Fishman Napisano 5 Września 2007 Udostępnij Napisano 5 Września 2007 Witam! Przymierzam się powoli do zakupu opon zimowych i cenowo opony Dayton DW500 wyglądają bardzo ciekawie (135/80R13 za 80zł). A jak wyglądają ich właściwości jezdne? Na opony.com.pl opninie oscylują od zachwytu do przerażenia Ma ktoś takie i mógłby się wypowiedzieć? P.S. Ma ktoś tanio do opchnięcia stalówki do Uno..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gizi Napisano 5 Września 2007 Udostępnij Napisano 5 Września 2007 Mam ich komplet od dwoch lat i spisuja sie bez zarzutu - rewelacji w tym zakresie cenowym spodziewac sie nie mozna, ale wg mnie dobrze spelniaja swoja role. Krotko mowiac - polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 Mam dobrego znajomego, właściciela warsztatu wulkanizacyjnego i odradzał mi właśnie opony Daytona tylko nie wiem czy akurat miał na myśli ten model co wymieniasz, ale ogólnie mają być szybko żdzieralne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 > Mam dobrego znajomego, właściciela warsztatu wulkanizacyjnego i > odradzał mi właśnie opony Daytona tylko nie wiem czy akurat miał > na myśli ten model co wymieniasz, ale ogólnie mają być szybko > żdzieralne. Tak jak i wszystkie zimowe opony, gdy jeździ się po suchym asfalcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fishman Napisano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2007 > Mam dobrego znajomego, właściciela warsztatu wulkanizacyjnego i > odradzał mi właśnie opony Daytona tylko nie wiem czy akurat miał > na myśli ten model co wymieniasz, ale ogólnie mają być szybko > żdzieralne. Zdzieralności się za bardzo nie boję, bo nie mam dużych przebiegów - ot, koło 15kkm na rok. Podejrzewam więc, że szybciej sparcieje mi guma niż dojdę do wskaźników zużycia Poza tym miękka guma w zimie nie jest bynajmniej minusem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 > Witam! > Przymierzam się powoli do zakupu opon zimowych i cenowo opony Dayton > DW500 wyglądają bardzo ciekawie (135/80R13 za 80zł). A jak > wyglądają ich właściwości jezdne? Na opony.com.pl opninie > oscylują od zachwytu do przerażenia > Ma ktoś takie i mógłby się wypowiedzieć? > P.S. Ma ktoś tanio do opchnięcia stalówki do Uno..? Mi tez w warsztacie gość odradził te oponki, u mnie w górach potrzebne są raczej opony mniej ślizgające się po śniegu. Kupiłem za poradą tego znajomego opony INGA z Nowego Sącza 145/70 R13 i komplet nowych felg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
regan Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 mam ten model opon i powiem szczerz ze sa rewelacyjne (155/80) w sniegu niezle sobie daja rade a na lodzie tez niczego sobie ja moge je polecic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitr0Z Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 > Witam! > Przymierzam się powoli do zakupu opon zimowych i cenowo opony Dayton > DW500 wyglądają bardzo ciekawie (135/80R13 za 80zł). A jak > wyglądają ich właściwości jezdne? Na opony.com.pl opninie > oscylują od zachwytu do przerażenia > Ma ktoś takie i mógłby się wypowiedzieć? > P.S. Ma ktoś tanio do opchnięcia stalówki do Uno..? Też chciałem je kupić, ale znajomy ze sklepu moto stwierdził, że niestety jest na nie dużo reklamacji, więc podziękowałem, powoli się przymierzam jednak do szerszych zimówek 155/70. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kwazi Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 >... się przymierzam jednak do szerszych zimówek 155/70. Ale chyba w zimówkach ważne jest by opona była jak najwęższa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 > Ale chyba w zimówkach ważne jest by opona była jak najwęższa? Czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fishman Napisano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2007 > Czemu? Z tych samych powodów, dla jakich opony zimowe mają bardziej pocięty bieżnik i mniejszą powierzchnię styku z drogą. Aquaplaning - szersza opona słabiej odprowadza wodę, oraz ma większe tendencje do "zapychania" bieżnika śniegiem. Nacisk jednostkowy - szeroka opona słabiej "wgryza się" w śnieg i breję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 Cenna porada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guinness Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 Na zimę mam Sava Eskimo i oponki są naprawdę świetne a zarazem przystępne cenowo, także mogę je polecić z czystym sumieniem. W tym roku latem pierwszy raz jeździłem na goodyer'ach vector i muszę powiedzieć, że te opony to totalna pomyłka przy prędkości powyżej 80 km/h tak zaczyna szumieć w kabinie, że silnika nie słychać Nawet zimówki na suchej nawierzchni tak nie szumią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.