czujnik temperatury jest umieszczony tak, że się nagrzewa i daje złe odczyty do komputera (komputer myśli, że silnik jest ciepły). Ale że odpala to zlewam to siarczyście . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SiwyCCS Napisano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 Pewnie tak jest także ja to też chyba zleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > Włosi to są jednak czarodzieje, projektując takie ciekawostki w > autach. elektronika jest Boscha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2007 > elektronika jest Boscha Dokładnie tak jest. Tak naprawdę to w AR większość usterkowych elementów nie jest produkcji ITALY tylko siakiejś innej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.