urwis Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 Jak się sprawuje to w mało wymagającym terenie (jakiś mokry las, błoto, kałuże) z seryjnym ogumieniem? Warto dopłacać 8tys zł za mocniejszego diesla (ciekawe czy to tylko czip, czy też jakies podzespoły zmienione)? No i czy awaryjne są te silniki 2.0 L dCi? Zakup się szykuje więc za wszelkie info serdecznie dziekuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 > Jak się sprawuje to w mało wymagającym terenie (jakiś mokry las, > błoto, kałuże) z seryjnym ogumieniem? Warto dopłacać 8tys zł za > mocniejszego diesla (ciekawe czy to tylko czip, czy też jakies > podzespoły zmienione)? No i czy awaryjne są te silniki 2.0 L > dCi? > Zakup się szykuje więc za wszelkie info serdecznie dziekuję jeździłem i mnie auto pasuje lekki teren błotka i inne pierdoły znosi bezproblemowo Warszawskie drogi też bierz mocniejszego dizelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 6 Września 2007 Udostępnij Napisano 6 Września 2007 > jeździłem i mnie auto pasuje lekki teren błotka i inne pierdoły > znosi bezproblemowo Warszawskie drogi też bierz mocniejszego > dizelka ja miałem okazję jeździć benzyną i powiem że wzupełnosci wystarcza na światłach daje radę i to całkiem nieźle , po błocie tez dobrze jedzie nawet na seryjnych dualerach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2007 > jeździłem i mnie auto pasuje lekki teren błotka i inne pierdoły > znosi bezproblemowo Warszawskie drogi też bierz mocniejszego > dizelka A nie lepiej poturlać się te 100k km i zapodac jakiegoś czipa w profi firmie? U mojego ojca te 100k km to mniej niż 2 lata, a u jakiegoś speca to na pewno nie będzie to kosztowało 8 tys i da jakąś tam gwarancję No chyba, że to nie tylko czip jest wymieniany. Muszę w salonie zapytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BUGI Napisano 8 Września 2007 Udostępnij Napisano 8 Września 2007 jak teraz staje si enieco ciezszy tzn glebszy pasek czy sliska trawa to latwo sprzeglo przypalic, bynajmniej tak bylo w tym egz ktory testowałem, w poniedzialek Ci podeśle tescik , tylko przypomnij mi sie na priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 8 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2007 > jak teraz staje si enieco ciezszy tzn glebszy pasek czy sliska trawa > to latwo sprzeglo przypalic, bynajmniej tak bylo w tym egz ktory > testowałem, w poniedzialek Ci podeśle tescik , tylko przypomnij > mi sie na priv. Super.. przypomnę się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > jeździłem i mnie auto pasuje lekki teren błotka i inne pierdoły > znosi bezproblemowo Warszawskie drogi też bierz mocniejszego > dizelka Poczytałem recenzję BUGIEGO o starszym Nissanie i narzekał na słabe sprzęgło. Wcześniej tez gdzieś taką opinię słyszałem. Nie zjarałeś na testach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.