marcky Napisano 9 Września 2007 Udostępnij Napisano 9 Września 2007 Witam serdecznie. Jestem w trakcie zakładania alarmu w samochodzie (razem z centralnym zamkiem) i jestem zmuszony poradzić się bardziej doświadczonych forumowiczów: w jaki sposób można podpiąć kierunkowskazy pod centralkę alarmu?? Chodzi mi o to jak znaleźć odpowiednie przewody do kierunków lewych i prawych?? Rozkręciłem kolumnę kierownicy i zaglądałem do bezpieczników, ale jest tam bardzo ciasno na jakiekolwiek modernizacje elektryki... Porównywałem włącznik świateł awaryjnych ze schematem w książce, ale kolory w realu ni jak się mają do tych wskazanych w poradniku .... Proszę o jakiekolwiek wskazówki: kolory, lokalizacja .... sposób szukania?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 9 Września 2007 Udostępnij Napisano 9 Września 2007 najprosciej wez miernik i szukaj w tych kostkach co sa pod skrzynką bezpieczników tam ida przewody do kierunków pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcky Napisano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2007 > najprosciej wez miernik i szukaj w tych kostkach co sa pod skrzynką > bezpieczników tam ida przewody do kierunków > pozdro Nie pamiętasz jakie tam były kolory przewodów?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 9 Września 2007 Udostępnij Napisano 9 Września 2007 coś masz z ksiązka, skoro kolory się nie pokrywają wpinaj się w kostke włacznika swiateł awaryjnych, jest pod ręką i łatwo kable poprowadzić. jak go wymontujesz to sprawdź gdzie przykładać napięcie. jakiś miesiąc temu zrobiłem to w mojej bravie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobraluk Napisano 9 Września 2007 Udostępnij Napisano 9 Września 2007 > Nie pamiętasz jakie tam były kolory przewodów?? z tego co pamientam to są 2 kolory : -niebieski z czarnym paskiem -niebieski z czerwonym paskiem sprawdz probówka na 12V napewno te przewody są podłączon w górnej czesci przełącznikow zespolonych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 9 Września 2007 Udostępnij Napisano 9 Września 2007 Tu jest szybki manual widać mniej więcej kostke od włacznika awaryjnych. słyszqałem wiele opini na temat wpinania tam sygnału od sterownika. IMO tam jest najwygodniej się wlutowac i tak tez uczyniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcky Napisano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > Tu jest szybki manual > widać mniej więcej kostke od włacznika awaryjnych. słyszqałem wiele > opini na temat wpinania tam sygnału od sterownika. IMO tam jest > najwygodniej się wlutowac i tak tez uczyniłem. Albo coś źle szukałem, albo coś źle szukałem W przełączniku świateł awaryjnych nie ma żadnych przewodów do których możnaby się było podpiąć w lewą czy prawą stronę kierunkowskazów.... Natomiast pod skrzynką bezpieczników jest wtyczka w której znalazłem to co mnie interesuje (dzięki DARCYK1) Zastanawiam się jednak co jest nie tak z przełącznikiem awaryjnych świateł.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 10 Września 2007 Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > Albo coś źle szukałem, albo coś źle szukałem W przełączniku świateł > awaryjnych nie ma żadnych przewodów do których możnaby się było > podpiąć w lewą czy prawą stronę kierunkowskazów.... Natomiast > pod skrzynką bezpieczników jest wtyczka w której znalazłem to > co mnie interesuje (dzięki DARCYK1) Zastanawiam się jednak co > jest nie tak z przełącznikiem awaryjnych świateł.... w palio powinno byc podobnie jak w bravie, napięcie idzie po przycisnięciu przycisku na obie strony. w moim starym palio właśnie ta wtyczka nie łączyła i musiałem mocno dociskać żeby uruchomić awaryjki. wpinaj się tam gdzie masz dostep. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcky Napisano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > wpinaj się tam gdzie masz dostep. A czy dużym nietaktem będzie jeśli zapytam jak możnaby było uskutecznić odcięcie zapłonu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 10 Września 2007 Udostępnij Napisano 10 Września 2007 > A czy dużym nietaktem będzie jeśli zapytam jak możnaby było > uskutecznić odcięcie zapłonu?? tyyy elektronik zapodaj jakiś przekaźnik na jakimś zasilaniu czegoś tam co w jakis sposób uniemożliwi odpalenie auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.