srobaszek Napisano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2005 Co sądzicie o tej instalce bo właśnie taką mi założyli: 1.Redeuktor- TOMASETTO 2.Wielozawór- TOMASETTO 3.Obudowa wielozaworu- BORMECH 4.Zawór tankowania- TOMASETTO 5.Przełącznik/centralka- STAG-50 6.Układ elektroniczny- STAG-50 A na tej całej homologacji no i karta gwarancyjna jest firma PEGAZ. A samochód to Fiat Siena 1.6 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2005 > Co sądzicie o tej instalce bo właśnie taką mi założyli: > 1.Redeuktor- TOMASETTO > 2.Wielozawór- TOMASETTO > 3.Obudowa wielozaworu- BORMECH > 4.Zawór tankowania- TOMASETTO > 5.Przełącznik/centralka- STAG-50 > 6.Układ elektroniczny- STAG-50 > A na tej całej homologacji no i karta gwarancyjna jest firma PEGAZ. > A samochód to Fiat Siena 1.6 16V sądzimy,ze przydałaby się tez wiedza o średnicy i jakości wykonania miksera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 23 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2005 > sądzimy,ze przydałaby się tez wiedza o średnicy i jakości wykonania > miksera Niewiem czy to firma ale pisze na nim BLUE STAR i potem jakies oznaczenie 100 HP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_luk1 Napisano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2005 > Niewiem czy to firma ale pisze na nim BLUE STAR i potem jakies > oznaczenie 100 HP Zdaję się, że piszesz o reduktorze. I zdaję się ze powinno na nim pisać TOMASETTO... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jedrula1952 Napisano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2005 > Co sądzicie o tej instalce bo właśnie taką mi założyli: > 1.Redeuktor- TOMASETTO > 2.Wielozawór- TOMASETTO > 3.Obudowa wielozaworu- BORMECH > 4.Zawór tankowania- TOMASETTO > 5.Przełącznik/centralka- STAG-50 > 6.Układ elektroniczny- STAG-50 > A na tej całej homologacji no i karta gwarancyjna jest firma PEGAZ. > A samochód to Fiat Siena 1.6 16V Mam prawie rok i 10kkm dałem 1,9kzl, ZERO problemów, świece NGK, przewody od nowości, regulacja rezerwy do bani i patrze na kilometry, rozglądam się za jakimś wariatem lub emu ale nie wiem czy się opłaca, kręce turystycznie i na zielonym trochę większe obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 27 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2005 Porobiłem pare fotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 27 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2005 foto 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 27 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2005 foto 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 27 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2005 foto 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 27 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2005 foto 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jedrula1952 Napisano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2005 > foto 5 Parownik identiko, to na imbusy to będzie filter, przewód do miksera mam dluuuuugi chyba 70cm, mikser w środku gumowej rury zapaprany jakimś czarnym badziewiem , chociaż zawór bezpieczeństwa dobrze załozyli bo na przewodzie z klapką i guma na obwodzie bez dziurawienia puszki filtra powietrza. Acha i emu wtrysków mam ac. PS czy masz założonego jakiegoś wariata lub emu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vahanara Napisano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2005 > Co sądzicie o tej instalce bo właśnie taką mi założyli: > 1.Redeuktor- TOMASETTO > 2.Wielozawór- TOMASETTO > 3.Obudowa wielozaworu- BORMECH > 4.Zawór tankowania- TOMASETTO > 5.Przełącznik/centralka- STAG-50 > 6.Układ elektroniczny- STAG-50 > A na tej całej homologacji no i karta gwarancyjna jest firma PEGAZ. > A samochód to Fiat Siena 1.6 16V Ja mam u siebie to samo tylko z elektroniki mam AL-700 i wszystko jest git. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 28 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2005 > Parownik identiko, to na imbusy to będzie filter, przewód do miksera > mam dluuuuugi chyba 70cm, mikser w środku gumowej rury zapaprany > jakimś czarnym badziewiem , chociaż zawór bezpieczeństwa dobrze > załozyli bo na przewodzie z klapką i guma na obwodzie bez > dziurawienia puszki filtra powietrza. Acha i emu wtrysków mam > ac. PS czy masz założonego jakiegoś wariata lub emu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano76 Napisano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2005 > Niewiem czy to firma ale pisze na nim BLUE STAR i potem jakies > oznaczenie 100 HP Reduktor jest do 100KM a samochód ma katalogowo 106KM, delikatnie mówiąc jest mało rozsądne rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 28 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2005 > Reduktor jest do 100KM a samochód ma katalogowo 106KM, delikatnie > mówiąc jest mało rozsądne rozwiązanie. Silniczek ma 101KM klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano76 Napisano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2005 > Silniczek ma 101KM klik Tu już nie chodzi o to czy ma 101 czy 106, ale wydaje mi się, że reduktor jest źle dobrany. Do normalnej jazdy pewnie wystarczy, ale przy większym zapotrzebowaniu na gaz(wysokie obroty) może mieć za małą wydajność. Zresztą są to rozważania teoretyczne jak w praktyce jest ok to nie ma, czym się przejmować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 28 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2005 > Tu już nie chodzi o to czy ma 101 czy 106, ale wydaje mi się, że > reduktor jest źle dobrany. Do normalnej jazdy pewnie wystarczy, > ale przy większym zapotrzebowaniu na gaz(wysokie obroty) może > mieć za małą wydajność. > Zresztą są to rozważania teoretyczne jak w praktyce jest ok to nie > ma, czym się przejmować. Możliwe ze masz racje ja się na tym zabardzo nieznam więc niebede sie o nic spierał ale przy najblizszej okazji wyprobuje. Gdyby cos się działo czy jechac do gazowników niech go wymienią na gwarancji?? Czy juz zabardzo nieda się nic zrobic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ddx Napisano 2 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2005 > Możliwe ze masz racje ja się na tym zabardzo nieznam więc niebede sie > o nic spierał ale przy najblizszej okazji wyprobuje. Gdyby cos > się działo czy jechac do gazowników niech go wymienią na > gwarancji?? Czy juz zabardzo nieda się nic zrobic?? Technicznie nie ma problemu zeby podmienic reduktorki... gorzej moze byc z dobra wola gazownikow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.