Skocz do zawartości

falowanie obrotów


footrzak

Rekomendowane odpowiedzi

Stało się. Dzisiaj zaczęły falować obroty. Wcześniej tego nie miałem. Po uruchomieniu silnika (nie ma znaczenia temp. silnika), bez innych objawów zaczęły skakać w przedziale od 1200 do 2500 obr/min. W cyklach około 0,5 - 1 s. Co za tym idzie brak obr. biegu jałowego. Widziałem, że temat jest dosyć populary, więc zapytam tylko, czy ktoś nie wzbogacił się o jakieś nowe doświadczenia.

Chcę jutro na początek przeczyścić wszystkie połączenia elektryczne. Czy są jakieś przeciwwskazania do rozłączania wtyczek ?

PS wszystko, to stało się po zatankowaniu benz 98. A dokładniej po 4 km (wcześniej cały czas była lana 95.

Co tak właściwie może być przyczyną ?

- silniczek krokowy

- brudna przepustnica

- złe paliwo

Czekam na wasze podpowiedzi.........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie zaobserwowałem objawy.

Jak silnik jest zimny, to po uruchomieniu obroty wchodzą na około 2500 obr/min i po kilku sekundach spadają na około 1500.

Przy silniku rozgrzanym, obroty "skaczą" od 1500 do 2000 obr/min.

Na razie przegoniłem, trochę, autko i nic się nie zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stało się. Dzisiaj zaczęły falować obroty. Wcześniej tego nie miałem.

> Po uruchomieniu silnika (nie ma znaczenia temp. silnika), bez

> innych objawów zaczęły skakać w przedziale od 1200 do 2500

> obr/min. W cyklach około 0,5 - 1 s. Co za tym idzie brak obr.

> biegu jałowego. Widziałem, że temat jest dosyć populary, więc

> zapytam tylko, czy ktoś nie wzbogacił się o jakieś nowe

> doświadczenia.

> Chcę jutro na początek przeczyścić wszystkie połączenia elektryczne.

> Czy są jakieś przeciwwskazania do rozłączania wtyczek ?

> PS wszystko, to stało się po zatankowaniu benz 98. A dokładniej po 4

> km (wcześniej cały czas była lana 95.

> Co tak właściwie może być przyczyną ?

> - silniczek krokowy

> - brudna przepustnica

> - złe paliwo

> Czekam na wasze podpowiedzi.........

zacznijj od zdjęcia klemy akumulatora na 5 min w. Lepszy byłby egzaminer do wykasowania błedów. Po założeniu klemy akumulatora trzeba przekrecic kluczk w pozycję zapłon i odczekac 2 min. Nie uruchamiać silnika. Operację powtórzyć, następnie uruchomić silnik. Na początku moą być wysokie ale powinny się ustabilizować. Jeżeli obroty dalej beda falować zacznij od czyszczenia przepustnicy. Potem zajmij się krokowcem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zacznijj od zdjęcia klemy akumulatora na 5 min w. Lepszy byłby

> egzaminer do wykasowania błedów. Po założeniu klemy akumulatora

> trzeba przekrecic kluczk w pozycję zapłon i odczekac 2 min. Nie

> uruchamiać silnika. Operację powtórzyć, następnie uruchomić

> silnik. Na początku moą być wysokie ale powinny się

> ustabilizować. Jeżeli obroty dalej beda falować zacznij od

> czyszczenia przepustnicy. Potem zajmij się krokowcem.

I tak właśnie zrobię. Później napiszę o konsekwencjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.