Skocz do zawartości

Problemy z odpalaniem 1.6 TS


SiwyCCS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam mały problem z swoją Alfą 146 1.6 TS, po dłuższym odpoczynku (najczęściej po nocy) przy pierwszym przekręceniu kluczyka auto zapala ale natychmiast gaśnie tzn wejdzie na 1100 obrotów i po sekundzie gaśnie. O dziwo przy drugim odpaleniu nie ma już żadnego problemu z pracą silnika. Czy ktoś to już u siebie przerabiał, co to moze być, podejrzewam może regulator ciśnienia paliwa?z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem czy temp ma wpływ na to bo z rana jest raczej chłodno a

> problem ten występuje głównie wtedy.

ale w zimie nie wystepuje? zlosnik.gif

to czego doświadczasz, to jest tak zwany "trans". Mówiąc szczerze wiele osób szukało rozwiązania tego problemu, ale IMHO nikt go nie znalazł zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może masz rację bo problemy te zaczęły się jakoś wiosną, ale nie wiem

> czy czekać do zimy by się przekonać czy oddać auto do warsztatu

> sprawdzonego, bo może coś znajdą.

raczej nic nie znajdą. będą stawiac po kolei na przepływomierz, sondę, przepustnicę i układ zapłonowy (cewki, świece). Zapłacisz krocie, a problem zostanie.

Coś mi świta, że kiedyś widziałem oficjalne stanowisko Fiat Auto Poland, że gaśnięcie jest związane z normami ekologicznymi i jest zjawiskiem, które faktycznie występowało w 145/146/155/156 TS w wersjach sprzed 2001 roku i że tak naprawde niewiele mozna na to poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> raczej nic nie znajdą. będą stawiac po kolei na przepływomierz,

> sondę, przepustnicę i układ zapłonowy (cewki, świece). Zapłacisz

> krocie, a problem zostanie.

> Coś mi świta, że kiedyś widziałem oficjalne stanowisko Fiat Auto

> Poland, że gaśnięcie jest związane z normami ekologicznymi i

> jest zjawiskiem, które faktycznie występowało w 145/146/155/156

> TS w wersjach sprzed 2001 roku i że tak naprawde niewiele mozna

> na to poradzić.

Dokładnie, też czytałem tą notkę. U mnie dodatkowo jest problem jak długo postoi na słońcu to wówczas, żeby odpalić dziada trzeba pomielić rozrusznikiem tak koło 5 sekund zanim zaskoczy.

Poniżej 20 stopni problem nie występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie dodatkowo jest problem jak

> długo postoi na słońcu to wówczas, żeby odpalić dziada trzeba

> pomielić rozrusznikiem tak koło 5 sekund zanim zaskoczy.

> Poniżej 20 stopni problem nie występuje.

no to wlasnie jest typowy "trans". jak na cuoresportivo ludzie jeszcze mieli TSy sprzed 2001 roku, to takie cuda sie dzialy ze hej - tematy typu "parkuj TSa w cieniu" i tak dalej zlosnik.gif

A teraz to juz takich praktycznie nie ma to i temat "transu" umarł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Włosi to są jednak czarodzieje, projektując takie ciekawostki w

> autach.

Ja mam też podejrzenie, że jakiś czujnik temperatury jest umieszczony tak, że się nagrzewa i daje złe odczyty do komputera (komputer myśli, że silnik jest ciepły). Ale że odpala to zlewam to siarczyście wink.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.